Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB - FCK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Fedt. Vi kommer 4 mand på RMN
    Vi kommer også 4 på Stiften!

    Comment


      #47
      Vi har haft en snak med Jens Jakob Thomasen, der er gået gennem hele opstarten uden skavanker, og nu ser frem mod kampen mod FCK.

      http://obstruktion.dk/skadesfri-thom...ler-mig-frisk/

      Comment


        #48
        Vi har også snakket lidt med Jakob Michelsen. Om opstarten, kampen på søndag, og at det nu er muligt for ham at få karantæne ved mange gule kort.

        http://obstruktion.dk/michelsen-det-...ktisk-mod-fck/

        Comment


          #49
          Pinligt alle de billetter der stadig er til salg. Jeg tvivler stærkt på der bliver udsolgt. Til gengæld gengæld synger fck fans da ikke OB ud af banen som de ellers plejer.
          Er de uofficielle egentlig tilbage til søndag?

          Comment


            #50
            https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...snart-tilbage/

            på græs men hvor lang tid tager det at få dem i form og få boldføling til at kunne spille ...
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              #51
              Trist, trist nyhed.

              MH melder at næsten alle spillere er ved at være fit for fight. Når det er MH, der melder det ud, må det vel betyde, at vi stort set ikke kan stille hold pga skader

              https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...snart-tilbage/

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                Pinligt alle de billetter der stadig er til salg. Jeg tvivler stærkt på der bliver udsolgt. Til gengæld gengæld synger fck fans da ikke OB ud af banen som de ellers plejer.
                Er de uofficielle egentlig tilbage til søndag?
                Selvfølgelig bliver der ikke udsolgt. Der er ingen hype, ingen giraffer, masser af skader, udenomssnak, direkte vrøvl og luftige tanker. Vi er stadig klubben, hvor 20 karantæner vælter stemningen. Plus Corona'en er stigende i Odense.

                Og de uofficielle vender tilbage uden at kunne være stemningsskabende.

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af klebgjelp Se indlæg
                  Trist, trist nyhed.

                  MH melder at næsten alle spillere er ved at være fit for fight. Når det er MH, der melder det ud, må det vel betyde, at vi stort set ikke kan stille hold pga skader

                  https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...snart-tilbage/
                  Hvor dine altid negative kommentarer dog trættende. Men jeg kan jo bare undlade at læse dine indlæg. Ov det vil jeg...

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                    Selvfølgelig bliver der ikke udsolgt. Der er ingen hype, ingen giraffer, masser af skader, udenomssnak, direkte vrøvl og luftige tanker. Vi er stadig klubben, hvor 20 karantæner vælter stemningen. Plus Corona'en er stigende i Odense.

                    Og de uofficielle vender tilbage uden at kunne være stemningsskabende.

                    MvH ChrisOB
                    Der er flere hundrede billetter til salg endnu så det tvivler jeg også stærkt på. Men jeg har altså hørt om nogle stykker der kommer for at se Sabbi

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Pinligt alle de billetter der stadig er til salg. Jeg tvivler stærkt på der bliver udsolgt. Til gengæld gengæld synger fck fans da ikke OB ud af banen som de ellers plejer.
                      Er de uofficielle egentlig tilbage til søndag?
                      Ja. Men vidst ikke som stemningsskabende

                      Comment


                        #56
                        SVENDBORG. Jeg er lige flyttet hertil og vil gerne kunne se kampen i morgen på tv et sted - og helst med lyd. Hvor kan jeg det? Kan ikke se Viaplay.
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                        OB - engang var vi gode

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                          SVENDBORG. Jeg er lige flyttet hertil og vil gerne kunne se kampen i morgen på tv et sted - og helst med lyd. Hvor kan jeg det? Kan ikke se Viaplay.
                          Måske Venbar i Frederiksgade viser den?

                          Comment


                            #58
                            https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...rver-i-odense/
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg

                              Måske Venbar i Frederiksgade viser den?
                              Tak. Den hjemmeside jeg fandt fra Venbar, stoppede med at annoncere fodbold da nedlukningen kom. Men jeg kontakter dem. Ellers må jeg jo tage til Odense. Har ikke set OB-bold der siden Sprogø. Hvor ser man den ellers - under ok forhold.
                              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                              OB - engang var vi gode

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

                                Tak. Den hjemmeside jeg fandt fra Venbar, stoppede med at annoncere fodbold da nedlukningen kom. Men jeg kontakter dem. Ellers må jeg jo tage til Odense. Har ikke set OB-bold der siden Sprogø. Hvor ser man den ellers - under ok forhold.
                                På stadion?

                                Comment

                                Working...
                                X