Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2020/2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
    Drømmescenariet var at vi satte alt ind på at hente Greve og Buus tilbage. Kunne være med en byttehandel af Opondo og Drachmann plus noget mønt til klubberne
    Ja, Greve ville pynte på vores midtbane, han fik virkelig hår på brystet og spiller langt mere målrettet nu. Og ville være en fin komplementering til Okoskun og Aron. Alle tre har lidt forskellige spidskompetencer men fylder godt på midtbanen.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Tror ikke på at den nye strategi meldes ud endnu "så længe der er mulighed for at jagte Europa, vil vi ikke forstyrrer truppen med alt for meget udenomssnak. Så strategi og ny træner må afvente"
      Jeg tror heller ikke på at den nye træner er på plads. Frygter lidt de prøver at hente Glenn

      Comment


        Tænk sig, Lyngby satte alligevel ikke en sejrsstime i gang på 5 kampe i træk, og rykker nu ned med pt 11 point mindre end os Hvem havde dog troet det? Hvad mon pessimisterne nu kan finde frem at brokke sig over? At vi vandt pga en VAR dom i fredags? Kom over på den lyse side medfans :)

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
          Tænk sig, Lyngby satte alligevel ikke en sejrsstime i gang på 5 kampe i træk, og rykker nu ned med pt 11 point mindre end os Hvem havde dog troet det? Hvad mon pessimisterne nu kan finde frem at brokke sig over? At vi vandt pga en VAR dom i fredags? Kom over på den lyse side medfans :)
          Vi vandt ikke pga en VAR-dom. Hat det som: vi tabte næsten point fordi VAR fejlede en gang mere katastrofalt da vi blev snydt om en klokkeklar straffe i første halvleg. :-)
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Casper Højer solgt til Sparta Prag for 5 mill. En pæn pris når han har udløb til nytår

            Comment


              Jeg var på stadion i fredags til en fantastisk sejr, de fleste sad ned, og overholdt alle restriktioner. Dog var det svært at blive siddende ved Bashkims scoring, men vi kom da hurtigt ned i sædet igen. Stadionspeaker sagde et par gange at vi skulle huske at blive siddende i sædet. Så ser jeg Brøndbys kamp mod FCM her til aften, 90% af tilskuerne stod og hoppede i det meste af anden halvleg, nogle i bar overkrop, og Brøndby er en af de kommuner som er værst ramt af Corona smitte. Stadion speakeren sagde Ikke et ord om at de skulle sætte sig, det er en skændsel. De burde fratages tilskuere i deres næste hjemmekamp som straf. Det kan jo risikere at ramme alle andre fodbold fans, hvis superligaordningen bliver suspenderet igen.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                Jeg var på stadion i fredags til en fantastisk sejr, de fleste sad ned, og overholdt alle restriktioner. Dog var det svært at blive siddende ved Bashkims scoring, men vi kom da hurtigt ned i sædet igen. Stadionspeaker sagde et par gange at vi skulle huske at blive siddende i sædet. Så ser jeg Brøndbys kamp mod FCM her til aften, 90% af tilskuerne stod og hoppede i det meste af anden halvleg, nogle i bar overkrop, og Brøndby er en af de kommuner som er værst ramt af Corona smitte. Stadion speakeren sagde Ikke et ord om at de skulle sætte sig, det er en skændsel. De burde fratages tilskuere i deres næste hjemmekamp som straf. Det kan jo risikere at ramme alle andre fodbold fans, hvis superligaordningen bliver suspenderet igen.
                Enig. Men jeg indrømmer sgu at have stået op i hele overtiden og da Kadrii scorede. Det skal der være plads til. Men så også hvordan BIF er fuldstændig ligeglad med regler vi andre prøver at følge

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                  Jeg var på stadion i fredags til en fantastisk sejr, de fleste sad ned, og overholdt alle restriktioner. Dog var det svært at blive siddende ved Bashkims scoring, men vi kom da hurtigt ned i sædet igen. Stadionspeaker sagde et par gange at vi skulle huske at blive siddende i sædet. Så ser jeg Brøndbys kamp mod FCM her til aften, 90% af tilskuerne stod og hoppede i det meste af anden halvleg, nogle i bar overkrop, og Brøndby er en af de kommuner som er værst ramt af Corona smitte. Stadion speakeren sagde Ikke et ord om at de skulle sætte sig, det er en skændsel. De burde fratages tilskuere i deres næste hjemmekamp som straf. Det kan jo risikere at ramme alle andre fodbold fans, hvis superligaordningen bliver suspenderet igen.
                  Men helt ærligt. Det er fandme svært at blive siddende. Jeg har i mine 15-20 år på stadion ALTID stået op. Nægter at sidde ned normalt, så det er nærmest helt naturstridigt.

