Oprindeligt indsendt af capone
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Modernisering af stadion
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg
Kunne man håbe at en af de andre klubber i Odense, kunne blomstre hvis de fik stadion som hjemmebane og vi fandt et andet sted at bygge? Vi mangler virkelig en lokalrival for at rykke os, som jeg ser det.
Skulle en anden klub så spille på stadion, så kan jeg slet ikke se en anden fynsk klub, med tilskuere og økonomi til det, hvilket så vil betyde, at OK må reducere huslejen gevaldigt, og dermed “tabe” penge ift at leje ud til OS&E, hvilket der nok heller ikke er stemmer i, pga en dårligere økonomi
Comment
-
I øvrigt spændene om der snart kommer en udmelding fra OB’s side. Martin Davidsen sagde at han havde hørt på vandrørene at ob kun ventede på andebehandlingen af kommunens budget var gået igennem. Og det gik mig bekendt igennem igår..We are what we repeatedly do. Excellence, therefore, is not an act, but a habit.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Aristoteles Se indlægI øvrigt spændene om der snart kommer en udmelding fra OB’s side. Martin Davidsen sagde at han havde hørt på vandrørene at ob kun ventede på andebehandlingen af kommunens budget var gået igennem. Og det gik mig bekendt igennem igår..
Comment
-
Kan se at flere, både herinde fra og andre, “tager kampen op” via FB-kommentarer til diverse artikler angående emnet, rundt omkring på nettet ... det er også fint nok, men skal vi ikke prøve at holde os på et sobert niveau, og så lade andre om få hjerneblødningerne? Det kan kun hjælpe vores sag ... selvom man nogle gange har lyst til at skrige folk lige op i ansigtet
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlægKan se at flere, både herinde fra og andre, “tager kampen op” via FB-kommentarer til diverse artikler angående emnet, rundt omkring på nettet ... det er også fint nok, men skal vi ikke prøve at holde os på et sobert niveau, og så lade andre om få hjerneblødningerne? Det kan kun hjælpe vores sag ... selvom man nogle gange har lyst til at skrige folk lige op i ansigtet
- Likes 2
Comment
-
Nu er bolden vel skudt over på OB banehalvdel efter budget forliget er vedtaget. Spændende hvad OSE kommer med af forskellige forslag og hvor meget de selv vil investere. Kan man forestille sig OSE investere 100 millioner i stadion mod at man kommer til at eje en større andel. Har man på forhånd nogle eksterne investorer? Det bliver spændende.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægNu er bolden vel skudt over på OB banehalvdel efter budget forliget er vedtaget. Spændende hvad OSE kommer med af forskellige forslag og hvor meget de selv vil investere. Kan man forestille sig OSE investere 100 millioner i stadion mod at man kommer til at eje en større andel. Har man på forhånd nogle eksterne investorer? Det bliver spændende.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Ja det bliver meget spændende også om OSE har undersøgt andre muligheder end den de fik fra Rambøll. Jeg tænker klart det er en mulighed at OSE gerne vil overtage en større del af stadion når/hvis der skal investeres 100 mill eller måske tættere på 200 mill , hvis det skal laves ordentligt og langtidsholdbart.
Comment
-
Tja, nogle "kammerater" er der, men så n ok ikke alligevel.....Hvad med ejeren af T. Hansen?
https://www.tv2fyn.dk/odense/renover...TE9k9Ho7vmfqi8
Comment
Comment