Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB - FCK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt: OB - FCK

    Vi er endelig nået til ugen med sæsonstart.

    Bliver spændende at se, hvor vi står (både for os selv, men også til sammenligning med FCK).

    Kan ikke lige helt finde rundt i skaderne, og hvem der måske er klar til premieren, men vi kommer til at mangle en del i hvert fald.

    On another note, er der nogen der ved, om der er prematch i byen et sted? James Dean eller noget andet? Og er der nogen der ved, om ULTRAS er tilbage fra kamp 1 (med Corona-restriktioner, naturligvis).


    #2
    Nåh, rygtet vil vide, at der størst sandsynlighed for at støde på ligesindede på James Dean inden kampen, uden der dog er noget officielt koordineret.

    Vi står 4 mand klar derinde i hvert fald, og håber på, at vi kan samle en pæn portion ligesom til busafsendelse inden GF-kampen! Så hvis I skal have en pre-match pilsner, så lad det blive på James Dean.

    Vel mødt, og uanset hvor sløjt det ser ud for vores hold pt, så glæ'er jeg mig til at Suppen begynder igen!

    Comment


      #3
      Holdets forfatning ser ikke specielt god ud, selvom det er svært at blive klog på præcis hvor skidt den er. Ikke desto mindre tænker jeg det er et fint tidspunkt at møde FCK på, men mon ikke vi får et kampbillede a la sidste sæsons åbningskamp og Kløve lige når at sende os i himlen med 2 mål inden FCK så tramper på vores godt flossede optimisme med 3 kasser?

      Men jeg glæder mig til kamp, håber på 5500 på stadion, og fedt hvis Ultras igen vil være at finde blandt de stemningsskabende!?

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
        Holdets forfatning ser ikke specielt god ud, selvom det er svært at blive klog på præcis hvor skidt den er. Ikke desto mindre tænker jeg det er et fint tidspunkt at møde FCK på, men mon ikke vi får et kampbillede a la sidste sæsons åbningskamp og Kløve lige når at sende os i himlen med 2 mål inden FCK så tramper på vores godt flossede optimisme med 3 kasser?

        Men jeg glæder mig til kamp, håber på 5500 på stadion, og fedt hvis Ultras igen vil være at finde blandt de stemningsskabende!?
        Har hørt en ad, og de vil være der, men som udgangspunkt ikke som stemningsskabende. Der er jo desværre stadig Corona-restriktioner på stadion, som besværliggør den del.

        Comment


          #5
          Fedt - det er særligt i tider som disse, hvor det virker som om at klubben sejler, at jeg håber vi fans kan rykke sammen i bussen.

          Comment


            #6
            Well, det var ikke længe glæden varede.. Ingen tilskuere til kampen søndag jf de nye regionale restriktioner i Odense.

            Comment


              #7
              Vildt fedt når vi starter med 2 hjemmekampe

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                Well, det var ikke længe glæden varede.. Ingen tilskuere til kampen søndag jf de nye regionale restriktioner i Odense.
                Jeg hørte det kun som om at det ikke vil blive udvidet yderligere, altså at modellen for suppen ikke bringes videre til andre idrætsgrene, foreløbig de næste 14 dage.

                Jeg hørte ingenting om 0 tilskuere eller nye begrænsninger på tilskuertallet :) ...

                "»Forsamlingsforbuddet sænkes fra 100 til 50 personer i de nævnte kommuner. Den planlagte udvidelse af muligheden for at have tilskuere til superliga og andre arrangementer udskydes. Barer og restauranter får begrænset deres åbningstid til midnat«, siger Magnus Heunicke.".

                Det må betyde at det vil være med samme restriktioner, som ved afslutningen af sidste sæson :).
                Last edited by Entusiastens; 07-09-2020, 13:23.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                  Well, det var ikke længe glæden varede.. Ingen tilskuere til kampen søndag jf de nye regionale restriktioner i Odense.
                  Sikker? Hvor har du informationen fra?
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                    Well, det var ikke længe glæden varede.. Ingen tilskuere til kampen søndag jf de nye regionale restriktioner i Odense.
                    Så vidt jeg kan forstå, så gælder den aftale Superliga ordning også i Odense, det er bare udvidelsen af den til andre sportsgrene, som f.eks håndbold, der udskydes.

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                      Sikker? Hvor har du informationen fra?
                      Sundhedsministeren holder pressemøde lige nu, hvor Odenses borgmester er med. Odense har lige nu det højeste relative smittetal i Danmark. Så der bliver indført restriktioner på forsamling og åbningstider for barer. Men det gælder så vidt jeg kan forstå ikke den allerede indgåede aftale om tilskuere til Superliga kampe. Kun udvidelsen af den aftale så den gælder andre sportsgrene.

                      MvH ChrisOB

                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                        Sundhedsministeren holder pressemøde lige nu, hvor Odenses borgmester er med. Odense har lige nu det højeste relative smittetal i Danmark. Så der bliver indført restriktioner på forsamling og åbningstider for barer. Men det gælder så vidt jeg kan forstå ikke den allerede indgåede aftale om tilskuere til Superliga kampe. Kun udvidelsen af den aftale så den gælder andre sportsgrene.

                        MvH ChrisOB
                        Sådan hørte jeg det også. Beslutningen om at lade reglerne for Superligaen gælde for andre sportsgrene udskydes 14 dage i Odense og København. Umiddelbart lyder det ikke til, at det får betydning for fodbolden i nogle af byerne.
                        Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


                        Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

                        Comment


                          #13
                          Gælder i Odense - også for SL...!

                          Comment


                            #14
                            Ifølge tv2 Fyn betyder det at vi er nede på 500 tilskuere igen.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Fdml Se indlæg
                              Ifølge tv2 Fyn betyder det at vi er nede på 500 tilskuere igen.
                              Sådan tolker jeg det også, så der bliver vel trukket lod igen blandt sæsonkortholdere.

                              Comment

                              Working...
                              X