                  Jeg stod også op hele overtiden mod AaB på Stiften, og fløj selvfølgelig op da Bashkim scorede, ligesom jeg fløj op hver gang vi var lige ved at score. Det er sgu svært at styre synes jeg.

                  Jeg ved godt man ikke må, men ville hellere have stemning som i Brøndby end et helt siddende stadion. Den værste smittefare er jo elimeneret med Corona-pas trods alt (jeg er med på det ikke er en garant).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                    Jeg var på stadion i fredags til en fantastisk sejr, de fleste sad ned, og overholdt alle restriktioner. Dog var det svært at blive siddende ved Bashkims scoring, men vi kom da hurtigt ned i sædet igen. Stadionspeaker sagde et par gange at vi skulle huske at blive siddende i sædet. Så ser jeg Brøndbys kamp mod FCM her til aften, 90% af tilskuerne stod og hoppede i det meste af anden halvleg, nogle i bar overkrop, og Brøndby er en af de kommuner som er værst ramt af Corona smitte. Stadion speakeren sagde Ikke et ord om at de skulle sætte sig, det er en skændsel. De burde fratages tilskuere i deres næste hjemmekamp som straf. Det kan jo risikere at ramme alle andre fodbold fans, hvis superligaordningen bliver suspenderet igen.
                    Helt igennem fantastisk at have Baskim tilbage, som ventet skaffer han os nogle dejlige point, fedt at der er noget ubestridt kvaltitet tilbage på holdet, noget at bygge op om, håber vi også kan beholde OC nogle år.

                    BIF fansense har næsen fuld af colain så det er nok nærmest umuligt at få dem til at sidde ned.

                    Comment


                      Under sidste superliga ordning sidste år, var der AGFs fans der ofte stod op, og deres stadion speaker bad dem ikke sætte sig ned.

                      Og ja nu igår i Brøndby. Ja gu fanden er det da trist sidde ned. Men nu må vi endelig komme en del på stadion igen efter klubberne har kæmpet en lang kamp med regeringen.

                      Så ville det bare være trist at ha fx Brøndbys fans eller andre skal ødelægge det. Så regeringen igen sætter det ned til 500. Eller slet ingen tilskuere

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                        Under sidste superliga ordning sidste år, var der AGFs fans der ofte stod op, og deres stadion speaker bad dem ikke sætte sig ned.

                        Og ja nu igår i Brøndby. Ja gu fanden er det da trist sidde ned. Men nu må vi endelig komme en del på stadion igen efter klubberne har kæmpet en lang kamp med regeringen.

                        Så ville det bare være trist at ha fx Brøndbys fans eller andre skal ødelægge det. Så regeringen igen sætter det ned til 500. Eller slet ingen tilskuere
                        Mon ikke en "sogne nedlukning" kommer før en generellukning af SL-stadions. Jeg siger ikke det kunne være sjovt hvis det skete i Brøndby og Århus f.eks., men "så ku' de lære det" som man siger

                        https://www.facebook.com/P4kbh/
                        Last edited by manner; 10-05-2021, 17:30.
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                          Her skal vi jo skelne mellem, hvad "vi" finder værende et plus, og hvad Thorborg og den øverste ledelse mener er et plus. Jeg mener også det er et forholdsvis stort problem, at folk som JH og MH ikke kan sælge klubben og projektet bedre til omverdenen og sætte ord på, hvad retningen er, men det er åbenlyst ikke det store problem i Thorborgs bog, så jeg ved ikke hvorfor det skulle være det mht. træneren.
                          det klart der kan være en forskel der. Men det undre mig bare - Thorborg burde da også kunne se vigtigheden af at have en der kan begå sig i pressen. Hvis man ser sig selv som hørende til i toppen af dansk fodbold, med et ønske om at komme ud i europa fra tid til anden og bare vil tages lidt mere seriøst så betyder kommunikationen bare så meget - og det er et sted OB i den grad har haltet bagefter.

                          For min skyld kan vi sagtens have en træner der ikke har ordet i sin magt - hvis så bare man havde en sportsdirektør der kunne håndtere en del af kontakten med pressen. Men det er jo ikke ligefrem fordi vi har et stærkt kort på den post heller....

                          Comment


                            Glædeligt at se Greve med scoring i årets pokalfinale
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Glædeligt at se Greve med scoring i årets pokalfinale
                              Nu to mål og en oplagt kandidat som årets pokal fighter ! Det er klasse, stort tillykke til Greve

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                                Nu to mål og en oplagt kandidat som årets pokal fighter ! Det er klasse, stort tillykke til Greve
                                Nu bliver han ikke billigere at hente tilbage

                                Comment

                                Working...
                                X