Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Modernisering af stadion

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Men det er jo kun Odense Boldklub af 1887 der selv kan ændre på det. Det kræver bare at man er villig til at gøre hvad der kræves. Alle ved hvad der skal til....
    Ja, men det vil de jo ikke. Målet er at snige sig med i top-6. Det melder de jo også ud.

    Toppen bliver vi ikke en del af, og det er skørt, at det er vores selvforståelse. Det er jo en hullucination.

    Comment


      Der er kun 11 spillere på banen af gangen og man skal stadig trækkes med Coldplay, Ulvehyl, et motorvejsstadion og køre ud midt i et dannelsestomt landskab for at komme til det træningsanlæg.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
        Der er kun 11 spillere på banen af gangen og man skal stadig trækkes med Coldplay, Ulvehyl, et motorvejsstadion og køre ud midt i et dannelsestomt landskab for at komme til det træningsanlæg.
        Naturligvis. Det er også det eneste, der luner lidt. Ånd kan ikke tilkøbes.

        Vi har de dejligste træningsomgivelser i Danmark. Men man kunne nu godt udsmykke de omgivelser med forhold, der ikke matchede de lavere divisioner..

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

          Ja, men det vil de jo ikke. Målet er at snige sig med i top-6. Det melder de jo også ud.

          Toppen bliver vi ikke en del af, og det er skørt, at det er vores selvforståelse. Det er jo en hullucination.
          Jeg hader den uambitiøse top 6 målsætning. Den er jo latterlig. Og som årene går bliver selv den mere og mere urealistisk pga de andre klubber rykker sig.
          OB kan ikke engang bruge deres træningsbaner pga dårlig stand.
          Vi ligner en trabi fra det gamle Østtyskland til sammenligning med top 6 klubberne.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

            Naturligvis. Det er også det eneste, der luner lidt. Ånd kan ikke tilkøbes.

            Vi har de dejligste træningsomgivelser i Danmark. Men man kunne nu godt udsmykke de omgivelser med forhold, der ikke matchede de lavere divisioner..
            Tror nu spillerne fokuserer mere på ordentlige træningsfaciliteter end en å i baghaven... samt fans et moderne stadion med gode tilkørselsforhold / parkering end et nedslidt et med ringe indre og ydre logistik.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Tror nu spillerne fokuserer mere på ordentlige træningsfaciliteter end en å i baghaven... samt fans et moderne stadion med gode tilkørselsforhold / parkering end et nedslidt et med ringe indre og ydre logistik.
              Gode tilkørsforhold og parkering er sådan man planlagde stadions for 30 år siden. Byintegrerede stadions med gode forbindelser for cyklister og kollektiv trafik er fremtiden.

              Comment


                Jeg tror mere og mere fast på at man ikke vil øge spillerbudgettet for at ligge penge til side med de store facilitets investeringer der kommer de næste par år. Og her taler jeg ikke om stadion. Kun i Ådalen og på Falen

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Jeg tror mere og mere fast på at man ikke vil øge spillerbudgettet for at ligge penge til side med de store facilitets investeringer der kommer de næste par år. Og her taler jeg ikke om stadion. Kun i Ådalen og på Falen
                  Jeg tror også de har vurderet, hvad der egentligt har været udfordringerne de sidste mange sæsoner.


                  Ja, spillerbudgettet er skruet lidt op, men det har altid været træningsfaciliterne som har sat spændt ben for meget.

                  Eksempelvis, kan det ikke passe vi har en bane, hvor vanden ikke kan forsvinde, eller at vi bliver nødt til at skiftes mellem underlag hver vinter.

                  Og talenterne fortjener bedre faciliteter for at kunne lykkedes - det er jo dem som er hele omdrejningspunktet i strategien.

                  Stadionet kommer når kommunen eller OB får fingeren ud af røven.

