Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2020/2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

    Enig, nu har han scoret to i Lyngby: 0-3
    3-0 er den farligste føring...kom så horsens

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Må jeg igen igen igen have lov til at anbefale Jacob Buus? Har prøvet nogle gange uden den store opbakning...
      Jeg bakker 100% op mht Jacob Buus og jeg tænker vi må kunne lave en form for byttehandel hvis vi sender Janus Drachmann til Horsens.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

        Enig, nu har han scoret to i Lyngby: 0-3
        Og spiller generelt rigtig godt. Kan også dække VB. Har stribet blod. Vil gerne tilbage til OB. Burde være billig.

        Syntes det er en nem beslutning

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Må jeg igen igen igen have lov til at anbefale Jacob Buus? Har prøvet nogle gange uden den store opbakning...
          Nu er Horsens foran 3-0. 2 mål af Buus. Kan se ham, hvis vi skal spille 3-5-2. Hvordan han vil være i en 4-4-2 eller 4-3-3, ved jeg ikke. Men han er godt nok løbestærk og hurtig. Er det anbefaling nok?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

            Jeg bakker 100% op mht Jacob Buus og jeg tænker vi må kunne lave en form for byttehandel hvis vi sender Janus Drachmann til Horsens.
            Præcis. Nok plus en lille skilling oven i

            Comment


              Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg

              Nu er Horsens foran 3-0. 2 mål af Buus. Kan se ham, hvis vi skal spille 3-5-2. Hvordan han vil være i en 4-4-2 eller 4-3-3, ved jeg ikke. Men han er godt nok løbestærk og hurtig. Er det anbefaling nok?
              Han passer i alle systemer tror jeg.

              Det gokent

              Comment


                så horsens...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Præcis. Nok plus en lille skilling oven i
                  Ja eller Prip.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                    Ja eller Prip.
                    Arghh. Han er da ok. Kan ikke se han ville løfte os

                    Comment


                      horsens altså....men selv uafgjort er jo fint for os

                      Comment


                        hold nu op - Lyngby selvmål, 30 sek senere score Lyngby til 3-4....3 min endnu

                        Comment


                          tak ACH - OB spiller superliga næste sæson også

                          - kom så med den nye strategi og træner

                          Comment


                            Overlevelsen er sikret! Nu skal den strategi og den nye træner hurtigst muligt præsenteres. Har en lille fornemmelse af, at det godt kan blive en forfremmelse af HH. Er det blevet sagt direkte, at han fortsætter som assistent? Har svært ved at forestille mig, at det bliver Gustafsson, som har høje lønkrav og åbenbart er temmelig pressesky.

                            Comment


                              Hvor har vi dog fået nogle vilde kampe på det sidste

                              overlevelse.. Check
                              jagt på 7. Plads. Check

                              Så giv os nu den strategi og ny træner

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
                                Overlevelsen er sikret! Nu skal den strategi og den nye træner hurtigst muligt præsenteres. Har en lille fornemmelse af, at det godt kan blive en forfremmelse af HH. Er det blevet sagt direkte, at han fortsætter som assistent? Har svært ved at forestille mig, at det bliver Gustafsson, som har høje lønkrav og åbenbart er temmelig pressesky.
                                Ja det stod i hans offentliggørelse på ob.dk at det var som assistent

                                Comment

                                Working...
                                X