Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB - FCK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Fdml Se indlæg
    Ifølge tv2 Fyn betyder det at vi er nede på 500 tilskuere igen.
    Jeg tror simpelthen, at de tager fejl. En udvidelse af Superligaordningen sigtede til, at den også skulle gælde for andre sportsgrene. Nemlig de indendørs. Det havde intet at gøre på antal tilskuere på stadion, hvor vi må antage, at reglerne om 500 per sektion stadig gælder. Så det betyder 5.500 i Odense.
    Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


    Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Fdml Se indlæg
      Ifølge tv2 Fyn betyder det at vi er nede på 500 tilskuere igen.
      Ja det er svært at vide, hvad det hele betyder. Om det kun gælder udvidelsen af tilskuertallet til 5.500 eller om vi ryger tilbage på 500 per tilskuerafsnit eller om det betyder 500 i alt, eller om det hele kun gælder andre sportsgrene, det har jeg lidt svært ved at tyde. Går ud fra at OB bliver informeret, men om de gider informere os, er jo en anden sag.

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        #18
        Det blev hurtigt kryptisk...

        Jeg forstod det egentlig som, at den nyforhandlede Superligaordning, med plads til 5.500 tilskuere på Odense Stadion, nu udsættes i 14 dage.

        Sådan helt objektivt vil jeg også mene det er ret hovedløst at lade OB have 5.500 tilskuere til kampen midt i et lokalt udbrud.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

          Sådan tolker jeg det også, så der bliver vel trukket lod igen blandt sæsonkortholdere.
          Og dog....
          Forbuddet gælder dog ikke fodbold, oplyser Sundhedsministeriet. Dermed kan der fortsat komme mere end 500 tilskuere på de danske Superliga-stadions, når den nye sæson starter i weekenden.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

            Og dog....
            Forbuddet gælder dog ikke fodbold, oplyser Sundhedsministeriet. Dermed kan der fortsat komme mere end 500 tilskuere på de danske Superliga-stadions, når den nye sæson starter i weekenden.
            Det må man tage som det endelige positive nyt. Medmindre det så ikke skulle gælde de 18 nævnte kommuner.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlæg
              Det blev hurtigt kryptisk...

              Jeg forstod det egentlig som, at den nyforhandlede Superligaordning, med plads til 5.500 tilskuere på Odense Stadion, nu udsættes i 14 dage.

              Sådan helt objektivt vil jeg også mene det er ret hovedløst at lade OB have 5.500 tilskuere til kampen midt i et lokalt udbrud.
              Jamen, den er ikke nyforhandlet? Det er jo bare ordningen fra slutningen af sidste sæson, som blev forlænget. Når OB kan lukke 5.500 ind i stedet for 4.000, skyldes det bare, at de har klippet flere huller i hegnet, så de kan lave flere opdelte sektioner.
              Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


              Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

              Comment


                #22
                FS opdaterer på skaderne

                https://fyens.dk/artikel/tabstallet-...il-fem-en-halv

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlæg

                  Det må man tage som det endelige positive nyt. Medmindre det så ikke skulle gælde de 18 nævnte kommuner.
                  Det giver til, at vi er sikre på bold. De nævner specifikt, at det ikke gælder fodbold.

                  "Særligt i Københavnsområdet må folk vente lidt endnu med at komme mange til sport. Således er København, Brøndby, Lyngby blandt de kommuner, som udskydelsen omfatter. På Fyn gælder udskydelsen også i Odense.

                  Forbuddet gælder dog ikke fodbold, oplyser Sundhedsministeriet. Dermed kan der fortsat komme mere end 500 tilskuere på de danske Superliga-stadions, når den nye sæson starter i weekenden."
                  Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


                  Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg

                    Jamen, den er ikke nyforhandlet? Det er jo bare ordningen fra slutningen af sidste sæson, som blev forlænget. Når OB kan lukke 5.500 ind i stedet for 4.000, skyldes det bare, at de har klippet flere huller i hegnet, så de kan lave flere opdelte sektioner.
                    Jeg mener da at der over sommerpausen/midt august var snak om denne nye aftale der skulle sikre flere tilskuere på stadion?

                    Comment


                      #25
                      Sundshedsministeriet skriver (i deres pdf om restriktionerne: https://www.sum.dk/Aktuelt/Nyheder/C...nformation.pdf):

                      "Københavnsområdet og Odense Kommune undtages fra den planlagte udvidelse af den tilpassede Superligaordning til andre idrætsarrangementer."

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlæg

                        Jeg mener da at der over sommerpausen/midt august var snak om denne nye aftale der skulle sikre flere tilskuere på stadion?
                        Ja, men regeringen og Folketinget valgte i stedet at udvide ordningen til andre sportsgrene. F.eks. tilskuere til indendørs håndbold. For fodbolden blev den eksisterende aftale bare forlænget i nogle måneder, som jeg husker det.
                        Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


                        Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlæg
                          Sundshedsministeriet skriver (i deres pdf om restriktionerne: https://www.sum.dk/Aktuelt/Nyheder/C...nformation.pdf):

                          "Københavnsområdet og Odense Kommune undtages fra den planlagte udvidelse af den tilpassede Superligaordning til andre idrætsarrangementer."
                          Ja, udvidelsen refererer til, at aftalen nu også omfatter andre sportsgrene. Divisionsforeningen havde håbet, at det også ville omfatte flere tilskuere end de nuværende 500 per sektion, men nej. :-)
                          Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


                          Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

                          Comment


                            #28
                            Ah, jeg er så forvirret. Håber snart på en officiel udmelding fra OB - kan man komme på stadion, skal jeg jo selvfølgelig det, men kommer fra KBH, så vil være træls at finde ud af, at man ikke kan komme ind!

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg

                              Ja, udvidelsen refererer til, at aftalen nu også omfatter andre sportsgrene. Divisionsforeningen havde håbet, at det også ville omfatte flere tilskuere end de nuværende 500 per sektion, men nej. :-)
                              Så det vil sige, som jeg forstår det, at hvis man har købt billet, så kan man stadig tage på stadion, så længe OB overholder de 500 per sektion? Right?

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                                Så det vil sige, som jeg forstår det, at hvis man har købt billet, så kan man stadig tage på stadion, så længe OB overholder de 500 per sektion? Right?
                                Ja, der vil bare ikke være yderligere udvidelser, foreløbig de næste 14 dage.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X