Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2020/2021
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Det tyder på at der skal flere penge til bare for at holde placeringen i "budget ligaen".
Comment
-
Man kan kun holde af den mand. Jeg er glad for han smutter, men hvor er han dog en fantastik person og ambassadør for OB
https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/det-ha...raesentere-ob/
- Likes 1
Comment
-
Oli tilhører til klubben. Hans attitude repræsenterer hvad elsker i fodbolden og er bedste OB-DNA. Beklager meget at den fælles vej slutter nu og kommer til at savne ham.
Håber vi får ham tilbage til klubben en dag i en anden funktion. Om som motivationstræner, ungdomstræner eller what ever. Hvem kunne lære andre bedre hvad stolthed, ydmyghed, kærlighed til klubben og "mindst 110% i 24/7 betyder end Oli?"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægFCN ud med et overskud på 10 mill efter at have solgt spillere for 120-150 mill
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...illionoverskud
De skal sgu sælge nogle spillere for at få det til at løbe rundt
Tror du skal læse artiklen endnu en gang
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Tror du skal læse artiklen endnu en gang
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægFCN ud med et overskud på 10 mill efter at have solgt spillere for 120-150 mill
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...illionoverskud
De skal sgu sælge nogle spillere for at få det til at løbe rundt817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Lige om lidt sælger de Kamaldeen for +100 mil og efter det salg popper der flere talenter op de sælger for kæmpe beløb og så længe det lader sig gøre har de intet at frygte. Man skal jo også huske at en meget stor del af de penge de får ind via salg går direkte i investeringer i talentudviklingen
Comment
-
Den er jeg med på. Men hvis de skal sælge for 100-125 mill om året er der ikke den store mulighed for at ramme et år hvor de kan holde på alle talenterne. Der er selvfølgelig Kamaldeen i år der skæpper godt(selvom jeg tvivler på de får 100 mill efter brexit) men generelt er markedet hårdt ramt og de transfers de plejer at lave bliver sværere i år. Ligner også de mister en axe op igennem midten med målmanden,anføren og Kamaldeen
Comment
-
Den er jeg med på. Men hvis de skal sælge for 100-125 mill om året er der ikke den store mulighed for at ramme et år hvor de kan holde på alle talenterne. Der er selvfølgelig Kamaldeen i år der skæpper godt(selvom jeg tvivler på de får 100 mill efter brexit) men generelt er markedet hårdt ramt og de transfers de plejer at lave bliver sværere i år. Ligner også de mister en axe op igennem midten med målmanden,anføren og Kamaldeen
Hvis det går som håbet at Herning/Ikast kun får bronze hvis de heller ikke kommer i et europæisk gruppespil så vil de også komme ud med ret store underskud.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
De har helt sikkert ikke råd til at køre et par sæsoner uden storsalg. Men at de skal have så mange penge ind for at holde talentudviklingen må jo være fordi de investerer ret massivt .
Hvis det går som håbet at Herning/Ikast kun får bronze hvis de heller ikke kommer i et europæisk gruppespil så vil de også komme ud med ret store underskud.
Jeg hader den fucking lorteklub
- Likes 1
Comment
-
Vi krydser fingre Magge. Det ville være magisk. De skal nu nok få skudt nogen afsted her til sommer.. Alene ham Mabil afslog de 37,5 mill for her sidste sommer, så de skal nok nok kunne breake even hvis de ville. Nu kommer Brentford nok i PL og så bliver der kanaliseret penge den vej på en eller anden måde.
Jeg hader den fucking lorteklub
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
Sjovt hvordan man kan se forskelligt på det. Jeg synes kun det er godt at FCM klarer sig så godt som de gør, det samme gælder alle andre klubber i Suppen. Tror kun det kommer til at gavne ligaen - vi må jo bare hanke op i os selv og følge med udviklingen!
Men de køber jo stort set alt udenlands og bruger en masse penge på deres akademi der lokker talenter væk fra Fyn. De er kloge på den måde. Forstærk ikke dine konkurrenter
Jeg ved godt at de point de så skraber sammen teoretisk kan gavne os. Men det er jo stadig kun i teorien. Kløften mellem os og dem bliver kun større hver gang de har succes. Men hvis du kan glæde dig over dette....
- Likes 1
Comment
-
Vi nærmer os jo PL tilstande hvor de samme hold bare vil dele titlerne imellem sig. Den lorte plastic klub kører jo med et driftunderskud på 60-75 mill hvert år. Hvis ikke mere. Jeg kan simpelthen ikke se det gavne OB at FCM får 50-200 mill hvert år gennem europa. Hvis de så bare kanaliserede en masse penge ned igennem det danske system var det ikke et vildt problem. Så ville alle få gavn.
Men de køber jo stort set alt udenlands og bruger en masse penge på deres akademi der lokker talenter væk fra Fyn. De er kloge på den måde. Forstærk ikke dine konkurrenter
Jeg ved godt at de point de så skraber sammen teoretisk kan gavne os. Men det er jo stadig kun i teorien. Kløften mellem os og dem bliver kun større hver gang de har succes. Men hvis du kan glæde dig over dette....
Comment
Comment