Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2020/2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Ja det fatter jeg heller ikke. For mig bliver Brentford kamp en af årets kampe for mig. Til trods for at de har en god håndfuld dygtige danske spillere, en sympatisk og kompetent træner, som uden tvivl kommer i spil til landstrænertjansen en dag, samt en seværdig spillestil, så håber jeg inderligt de taber. Det gør jeg ene og alene fordi det kommer til at dryppe ned på Danmarks mest utålelige pisklub og det kan jeg ikke klare.
    Præcis. Jeg er Swansea fan næste uge

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

      Sjovt hvordan man kan se forskelligt på det. Jeg synes kun det er godt at FCM klarer sig så godt som de gør, det samme gælder alle andre klubber i Suppen. Tror kun det kommer til at gavne ligaen - vi må jo bare hanke op i os selv og følge med udviklingen!
      Randers må meget gerne få et fantastisk Europa eventyr og så tror jeg det vil være mere gavnligt for dansk fodbold hvis FCK skal spille chl kval gram for Herning/Ikast . AGF og BIF har de seneste gange været pinlige i Europa så der skal vi nok ikke håbe på mange point.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Vi nærmer os jo PL tilstande hvor de samme hold bare vil dele titlerne imellem sig. Den lorte plastic klub kører jo med et driftunderskud på 60-75 mill hvert år. Hvis ikke mere. Jeg kan simpelthen ikke se det gavne OB at FCM får 50-200 mill hvert år gennem europa. Hvis de så bare kanaliserede en masse penge ned igennem det danske system var det ikke et vildt problem. Så ville alle få gavn.
        Men de køber jo stort set alt udenlands og bruger en masse penge på deres akademi der lokker talenter væk fra Fyn. De er kloge på den måde. Forstærk ikke dine konkurrenter

        Jeg ved godt at de point de så skraber sammen teoretisk kan gavne os. Men det er jo stadig kun i teorien. Kløften mellem os og dem bliver kun større hver gang de har succes. Men hvis du kan glæde dig over dette....
        Men det er da trods alt bedre at flere deler titlen mellem dem? Tidligere var det jo bare enten BIF i deres storhedstid og senere FCK der sad tungt på mesterskabet hver eneste sæson. Det burde da netop også give forhåbning til de andre mindre klubber, at en klub fra Herning har kunnet blive en magtfaktor i dansk fodbold. Om noget har Odense nærmest på alle punkter et større potentiale end Herning.
        Så i min optik har det kun været positivt for ligaen. Jeg er så også klar fortaler af den nye struktur (de måtte dog gerne lige finde på noget lidt andet med den 7. Plads der, det er sgu uretfærdigt for 5-6. pladsen). Den gør om noget det hele mere spændende

        Comment


          B.T. sætter 'Årets Hold': 'Hjulmand må være voldsomt fristet' | BT Fodbold - www.bt.dk
          OC på årets hold i bt

          Comment


            Hvis rigtigt, så godt gået af Randers !

            https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...or-15-million/


            Comment


              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

              Ja det fatter jeg heller ikke. For mig bliver Brentford kamp en af årets kampe for mig. Til trods for at de har en god håndfuld dygtige danske spillere, en sympatisk og kompetent træner, som uden tvivl kommer i spil til landstrænertjansen en dag, samt en seværdig spillestil, så håber jeg inderligt de taber. Det gør jeg ene og alene fordi det kommer til at dryppe ned på Danmarks mest utålelige pisklub og det kan jeg ikke klare.
              Mener ikke at Brentford kan sende kapital i retning af Jylland pga. Fairplay-reglerne. Men de kan selvfølgelig sende et par overskudsspillere på græs der.

              Comment


                Beklager for AK og Eskesen men glæder mig meget at pinlige Glenn dumper i Sønderjyske.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                  Hvis rigtigt, så godt gået af Randers !

                  https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...or-15-million/

                  nu har de jo så også noget EL at lokke med - og de har haft træneren på plads længe

                  der står OB jo lidt et andet sted - for hvad vil OB og vil tibbling overhovedet passe ind?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                    nu har de jo så også noget EL at lokke med - og de har haft træneren på plads længe

                    der står OB jo lidt et andet sted - for hvad vil OB og vil tibbling overhovedet passe ind?

                    Synes det er godt scoret at få Tibbling for 1,5 million, når man ser på, hvad vi ellers har smidt penge efter !

                    Selvfølgelig er det nemmere med EL, men det er vel kun vores egen skyld, da vi ikke har fulgt den gamle strategi... og samtidigt opbygget en uduelig organisation i toppen

                    Comment


                      Sønderjyske forøger deres budget markant næste sæson

                      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...dgettet-enormt

                      Ca 33% mere end denne sæson

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Sønderjyske forøger deres budget markant næste sæson

                        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...dgettet-enormt

                        Ca 33% mere end denne sæson
                        Og det vil der flere af trupperne omkring OB og når der er så mange klubber fra 6-10 der ligger på ca. samme budget begynder OB at sakke bagud hvis ikke det som minimum skal matches men hellere skal overgås.

                        Flere klubber søger udenlandske ejere fordi der ikke er flere penge i lokalområdet … det er dyrt at drive fodboldklub så …
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                          Og det vil der flere af trupperne omkring OB og når der er så mange klubber fra 6-10 der ligger på ca. samme budget begynder OB at sakke bagud hvis ikke det som minimum skal matches men hellere skal overgås.

                          Flere klubber søger udenlandske ejere fordi der ikke er flere penge i lokalområdet … det er dyrt at drive fodboldklub så …
                          Vi må håbe der er flere penge i den nye strategi. Ellers bliver det med sikkerhed pil ned den kommenfe tid.
                          Der er mange der oprustet

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Sønderjyske forøger deres budget markant næste sæson

                            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...dgettet-enormt

                            Ca 33% mere end denne sæson
                            Ja der skal sgu noget kød på den strategi mm., hvis vi bare skal kunne følge nogenlunde med.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Sønderjyske forøger deres budget markant næste sæson

                              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...dgettet-enormt

                              Ca 33% mere end denne sæson
                              Som vi har diskuteret tidligere, så er OB udfordret rent strategisk på deres position mere end de nogensinde har været. Timingen for den nye strategi kunne ikke være bedre, for det er for alvor nu, at OB har brug for at rykke sig og gøre noget anderledes, hvis vi ikke skal kigge ind i en situation om få år, hvor OB kommer til at have det 8-10. største budget i dansk fodbold, og derfor naturligt vil været udfordret på positionen som et fast Superligahold. Nu har vi bare behov for at se, at der er en god plan.

                              Comment


                                Brøndby danske mestre, Tjaa vel egentlig fortjent nok og et bevis på at unge spillere kan vokse med den rette tillid. Om det er godt eller skidt at det bliver BIF fremfor Herning/Ikast eller FCK er jo smag og behag. Tillykke til Brøndby og deres fans herfra.
                                Det er ihverfald skidt på måde at det ikke bliver lettere at få de unge fynboer som er skabs Brøndby fans ombord i procjekt OB.

                                Det kan også godt ende med at blive sæsonen hvor Randers med en storspillende Greve tager steppet fra outsider til favorit til top 6. En heldig lodtrækning og de hiver pludselig 100 millioner ind i Europa hvilket kan gøre deres fundament endnu mere sikkert og udvikle dem yderligere.
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X