Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Modernisering af stadion

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ahhhh

    Lyder til at dette er et udkast fra Oktober 2023. Så meget kan have ændret sig.
    Men helt klart den skrabede løsning uden udbygning af sponsor faciliteter og at tagene bare forlænges

    Comment


      For 4 år siden dukkede der også en hemmelig plan op:

      https://www.tv2fyn.dk/odense/hemmeli...kvart-milliard

      Så ja, meget kan ændre sig. Måske ser vi en tredje plan i 28.
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        For 4 år siden dukkede der også en hemmelig plan op:

        https://www.tv2fyn.dk/odense/hemmeli...kvart-milliard

        Så ja, meget kan ændre sig. Måske ser vi en tredje plan i 28.
        Tænk det er 4 år siden. Fantastisk så langt man er nået

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Ahhhh

          Lyder til at dette er et udkast fra Oktober 2023. Så meget kan have ændret sig.
          Men helt klart den skrabede løsning uden udbygning af sponsor faciliteter og at tagene bare forlænges
          Jeg har altså svært ved at hoppe med på den negative vogn.

          Fint at bruge 100 mio. på at lukke hjørnerne og forlænge taget. Det er opnåeligt for alle parter, og så kan vi komme i gang. Jeg behøver ikke en revolution, blot at mit elskede Mekka kan være hjemstavn for de smukkeste striber. Nu fiser lyden så heler ikke ud - added bonus.

          Oveni en plan for et Sportel - det lyder da meget fedt. Et parkeringshus? Ja, tak!

          Jeg synes planen er i vores ånd. Jeg ville have det så svært med, at vi gik FCM vejen med gode adgangsforhold fra motorvejen, bløde sæder, og primært familieorienteret, hvor man køber bajere samme sted som de andre køber kaffe. Nej tak.

          Fodbold på Odense Stadion. Det er det vigtigste.

          Sæt i gang.
          Last edited by Mhjortebjerg; 29-08-2024, 09:58.
          Fas est et ab hoste doceri.

          Comment


            Jeg har tænkt vældigt over det, og jeg er enig med dig. Stadion er placeret, som det bør - bynært - og jeg er på mange måder tilfreds. Jeg håber på en samlet integration af Idrætsbyen i Bolbro, og så håber jeg da, at man - foruden det nu nævner - tænker nogle fede arkitektoniske løsninger ind.

            EDIT: samt en kærlig hånd til toiletter, boder osv.
            Last edited by Jungledyret; 29-08-2024, 10:18.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg

              Jeg har altså svært ved at hoppe med på den negative vogn.

              Fint at bruge 100 mio. på at lukke hjørnerne og forlænge taget. Det er opnåeligt for alle parter, og så kan vi komme i gang. Jeg behøver ikke en revolution, blot at mit elskede Mekka kan være hjemstavn for de smukkeste striber. Nu fiser lyden så heler ikke ud - added bonus.

              Oveni en plan for et Sportel - det lyder da meget fedt. Et parkeringshus? Ja, tak!

              Jeg synes planen er i vores ånd. Jeg ville have det så svært med, at vi gik FCM vejen med gode adgangsforhold fra motorvejen, bløde sæder, og primært familieorienteret, hvor man køber bajere samme sted som de andre køber kaffe. Nej tak.

              Fodbold på Odense Stadion. Det er det vigtigste.

              Sæt i gang.
              Jeg kan sagtens følge dig. Det der fra fyens kan sagtens vise sig at være en fin løsning hvor man genbruger det man allerede har blot med opgradering hvor det er nødvendigt.
              Problemet er bare at selv den "plan" (tegnet på en comodore 64) fyens.dk har fået fingre i sandsynligvis lige nu er det ypperste vi kan drømme om og det som det med stor sandsynlighed ender med er en skrabet version af den skraede version....hvis jeg kender Odense Kommune og OB ret.

              Men fedt trods alt at se nogle af de tanker der er gjort.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Ahhhh

                Lyder til at dette er et udkast fra Oktober 2023. Så meget kan have ændret sig.
                Men helt klart den skrabede løsning uden udbygning af sponsor faciliteter og at tagene bare forlænges
                nu troede jeg lige der var nyt - det er åbenbart samme historie de snakker om i Fyens podcast i dag.

                Discount udgave - lukker hjørner og forlænger tagkonstruktioner. Der snakkes om 100 mill. i pris - plane skulle være fra 2023 - der nævnes også der skulle være sket ændringer, men vidst ikke noget væsenligt.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                  nu troede jeg lige der var nyt - det er åbenbart samme historie de snakker om i Fyens podcast i dag.

                  Discount udgave - lukker hjørner og forlænger tagkonstruktioner. Der snakkes om 100 mill. i pris - plane skulle være fra 2023 - der nævnes også der skulle være sket ændringer, men vidst ikke noget væsenligt.
                  Man må da håbe at de også udvider med flere boder og toiletter samt får en VVS`er forbi med noget varmt vand

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Man må da håbe at de også udvider med flere boder og toiletter samt får en VVS`er forbi med noget varmt vand
                    mon ikke - på trods af det bliver discount udgaven - så må der trods alt være penge til at få varmt vand i hanerne...

                    Comment


                      Altså kan man få lukket hjørnerne og forlænget taget er vi da nået et langt stykke. Jeg synes det lugter af, at vi må lære at leve med en discount løsning

                      Comment


                        Er der nogen der kan læse hvad han har brugt penge på? Tænker ikke det er relateret til klubben.

                        https://fyens.dk/erhverv/niels-thorb...-millionbeloeb

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Er der nogen der kan læse hvad han har brugt penge på? Tænker ikke det er relateret til klubben.

                          https://fyens.dk/erhverv/niels-thorb...-millionbeloeb
                          Kan ikke læse artiklen, men ved at NT to gange i løbet af det seneste år har overført meget store tilløb til Facitbanken for at leve op til kravene/solvensbehov fra Finanstilsynet.
                          Last edited by Online; i går, 21:45.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                            Kan ikke læse artiklen, men ved at NT to gange i løbet af det seneste år har overført meget store tilløb til Facitbanken for at leve op til kravene/solvensbehov fra Finanstilsynet.
                            Det er dét det handler om

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg

                              Det er dét det handler om
                              Ok. Det skulle han aldrig været gået ind i. Så er det godt vi kan sælge nogle spillere en gang imellem.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                                Ok. Det skulle han aldrig været gået ind i. Så er det godt vi kan sælge nogle spillere en gang imellem.
                                Den investering har jeg aldrig forstået, men hvad ved bønder om agurkesalat. Til gengæld har hans forretningsimperium garanteret andre ben der giver overskud (gynger/karruseller).

                                Comment

                                Working...
                                X