Oprindeligt indsendt af Superior

Se indlæg

Annoncering

Collapse

No announcement yet.

Sæsonen 2020/2021

Collapse

X
- 

Nu er Horsens foran 3-0. 2 mål af Buus. Kan se ham, hvis vi skal spille 3-5-2. Hvordan han vil være i en 4-4-2 eller 4-3-3, ved jeg ikke. Men han er godt nok løbestærk og hurtig. Er det anbefaling nok?Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMå jeg igen igen igen have lov til at anbefale Jacob Buus? Har prøvet nogle gange uden den store opbakning...  
 Comment
- 

Han passer i alle systemer tror jeg.Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
 Nu er Horsens foran 3-0. 2 mål af Buus. Kan se ham, hvis vi skal spille 3-5-2. Hvordan han vil være i en 4-4-2 eller 4-3-3, ved jeg ikke. Men han er godt nok løbestærk og hurtig. Er det anbefaling nok? 

Det gokent  
 Comment
- 

Overlevelsen er sikret! Nu skal den strategi og den nye træner hurtigst muligt præsenteres. Har en lille fornemmelse af, at det godt kan blive en forfremmelse af HH. Er det blevet sagt direkte, at han fortsætter som assistent? Har svært ved at forestille mig, at det bliver Gustafsson, som har høje lønkrav og åbenbart er temmelig pressesky.
 Comment
- 

Ja det stod i hans offentliggørelse på ob.dk at det var som assistentOprindeligt indsendt af El Profesor Se indlægOverlevelsen er sikret! Nu skal den strategi og den nye træner hurtigst muligt præsenteres. Har en lille fornemmelse af, at det godt kan blive en forfremmelse af HH. Er det blevet sagt direkte, at han fortsætter som assistent? Har svært ved at forestille mig, at det bliver Gustafsson, som har høje lønkrav og åbenbart er temmelig pressesky.
 Comment

Comment