Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Modernisering af stadion

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Ja det var så næste sprørgsmål.

    Hvor meget ejer OB af bygningen?
    Alt undtaget omklædningsfaciliteter, så vidt jeg ved.

    Comment


      Er der nogen der ved hvorfor OB ikke bruger deres baner ved Kløvermosevej, op mod jernbanen? Nu har de ligget øde hen i årevis siden OB fik råderet over dem.
      Det er da underligt en klub skulle flytte, når OB åbenbart ikke har brug for de 3 græsbaner.
      Alle ungdomshold træner åbenbart på kunst året rundt i Ådalen.
      Jeg synes det er meget mærkeligt

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        Er der nogen der ved hvorfor OB ikke bruger deres baner ved Kløvermosevej, op mod jernbanen? Nu har de ligget øde hen i årevis siden OB fik råderet over dem.
        Det er da underligt en klub skulle flytte, når OB åbenbart ikke har brug for de 3 græsbaner.
        Alle ungdomshold træner åbenbart på kunst året rundt i Ådalen.
        Jeg synes det er meget mærkeligt
        Af hvad jeg har hørt så er det hovedsageligt fordi der ikke er et vandingsanlæg samt dræn og at man ikke er 100% tilfreds med kvaliteten pt.
        Men der bliver arbejdet på løsninger og det kunne godt ende op i 2 fulde baner med vand og dræn i den nærmeste fremtid

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Af hvad jeg har hørt så er det hovedsageligt fordi der ikke er et vandingsanlæg samt dræn og at man ikke er 100% tilfreds med kvaliteten pt.
          Men der bliver arbejdet på løsninger og det kunne godt ende op i 2 fulde baner med vand og dræn i den nærmeste fremtid
          Nærmeste fremtid i OB, og Odense kommune regi, snakker vi så 5-8 år?
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

            Nærmeste fremtid i OB, og Odense kommune regi, snakker vi så 5-8 år?
            Det ved jeg ikke umiddelbart. Beslutningen er ikke taget. Vi ved jo alle hvem der skal tage den.
            Men for egen regning tror jeg det bliver inden for 1-2 år. Ellers bliver det nok ikke gjort

            Jeg tror(ved ingenting) at man bruger efteråret på at tage en masse beslutninger om faciliteter generelt. Specielt nu når man har lidt penge at gøre med. De ser det hele incl hybridbaner mm som en samlet løsning/projekt

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Af hvad jeg har hørt så er det hovedsageligt fordi der ikke er et vandingsanlæg samt dræn og at man ikke er 100% tilfreds med kvaliteten pt.
              Men der bliver arbejdet på løsninger og det kunne godt ende op i 2 fulde baner med vand og dræn i den nærmeste fremtid
              Utroligt man vælger slidte kunstgræs baner over grønne græsbaner her hen over sommeren. Banerne er jo nyanlagte for et par år siden.
              Når man har trænet på dyrskuet tidligere var det under virkelig dårlige forhold. Banerne ved jernbanen ser nu fine ud, så tror der ligger noget andet bag.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                Utroligt man vælger slidte kunstgræs baner over grønne græsbaner her hen over sommeren. Banerne er jo nyanlagte for et par år siden.
                Når man har trænet på dyrskuet tidligere var det under virkelig dårlige forhold. Banerne ved jernbanen ser nu fine ud, så tror der ligger noget andet bag.
                Jeg har det fra chef greenkeeperen i Ådalen. Flink flink mand. Så nej. Der ligger ikke andet bag

                Comment


                  Som tidligere røde stjerne spiller kan jeg sige de græsbaner fejler absolut intet.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                    Som tidligere røde stjerne spiller kan jeg sige de græsbaner fejler absolut intet.
                    Fair nok. Men i kan konspirere alt det i vil.
                    Alm vil ikke træne på det areal fordi kvaliteten ikke er SL standart, hovedsageligt pga manglende vanding.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Fair nok. Men i kan konspirere alt det i vil.
                      Alm vil ikke træne på det areal fordi kvaliteten ikke er SL standart, hovedsageligt pga manglende vanding.
                      Der er nok også forskel på en super serie bane og en acceptabel superliga bane

                      Comment


                        Tillader mig at kopiere denne tekst fra Per Ps LinkedIn profil, hvor han har lagt en video op af FCMs nye træningsanlæg.

