Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2020/2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Det lyder som Janus Blond har en anden og mere differncerende tilgang om at få spillere på omdrejning end Hemmes "vi skal bare trænere hårdere":
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...blem-med-soevn
    Kunne drille lidt og sige, at din yndlingsspiller OL allerede flere gange har vist hvordan man sover - endda på banen ​​​​​​

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

      Kunne drille lidt og sige, at din yndlingsspiller OL allerede flere gange har vist hvordan man sover - endda på banen ​​​​​​
      Han sover ikke, han indstiller sig mentalt på den næste herretackling :-)
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

        Som virksomheder der bruger Danmark for det samme... vi er i top 10 over skattely i verden pga. K/S konstellation !

        Kend nu til fakta i stedet for at pege fingre / kaste op!

        https://www.dr.dk/nyheder/penge/graf...s-som-skattely

        https://www.dr.dk/nyheder/penge/skatteadvokat-svaert-pege-fingre-ad-panama-naar-danmark-selv-er-skattely
        Hvor i alverden har jeg nævnt noget om andre danske virksomheder? Kend nu til fakta, i stedet for at lægge folk ord i munden de aldrig har sagt.

        FC Nordsjælland har i rigtigt mange sammenhænge sat sig op på den høje hest i de senere år og foregivet, at de som fodboldklub tager et større socialt ansvar og har en højere moral end andre fodboldklubber. Når man på den måde brander sig som værende bedre end andre, så har man også at leve op til nogle andre standarder, og det gør de så med al tydelighed ikke, når man lader sådan et konsortium overtage ejerskabet.

        Havde FCN bare holdt deres kæft og holdt sig til at drive fodboldklub ligesom alle andre, så må de for min skyld gøre lige som de har lyst til, inden for lovens grænser, men vi snakker altså en klub, som brandingsmæssigt har forsøgt at skabe profit ved bl.a. at have spillet med kvindelige rollemodeller på ryggen i de seneste år, i anledning af kvindernes internationale kampdag, for at "gøre vores for at kaste fokus på kampen for ligestilling - både i Danmark og internationalt". Hvordan i alverden rimer ligestilling og et egyptisk konsortium der har været fedtet ind i Mubarraks diktatur på hinanden?

        Comment


          120 millioner dollars til RtD ! ! !

          https://www.bbc.com/sport/africa/55734856

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
            120 millioner dollars til RtD ! ! !

            https://www.bbc.com/sport/africa/55734856
            Over en årerække ja. Men ja. Endnu en klub der kommer til at overhale os(endnu mere)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Over en årerække ja. Men ja. Endnu en klub der kommer til at overhale os(endnu mere)
              Ja, men det er vel tre gange så meget som NT har brugt på 10 år.... synes de ser muligheder, hvor NT lapper huller (hvis du forstår, hvad jeg mener ?)

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                Ja, men det er vel tre gange så meget som NT har brugt på 10 år.... synes de ser muligheder, hvor NT lapper huller (hvis du forstår, hvad jeg mener ?)
                Jeg forstår 1000000% hvad du mener. De er proactive

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                  Hvor i alverden har jeg nævnt noget om andre danske virksomheder? Kend nu til fakta, i stedet for at lægge folk ord i munden de aldrig har sagt.

                  FC Nordsjælland har i rigtigt mange sammenhænge sat sig op på den høje hest i de senere år og foregivet, at de som fodboldklub tager et større socialt ansvar og har en højere moral end andre fodboldklubber. Når man på den måde brander sig som værende bedre end andre, så har man også at leve op til nogle andre standarder, og det gør de så med al tydelighed ikke, når man lader sådan et konsortium overtage ejerskabet.

                  Havde FCN bare holdt deres kæft og holdt sig til at drive fodboldklub ligesom alle andre, så må de for min skyld gøre lige som de har lyst til, inden for lovens grænser, men vi snakker altså en klub, som brandingsmæssigt har forsøgt at skabe profit ved bl.a. at have spillet med kvindelige rollemodeller på ryggen i de seneste år, i anledning af kvindernes internationale kampdag, for at "gøre vores for at kaste fokus på kampen for ligestilling - både i Danmark og internationalt". Hvordan i alverden rimer ligestilling og et egyptisk konsortium der har været fedtet ind i Mubarraks diktatur på hinanden?
                  Påpegede bare, at Danmark også er et skattely !

