Okore skulle være solgt til Kina for ca 3 mill. Så lykkedes det sgu alligevel for dem at få penge for ham
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2020/2021
Collapse
X
-
Oliver
Ryan. Larsen. Tverskov. Skjelvik.
Drachmann. Okusun.
Sabbi. Jebali. Frøkjær.
Kadrii.
Last edited by Plum; 08-02-2021, 16:21."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægOliver
Ryan. Larsen. Tverskov. Skjelvik.
Drachmann. Okusun.
Sabbi. Jebali. Frøkjær.
Kadrii.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Tanken er sjov men nok utænkelig. Okosun er bedst når han får lov at være fri og kan skubbe frem, når vi sparker langt og komme med i feltet på indlæg. Foran ham og Drachmann ligger der 3 spillere der nødigt løber hjem. Det ville gå helt galt defensivt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Syntes både Frø og Jebali deltager i returløb. I går reddede Jebali os moden stor chance iet langt tilbageløb
Comment
-
Tanken er sjov men nok utænkelig. Okosun er bedst når han får lov at være fri og kan skubbe frem, når vi sparker langt og komme med i feltet på indlæg. Foran ham og Drachmann ligger der 3 spillere der nødigt løber hjem. Det ville gå helt galt defensivt."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Tænker dette er rigtig godt nyt for OC mht at komme med til EM
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/bund...rdig-i-schalke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTænker dette er rigtig godt nyt for OC mht at komme med til EM
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/bund...rdig-i-schalke
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
Det kunnen det meget vel være - hvem står foran som det er nu? Schmeichel, Jesper Hansen/Jonas Lössl (næppe begge da en af dem kommer til at tilbringe det meste af foråret på bænken). Andre? Ellers ser det i den grad fornuftigt ud for hans muligheder
Schmeichel
1. målmanden i FCM
2. målmanden i FCM/OC
Vi må se. Chancen er der
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Jeg har det sådan nu
Schmeichel
1. målmanden i FCM
2. målmanden i FCM/OC
Vi må se. Chancen er der
Har en fornemmelse af at JH stopper til sommer.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Hvis OC holder niveau så håber jeg Hjulmann kigger mere på fremtiden end fortiden når der skal udtages en 3. målmand som jo yderst sjældent får en rolle ved en slutrunde. Det vil give OC værdifuld erfaring og selvtillid at komme med.
Har en fornemmelse af at JH stopper til sommer.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
JH stopper næppe lige inden en slutrunde med dansk deltagelse på hjemmebane. Muligvis efter. Jeg kan dog ikke forestille mig at en 2. målmand i FCM der næppe har spillet meget i foråret vil stå foran OC.
Comment
-
Jeg nævner det bare lige igen: Hvis U21 kommer videre fra gruppen, så kan spillerne fra den trup først støde til med få dage til åbningskampen. Vil man som landstræner gerne have sin 3. keeper med i hele træningslejren og optakten til slutrunden, eller er det okay man bare kommer dalrende, når kampene skal til at begynde? Jeg ved godt, hvad jeg ville vælge.
Comment
Comment