Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2020/2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Kan man få 4-5 profiler for 15 mio?

    Bliver vist nød til at høre den igen for er sikker på at det blev sagt at RFC, AAB, SDR, OB, er på nogenlunde samme budget men RFC scorer penge nu, AAB måske men flere klubber søger eller for nyligt har fået nye ejere=penge for at steppe op, herunder VB, SIF, Viborg og Esbjerg ... klubber under OB er ved at indhente spillerbudgettet og eftersom man ikke kan få placeringer på niveau med budget men hele tiden er under par så bliver det hurtigt farligt ...

    og målet er jo top6 ....
    Ja det burde du kunne i en samlet pakke. Tag fx Tibbling. Randers køber ham for 1,5 mill der kan splittes over 4 år. Det er 375.000 plus en årsløn på 1,8-2,2 max.
    Så 2,175-2,575*5= 10,875-12,875 mill.
    Der bliver masser af spillere i overskud til sommer efter en hård Corona og det burde være muligt.

    Men det kommer selvfølgelig ikke til at ske i OB. Den er jeg med på.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

      ved ikke hvor meget de er garanteret. Play off til europa legue gruppe - og hvis det fejler hedder det så automatisk gruppespil i den nye (kan ikke huske navnet) turnering?
      De er vist garanteret minimum 20-30 mill men det kan blive 2-3 gange højere
      Last edited by fmprOB; 24-05-2021, 21:37.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Jeg hørte i VIP`n idag at mange ville blive overrasket over ambitionsniveauet i den nye strategi og den skulle indeholde flere konkrete målsætninger.

        Men det vil det muligvis også for Hr og Fru OB. Jeg tvivler bare på vi hardcore der følger OB tæt og kan sortere lidt i guldet og de grønne skove ligefrem bliver blæst bag over
        I OB har mottoet de sidste 10 år været :
        En målsætning er til for at blive brudt.
        ;-)

        Uanset hvilket papir de præsenterer den strategi og ambitioner på og hvilke flotte ord de kan putte på så vil jeg se konkret handling før jeg begynder at ofte den mindste tiltro til dem. Den enorme mangel på troværdighed ledelsen har udvist de senere år har godt nok drænet min optimisme.
        Last edited by Magge; 24-05-2021, 21:40.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Ja det burde du kunne i en samlet pakke. Tag fx Tibbling. Randers køber ham for 1,5 mill der kan splittes over 4 år. Det er 375.000 plus en årsløn på 1,8-2,2 max.
          Så 2,175-2,575*5= 10,875-12,875 mill.
          Der bliver masser af spillere i overskud til sommer efter en hård Corona og det burde være muligt.

          Men det kommer selvfølgelig ikke til at ske i OB. Den er jeg med på.
          Vil undre mig hvis hele ligaen kan finde fem profiler til den pris men det bliver interessant at følge ...
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

            I OB har mottoet de sidste 10 år været :
            En målsætning er til for at blive brudt.
            ;-)
            Og det bliver ikke sidste gang. Sådan går det alle klubber. Vi gør det bare kostant

            Men det er såre simpelt. Hvis vi ikke snart får et væsentligt større budget kommer vi bagerst i bussen og inden længe er der tvunget udstigning uden en omstigning

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Og det bliver ikke sidste gang. Sådan går det alle klubber. Vi gør det bare kostant

              Men det er såre simpelt. Hvis vi ikke snart får et væsentligt større budget kommer vi bagerst i bussen og inden længe er der tvunget udstigning uden en omstigning
              Det var den kontinuitet JH sværmede til ;-)
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                Vil undre mig hvis hele ligaen kan finde fem profiler til den pris men det bliver interessant at følge ...
                Man kunne jo også prøve at leje et par store kanoner og se om det kan rykke lidt. Så er det kun lønnen. Så det kunne jo være 2 lejeaftaler, 2 på fri transfer og 1 køb.
                Noget skal ske. Og hvis man tror at en højreback kan gøre det bliver de nok klogere. For de unge der nu skal køres ind skal nogle profiler at læne sig op ad. Og dem er der ikke for mange af

                Jeg forventer minimum 3 spillere. Jeg er bare i tvivl om kvaliteten af dem der nu hentes

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Jeg hørte i VIP`n idag at mange ville blive overrasket over ambitionsniveauet i den nye strategi og den skulle indeholde flere konkrete målsætninger.