                        Det er godt nok imponerende og lysår foran vores nye klubhus/anlæg i Ådalen !

                        "Ups!! Det er mere end 49 år siden, jeg tog til fodboldtræning for første gang (fåååårk, jeg er gammel )
                        I dag var jeg til indvielse af FCM Huset i Ikast, og hånden på hjertet - jeg er helt blæst omkuld. Jeg har aldrig nogensinde, i hverken ind-eller udland, set så fantastiske forhold - og jeg har set en del træningsanlæg rundt omkring. Det er simpelthen så fedt og gennemført, og der er ingen tvivl om, at det sted vil være med til at føre FCM yderligere mod den absolutte top af dansk fodbold.
                        Kæmpe kæmpe respekt til FC Midtjylland, folkene i og omkring klubben, for at have ført den dertil, hvor den allerede er - som fodboldnørd bliver man glad i låget, når passionerede mennesker formår at føre drømme og visioner ud i livet på den måde.

                        Jeg holder stadig med OB, men vi skal altså steppe gevaldigt op, hvis vi vil nærme os toppen​"
                        Last edited by Online; 15-08-2023, 19:39.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                          Tillader mig at kopiere denne tekst fra Per Ps LinkedIn profil, hvor han har lagt en video op af FCMs nye træningsanlæg.

                          Det er godt nok imponerende og lysår foran vores nye klubhus/anlæg i Ådalen !

                          "Ups!! Det er mere end 49 år siden, jeg tog til fodboldtræning for første gang (fåååårk, jeg er gammel )
                          I dag var jeg til indvielse af FCM Huset i Ikast, og hånden på hjertet - jeg er helt blæst omkuld. Jeg har aldrig nogensinde, i hverken ind-eller udland, set så fantastiske forhold - og jeg har set en del træningsanlæg rundt omkring. Det er simpelthen så fedt og gennemført, og der er ingen tvivl om, at det sted vil være med til at føre FCM yderligere mod den absolutte top af dansk fodbold.
                          Kæmpe kæmpe respekt til FC Midtjylland, folkene i og omkring klubben, for at have ført den dertil, hvor den allerede er - som fodboldnørd bliver man glad i låget, når passionerede mennesker formår at føre drømme og visioner ud i livet på den måde.

                          Jeg holder stadig med OB, men vi skal altså steppe gevaldigt op, hvis vi vil nærme os toppen​"
                          Ja, men det kan vi lige så godt indstille os på ikke sker.

                          ​​​​​​
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                            Ja, men det kan vi lige så godt indstille os på ikke sker.

                            ​​​​​​
                            Ja der er ikke meget at glæde sig over på en tirsdag aften, hvor OB blev bombet yderligere bagud i dansk fodbold.

                            Comment


                              Det løb er jo kørt. FCK, FCN og FCM er lysår foran os.

                              Sådan er det, og det er ikke fedt.

                              Det er i øvrigt en sjov selvforståelse, vi har - det der med at orientere os mod toppen. Gør det selv. Men løbet er jo kørt og har været det længe.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                                Det løb er jo kørt. FCK, FCN og FCM er lysår foran os.

                                Sådan er det, og det er ikke fedt.

                                Det er i øvrigt en sjov selvforståelse, vi har - det der med at orientere os mod toppen. Gør det selv. Men løbet er jo kørt og har været det længe.
                                Men det er jo kun Odense Boldklub af 1887 der selv kan ændre på det. Det kræver bare at man er villig til at gøre hvad der kræves. Alle ved hvad der skal til....

                                Comment

                                Working...
                                X