                  Comment


                    En ting er selvfølgelig penge, selvom jeg nu mener vi godt kunne komme i top-6 hver 2-3-4 sæson med vores økonomi...
                    ​​​​​​
                    Noget andet er så kultur og strategi. Det er jo svært at opbygge fundamentet til ret meget når der sidder en dukkefører øverst med tråde i alle ansatte og alt hvad der foregår.... samt 90 spillere ind/ud på 5 transfervinduer. Det er jo nærmest grotesk.
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                      Jeg tror også de har vurderet, hvad der egentligt har været udfordringerne de sidste mange sæsoner.


                      Ja, spillerbudgettet er skruet lidt op, men det har altid været træningsfaciliterne som har sat spændt ben for meget.

                      Eksempelvis, kan det ikke passe vi har en bane, hvor vanden ikke kan forsvinde, eller at vi bliver nødt til at skiftes mellem underlag hver vinter.

                      Og talenterne fortjener bedre faciliteter for at kunne lykkedes - det er jo dem som er hele omdrejningspunktet i strategien.

                      Stadionet kommer når kommunen eller OB får fingeren ud af røven.
                      Hvad får dig til at tro vi har øget spillerbudgettet i denne sommer? Det har jeg ikke set nogen indikationer på

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                        Der er kun 11 spillere på banen af gangen og man skal stadig trækkes med Coldplay, Ulvehyl, et motorvejsstadion og køre ud midt i et dannelsestomt landskab for at komme til det træningsanlæg.
                        Prøv at genbesøge tv serien "Matador" - så kan du spørge dig selv om hvem der er "Damernes Magasin" anno 2023 i Superligaen.....

                        Comment


                          Det såkaldte "dannelsestomme" område har via innovation og udvikling skabt nogen af danmarks mest succesrige virksomheder de sidste 50 år - desuden er de tungt succesfulde indenfor flere sportsgrene. Målt i forhold til indbyggertallet derovre klarer de sig pænt godt i forhold til Odense/Fyn. Dette for god ordens skyld skrevet af en fynbo!

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Hvad får dig til at tro vi har øget spillerbudgettet i denne sommer? Det har jeg ikke set nogen indikationer på
                            Jeg mener bare jeg har hørt BW sige i interviews eller i SFÅ podcast - at det er skruet lidt op.
                            Men vi er helt enige om det ikke er en rekord dyr trup overhovedet.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
                              Det såkaldte "dannelsestomme" område har via innovation og udvikling skabt nogen af danmarks mest succesrige virksomheder de sidste 50 år - desuden er de tungt succesfulde indenfor flere sportsgrene. Målt i forhold til indbyggertallet derovre klarer de sig pænt godt i forhold til Odense/Fyn. Dette for god ordens skyld skrevet af en fynbo!
                              Jeg tror de to ting hænger sammen. Dårlig jord og manglende traditioner gør, at man producerer ting uden dannelse, men det betyder også man ikke er bundet af konventioner og helhedstanker - man kan beslutte sig på en eftermiddag og slå det op på to.

                              Jeg vil fastholde, at jeg tror, der er mest værdi at vinde på ikke at være Herning. Men der er fordele og ulemper ved alt, og man kan sagtens ødelægge en traditionsklubs kultur og muligheder, hvis man misligholder den langtid nok.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
                                Det såkaldte "dannelsestomme" område har via innovation og udvikling skabt nogen af danmarks mest succesrige virksomheder de sidste 50 år - desuden er de tungt succesfulde indenfor flere sportsgrene. Målt i forhold til indbyggertallet derovre klarer de sig pænt godt i forhold til Odense/Fyn. Dette for god ordens skyld skrevet af en fynbo!
                                Og tillige med har deres motorvejsstadion parkeringsfaciliteter, som vi aldrig kommer i nærheden af i Bolbro. Ligeledes er MCH Arena bare mere brugervenligt, end den gamle kolos i Odense.
                                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                                Comment

                                Working...
                                X