                  Men det vil det muligvis også for Hr og Fru OB. Jeg tvivler bare på vi hardcore der følger OB tæt og kan sortere lidt i guldet og de grønne skove ligefrem bliver blæst bag over
                  spændende...mest af alt glæder jeg mig så til at høre hvordan ambitionerne skal indfries. Bliver det sådan noget; "vi skal i top 6 - ved at arbejde hårdere end de andre" - så giver jeg ikke meget for det.

                  En klub af OBs størrelse skal da have ambitioner - og i mine øjne også større end bare at gå i top 6....men det klare man naturligvis ikke bare lige på en sæson - medmindre der kommer nogle med en kæmpe pose penge. Så håber på store ambitioner og tager også gerne flere mellemsæsoner med hvis bare der er noget fremgang at spore

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Jeg håber nu på at de er ude efter et par kampe så der ikke bliver så meget at balancere imellem
                    De er sikret gruppespil. Hvis kval til EL glipper ryger den nye Conferens leauge gruppespil
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Man kunne jo også prøve at leje et par store kanoner og se om det kan rykke lidt. Så er det kun lønnen. Så det kunne jo være 2 lejeaftaler, 2 på fri transfer og 1 køb.
                      Noget skal ske. Og hvis man tror at en højreback kan gøre det bliver de nok klogere. For de unge der nu skal køres ind skal nogle profiler at læne sig op ad. Og dem er der ikke for mange af

                      Jeg forventer minimum 3 spillere. Jeg er bare i tvivl om kvaliteten af dem der nu hentes
                      igen - det er jo hvad man mener profiler er. Bjarke Jacobsen fra Horsens - erfaren suppe spiller - kunne nok hentes relativt billigt, og ikke trække den største løn - men er det den slags profiler vi taler om? De bedste fra nedrykkerne - eller skulle vi et par hylder op?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                        De er sikret gruppespil. Hvis kval til EL glipper ryger den nye Conferens leauge gruppespil
                        Okay. Jammen så håber jeg det. Mindst mulig penge og mest mulig belastning

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                          igen - det er jo hvad man mener profiler er. Bjarke Jacobsen fra Horsens - erfaren suppe spiller - kunne nok hentes relativt billigt, og ikke trække den største løn - men er det den slags profiler vi taler om? De bedste fra nedrykkerne - eller skulle vi et par hylder op?
                          Mht profiler snakker jeg om Bashkims,Tverskovs og Jebalis. Det kunne have været Tibbling(ved ikke om han passer ind). Ellers ville man nok heller ikke bruge 2,5-3 mill på dem. Men de skal selvfølgelig også passe ind i den måde man vil gøre det på

                          Comment


                            Ahhhhhhhahahaha lorte FCM får kun 3,75 mill for deres bedste og vigtigste spiller. Det er satme perfekt. Ham kommer de godt nok til at mangle

                            https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...apenge/8593049

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Ahhhhhhhahahaha lorte FCM får kun 3,75 mill for deres bedste og vigtigste spiller. Det er satme perfekt. Ham kommer de godt nok til at mangle

                              https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...apenge/8593049
                              For satan da en dum klausul

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Ahhhhhhhahahaha lorte FCM får kun 3,75 mill for deres bedste og vigtigste spiller. Det er satme perfekt. Ham kommer de godt nok til at mangle

                                https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...apenge/8593049
                                He he
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X