Oprindeligt indsendt af Superior
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2020/2021
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMå jeg igen igen igen have lov til at anbefale Jacob Buus? Har prøvet nogle gange uden den store opbakning...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
Nu er Horsens foran 3-0. 2 mål af Buus. Kan se ham, hvis vi skal spille 3-5-2. Hvordan han vil være i en 4-4-2 eller 4-3-3, ved jeg ikke. Men han er godt nok løbestærk og hurtig. Er det anbefaling nok?
Det gokent
Comment
-
Overlevelsen er sikret! Nu skal den strategi og den nye træner hurtigst muligt præsenteres. Har en lille fornemmelse af, at det godt kan blive en forfremmelse af HH. Er det blevet sagt direkte, at han fortsætter som assistent? Har svært ved at forestille mig, at det bliver Gustafsson, som har høje lønkrav og åbenbart er temmelig pressesky.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlægOverlevelsen er sikret! Nu skal den strategi og den nye træner hurtigst muligt præsenteres. Har en lille fornemmelse af, at det godt kan blive en forfremmelse af HH. Er det blevet sagt direkte, at han fortsætter som assistent? Har svært ved at forestille mig, at det bliver Gustafsson, som har høje lønkrav og åbenbart er temmelig pressesky.
Comment
Comment