Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB - FCK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Det må være omvendt på JJT og Opondo samt Frøkjær og Sabbi ... Tverskov og Larsen også i øvrigt ...

    Ikke just de bedste backs OB har ...

    Oliver
    Lund. Larsen. Tverskov. Skjelvik.
    Opondo. JJT. Opondo.
    Sabbi. Jebali. Frøkjær.

    Ikke meget at stå imod med på den centrale midt, bliver løbet over på kanterne og kun Jebali at smide den op på blandt stærke forsvarsspillere .. der er vist sat op til mange lange sprints og bold ved jorden ...

    https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...at-score-maal/
    My baad .. noget har du helt ret i, men ikke alt. F.eks tror jeg ikke Opondo spiller både højre og venstre midt. Han står o FS til den offensive midt med JJT til højre, og Kløve til venstre på midten. Frø på vk og Sabbi på hk .. i flg. FS altså.

    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      My baad .. noget har du helt ret i, men ikke alt. F.eks tror jeg ikke Opondo spiller både højre og venstre midt. Han står o FS til den offensive midt med JJT til højre, og Kløve til venstre på midten. Frø på vk og Sabbi på hk .. i flg. FS altså.
      Hov fik ikke rettet igennem ..Kløve på venstre ...

      Tror bare ikke at der spilles med lange bolde op på Jebali og så må det være hurtige omstillinger hvor bolden skal fordeles fra en mellemstation og der tror jeg mere på JJT end Opondo men i begge tilfælde bliver det let for FCK at lukke ned og så er OB presset ud på kanterne hvor der ikke rigtig kan laves indlæg på nogen i luften så en masse “skråt bagud” i feltet ...
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

        Det må være omvendt på JJT og Opondo samt Frøkjær og Sabbi ... Tverskov og Larsen også i øvrigt ...

        Ikke just de bedste backs OB har ...

        Oliver
        Lund. Larsen. Tverskov. Skjelvik.
        Opondo. JJT. Opondo.
        Sabbi. Jebali. Frøkjær.

        Ikke meget at stå imod med på den centrale midt, bliver løbet over på kanterne og kun Jebali at smide den op på blandt stærke forsvarsspillere .. der er vist sat op til mange lange sprints og bold ved jorden ...

        https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...at-score-maal/
        Det bliver et sats med den formation der, men ikke det sto mindre et sats jeg godt kunne tænke mig at se i aktion.

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

          Det bliver et sats med den formation der, men ikke det sto mindre et sats jeg godt kunne tænke mig at se i aktion.
          Den formation bliver jo bare 4-5-1 det meste af tiden

          Comment


            #80
            Truppen

            https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppe...fc-koebenhavn/

            Drach,Ryan,Vestergaard og Lieder skadet
            Bernat,Obbe,Nissen og Tariq uden for truppen

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

              Hov fik ikke rettet igennem ..Kløve på venstre ...

              Tror bare ikke at der spilles med lange bolde op på Jebali og så må det være hurtige omstillinger hvor bolden skal fordeles fra en mellemstation og der tror jeg mere på JJT end Opondo men i begge tilfælde bliver det let for FCK at lukke ned og så er OB presset ud på kanterne hvor der ikke rigtig kan laves indlæg på nogen i luften så en masse “skråt bagud” i feltet ...
              Jeg tror de tænker at boldene gerne skal erobres højt på banen og her vurderes Opondo at være en bedre og mere aggressiv presspiller end f.eks. Jjt. Det kan jeg umiddelbart sagtens se fidusen i. Bliver den erobret højt har vi jo stadig frø med fremme som kan drive bolden, ligesom jeg i øvrigt også tror Sabbi kan. Så er det bare et større spørgsmål om de øvrige angribere kan tage de rette løb for hinanden. Det tvivler jeg stærkt på eftersom de tre aldrig har spillet sammen i en angrebsduo

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                Jeg tror de tænker at boldene gerne skal erobres højt på banen og her vurderes Opondo at være en bedre og mere aggressiv presspiller end f.eks. Jjt. Det kan jeg umiddelbart sagtens se fidusen i. Bliver den erobret højt har vi jo stadig frø med fremme som kan drive bolden, ligesom jeg i øvrigt også tror Sabbi kan. Så er det bare et større spørgsmål om de øvrige angribere kan tage de rette løb for hinanden. Det tvivler jeg stærkt på eftersom de tre aldrig har spillet sammen i en angrebsduo
                Det giver helt sikkert mening. Opondo er imø. også bedre til den position med det høje pres end Frøkjær er, som jeg også sagtens kan se spille på den position men uden det høje pres som JM gerne vil praktisere.

