Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2020/2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Må jeg igen igen igen have lov til at anbefale Jacob Buus? Har prøvet nogle gange uden den store opbakning...
    Synes helt sikkert også vi burde gå efter ham. Så må ham og Ryan kæmpe om pladsen

    Comment


      Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
      Overlevelsen er sikret! Nu skal den strategi og den nye træner hurtigst muligt præsenteres. Har en lille fornemmelse af, at det godt kan blive en forfremmelse af HH. Er det blevet sagt direkte, at han fortsætter som assistent? Har svært ved at forestille mig, at det bliver Gustafsson, som har høje lønkrav og åbenbart er temmelig pressesky.
      Kan ikke se, at det skulle være nogen stor udfordring ift. Gustafsson. Vi har givet nogle meget store kontrakter til trænere de seneste gange, Bech, Kent og Michelsen, alle har været nogle af de bedst lønnede i ligaen. Vi betalte endda flere millioner for at købe Bech fri. At han er pressesky tror jeg næsten kun er et plus. Folk som Lars Olsen og Kent var da bestemt ikke nogle billetsælgere, JH og MH bestemt også i den kedeligere afdeling. Jeg tror nærmest det er et plus, at man ikke er alt for åbenmundet. Lige fra vores bestyrelsesformand/ejer, til den administrerende direktør og sportschefen, er fællesnævneren at de helst siger så lidt som muligt og meget nødigt er særligt åbne om, hvad der foregår på de indre linjer.

      Tror det vil passe Thorborg fint at have en træner der bare retter ind og ikke siger så meget, især ovenpå Michelsen der godt kunne finde på at sige nogle vovede ting, som ikke altid faldt lige heldigt ud, eller satte klubben i det bedste lys.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

        Kan ikke se, at det skulle være nogen stor udfordring ift. Gustafsson. Vi har givet nogle meget store kontrakter til trænere de seneste gange, Bech, Kent og Michelsen, alle har været nogle af de bedst lønnede i ligaen. Vi betalte endda flere millioner for at købe Bech fri. At han er pressesky tror jeg næsten kun er et plus. Folk som Lars Olsen og Kent var da bestemt ikke nogle billetsælgere, JH og MH bestemt også i den kedeligere afdeling. Jeg tror nærmest det er et plus, at man ikke er alt for åbenmundet. Lige fra vores bestyrelsesformand/ejer, til den administrerende direktør og sportschefen, er fællesnævneren at de helst siger så lidt som muligt og meget nødigt er særligt åbne om, hvad der foregår på de indre linjer.

        Tror det vil passe Thorborg fint at have en træner der bare retter ind og ikke siger så meget, især ovenpå Michelsen der godt kunne finde på at sige nogle vovede ting, som ikke altid faldt lige heldigt ud, eller satte klubben i det bedste lys.
        Tror også at det ikke er et problem for NT at JG betegnes som pressesky. Det bliver vel mere er problem for is fans. Må sige at virkelig har nydt JMs åbenmundige og flinke måde at udtale sig i offentligheden.
        Men vi har ja MH som kan overtage den part... ;-)
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

          Synes helt sikkert også vi burde gå efter ham. Så må ham og Ryan kæmpe om pladsen
          Den kamp har som situationen er nu en klar favorit - ingen nævnt, ingen glemt

          Believe OB

          œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

            Kan ikke se, at det skulle være nogen stor udfordring ift. Gustafsson. Vi har givet nogle meget store kontrakter til trænere de seneste gange, Bech, Kent og Michelsen, alle har været nogle af de bedst lønnede i ligaen. Vi betalte endda flere millioner for at købe Bech fri. At han er pressesky tror jeg næsten kun er et plus. Folk som Lars Olsen og Kent var da bestemt ikke nogle billetsælgere, JH og MH bestemt også i den kedeligere afdeling. Jeg tror nærmest det er et plus, at man ikke er alt for åbenmundet. Lige fra vores bestyrelsesformand/ejer, til den administrerende direktør og sportschefen, er fællesnævneren at de helst siger så lidt som muligt og meget nødigt er særligt åbne om, hvad der foregår på de indre linjer.

            Tror det vil passe Thorborg fint at have en træner der bare retter ind og ikke siger så meget, især ovenpå Michelsen der godt kunne finde på at sige nogle vovede ting, som ikke altid faldt lige heldigt ud, eller satte klubben i det bedste lys.
            at kunne begå sig på tv og i pressen generelt er bare så stor en del af jobbet. Syntes bestemt ikke det kan ses som et plus hvis vi skal have endnu en type som dem du nævner

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Den kamp har som situationen er nu en klar favorit - ingen nævnt, ingen glemt
              True

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                Synes helt sikkert også vi burde gå efter ham. Så må ham og Ryan kæmpe om pladsen
                Ville heller ikke have et problem med at Ryan fandt en anden klub og Østrøm så bare skulle slås med Buus. Så burde forsvaret være på plads og man kunne bruge alt krudtet på en klasse 6`er og 8`er

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                  at kunne begå sig på tv og i pressen generelt er bare så stor en del af jobbet. Syntes bestemt ikke det kan ses som et plus hvis vi skal have endnu en type som dem du nævner
                  Her skal vi jo skelne mellem, hvad "vi" finder værende et plus, og hvad Thorborg og den øverste ledelse mener er et plus. Jeg mener også det er et forholdsvis stort problem, at folk som JH og MH ikke kan sælge klubben og projektet bedre til omverdenen og sætte ord på, hvad retningen er, men det er åbenlyst ikke det store problem i Thorborgs bog, så jeg ved ikke hvorfor det skulle være det mht. træneren.

                  Comment


                    Puha, nu er vi sikret. Tak til Horsens for et meget engageret indsats og professionel indstilling. Kæmpe lettelse, og ja, ham Buus kunne vi godt bruge i næste sæson.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Ville heller ikke have et problem med at Ryan fandt en anden klub og Østrøm så bare skulle slås med Buus. Så burde forsvaret være på plads og man kunne bruge alt krudtet på en klasse 6`er og 8`er
                      Næste sæson burde Østrøm kæmpe med med Kasper Larsen om at være starter i midterforsvaret. Som jeg ser det er han ikke højreback. Han kan self træde til hvis der er brug for det, men tænker det ville være en god idé at holde på Ryan i hvert fald ind til han har kontraktudløb.

                      Comment


                        Drømmescenariet var at vi satte alt ind på at hente Greve og Buus tilbage. Kunne være med en byttehandel af Opondo og Drachmann plus noget mønt til klubberne

                        Comment


                          Man kan da kun håbe at Kevin Diks vender tilbage til Italien og Højer ikke forlænger. For så bliver det en kæmpe svækkelse for AGF næste sæson

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                            Næste sæson burde Østrøm kæmpe med med Kasper Larsen om at være starter i midterforsvaret. Som jeg ser det er han ikke højreback. Han kan self træde til hvis der er brug for det, men tænker det ville være en god idé at holde på Ryan i hvert fald ind til han har kontraktudløb.
                            Vi må se. Jeg tror stadig at Tverskov forsøger at komme videre og så har vi en ny situation

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Vi må se. Jeg tror stadig at Tverskov forsøger at komme videre og så har vi en ny situation
                              Studerer han ikke stadig i Odense eller er han færdig?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                                Studerer han ikke stadig i Odense eller er han færdig?
                                Er ikke sikker. Men mener han var færdig her til sommer. Håber selvfølgelig han bliver

                                Comment

                                Working...
                                X