                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #83
                  Nå, noget tyder på at mine 15 minutters observation ikke var helt skæv :D!
                  Så vil jeg også gerne smide en del kroner på, at de forsøger de andre ting jeg skrev ... kort til en forsvarer og derefter en lang bold, samt presset der starter lige uden for cirklen.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    Nå, noget tyder på at mine 15 minutters observation ikke var helt skæv :D!
                    Så vil jeg også gerne smide en del kroner på, at de forsøger de andre ting jeg skrev ... kort til en forsvarer og derefter en lang bold, samt presset der starter lige uden for cirklen.
                    Lyder også som en fin taktik. Nelsson vinder nok den første bold men så skal vi være over 2. Bolden og fange dem højt i banen

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                      Der går vist flere år inden det bliver tilladt. Jeg kan nu heller ikke glæde mig over en ny sæson snart starter, når man ikke ved om den bliver gennemført. Og tomme stadions giver også kedelige kampe. Alt er lort.
                      Ja det er jeg klar over ;-)

                      Min pointe er mere som jeg også påpegede under kampene i taberslutspillet at det er sørgeligt OB ikke kan samle opbakning Corona eller ej.
                      At Jack Jørgensen for et par uger siden klynker over at vi ikke må lukke flere ind fordi han mener vi plejer at være 10-12-14.000 til FCk kampene viser jo bare at det ikke er gået op for ledelsen at OB er blevet røvkedelige grå mus som menigmand ikke gider gå på stadion for at se. Jeg ved ikke hvor de har hentet Jack henne men han minder mig om en telefonsælger fra Telia som bare revser noget gejl af de har lært på et kort online kursus inden de bliver sat til at sælge nogle telefoner og abonnementer.

                      Hvis man kigger rundt i trådene herinde så kan man nemt fornemme at passionen er nærmest væk hos mange af os fans som har været med i 20-30-40 år og vi efterhånden ikke påvirkes synderligt af resultaterne begejstringen er væk, det er ikke tilfældigt og når garvede fans har et sådan forhold til en klub de har fulgt længe så burde man ikke undres over at billetterne ikke rives væk til en sæsonpremiere mod FCK. Ligesom det ikke er gået op for dem at vi ikke forventer medaljer, guld og grønne skove og at det ikke er det der er baggrund for frustrationerne og kritikken. Vi forventer noget så simpelt som troværdighed først og fremmest.
                      Last edited by Magge; 13-09-2020, 12:40.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                        Ja det er jeg klar over ;-)

                        Min pointe er mere som jeg også påpegede under kampene i taberslutspillet at det er sørgeligt OB ikke kan samle opbakning Corona eller ej.
                        At Jack Jørgensen for et par uger siden klynker over at vi ikke må lukke flere ind fordi han mener vi plejer at være 10-12-14.000 til FCk kampene viser jo bare at det ikke er gået op for ledelsen at OB er blevet røvkedelige grå mus som menigmand ikke gider gå på stadion for at se. Jeg ved ikke hvor de har hentet Jack henne men han minder mig om en telefonsælger fra Telia som bare revser noget gejl af de har lært på et kort online kursus inden de bliver sat til at sælge nogle telefoner og abonnementer.

                        Hvis man kigger rundt i trådene herinde så kan man nemt fornemme at passionen er nærmest væk hos mange af os fans som har været med i 20-30-40 år og vi efterhånden ikke påvirkes synderligt af resultaterne begejstringen er væk, det er ikke tilfældigt og når garvede fans har et sådan forhold til en klub de har fulgt længe så burde man ikke undres over at billetterne ikke rives væk til en sæsonpremiere mod FCK. Ligesom det ikke er gået op for dem at vi ikke forventer medaljer, guld og grønne skove og at det ikke er det der er baggrund for frustrationerne og kritikken. Vi forventer noget så simpelt som troværdighed først og fremmest.
                        Der er stadig 100 billetter til salg her 4 timer før ud af 5000. Så tænker heller ikke det betyder det store om der må lukkes 10.000 ind

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Lyder også som en fin taktik. Nelsson vinder nok den første bold men så skal vi være over 2. Bolden og fange dem højt i banen
                          Det jeg bider mærke i, igen, er at Michelsen skifter meget rundt i opstillinger og taktik, alt efter modstanderen ... det tror jeg er forvirrende for et hold og mindsker den her effekt af repitition og at vænne sig til et system, som man så kan blive så god til som muligt.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            #88
                            https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...rer-fra-start/
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment

                            Working...
                            X