                  "Så klubben der brander sig på ting som ligestilling og social ansvarlighed, bliver altså opkøbt af et egyptisk konsortium bestående af folk der har siddet i Mubaraks regering og som handler gennem Caymanøerne så de slipper for beskatning. Gud hvor er det dog vammelt!"

                  Hvor ved du fra, at de slipper for beskatning ? (hvilket jeg da erkender kan være en mulighed)

                  Synes, da at RtD har vist deres store sociale ansvarlighed.

                  Hvis vi skal se alle ejere/sponsores fortid igennem er der vist meget få at vælge i mellem. Jeg har valgt at fokusere på fremtiden i stedet for at dvæle i fortiden.

                  Hvis man taler moral, kan jeg da også forestille mig, at ingen ting / ejendele i dit hjem er produceret i "problematiske" lande (Kina, Bangladesh, Indien, Vietnam, Laos o.lign.) af folk med politiske forbindelser, slavelignende forhold, "skummelt" arbejdsmiljø m.m. ?

                  Skal nok holde nu så det ikke bliver en "religionskrig", som egentligt burde flyttes til OT

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                    Påpegede bare, at Danmark også er et skattely !

                    "Så klubben der brander sig på ting som ligestilling og social ansvarlighed, bliver altså opkøbt af et egyptisk konsortium bestående af folk der har siddet i Mubaraks regering og som handler gennem Caymanøerne så de slipper for beskatning. Gud hvor er det dog vammelt!"

                    Hvor ved du fra, at de slipper for beskatning ? (hvilket jeg da erkender kan være en mulighed)

                    Synes, da at RtD har vist deres store sociale ansvarlighed.

                    Hvis vi skal se alle ejere/sponsores fortid igennem er der vist meget få at vælge i mellem. Jeg har valgt at fokusere på fremtiden i stedet for at dvæle i fortiden.

                    Hvis man taler moral, kan jeg da også forestille mig, at ingen ting / ejendele i dit hjem er produceret i "problematiske" lande (Kina, Bangladesh, Indien, Vietnam, Laos o.lign.) af folk med politiske forbindelser, slavelignende forhold, "skummelt" arbejdsmiljø m.m. ?

                    Skal nok holde nu så det ikke bliver en "religionskrig", som egentligt burde flyttes til OT
                    Læs nu hvad jeg skriver. Jeg skriver ikke, at man ikke må samarbejde eller tage imod penge fra lande med en flosset moral og med et mere løst forhold til menneskerettigheder, korruption etc. end vi har i vesten og i Danmark. Jeg skriver, at når man sætter sig op på den høje hest, og foregiver at have en højere moral end andre fodboldklubber, så har man også at leve op til nogle andre standarder, hvis der altså skal være nogen form for bund i det. Alt andet er kynisk omgang virtue signalling for at booste sit eget brand, og det er det jeg synes FCN gør sig skyldige i, og det er noget af det mest vamle ved den moderne vestlige woke-kapitalisme.

                    Det er utroligt let at sige, at man har nogle særlige principper, det er til gengæld svært at leve op til dem, og hvis man ikke kan det, gør man klogt i at klappe i. Right to Dream og FC Nordsjællands aktiviteter er, når det kommer til stykket, helt gennemført rovdrift på unge afrikanere, sådan som så mange andre har gjort før dem, fordi at der ligger en profit i det for ejerne bag, og så er der trukket et spinapparat og en fluffy CSR-strategi ned over det, for at få det til at ligne et nærmest altruistisk projekt. https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...traffet-fysisk

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Det lyder som Janus Blond har en anden og mere differncerende tilgang om at få spillere på omdrejning end Hemmes "vi skal bare trænere hårdere":
                      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...blem-med-soevn
                      Har I læste dette: https://obstemmer.dk/blog-blond-inte...UGKr09isW08aEU

                      Comment


                        Vestergaard blandt superligaens måske næste 7 stjerner

                        https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...jerner/8436736

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Vestergaard blandt superligaens måske næste 7 stjerner

                          https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...jerner/8436736
                          Ah, så det var Vestergaard på billedet, jeg hader de skide +artikler. Jeg håber virkelig at han får et fint forår med mange minutter. Hvis han er tænkt som 1:1 erstatningen for Marco bliver jeg bestemt ikke ked af det.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                            Ah, så det var Vestergaard på billedet, jeg hader de skide +artikler. Jeg håber virkelig at han får et fint forår med mange minutter. Hvis han er tænkt som 1:1 erstatningen for Marco bliver jeg bestemt ikke ked af det.
                            Han har helt sikkert så stort et potentiale at det skal testes af. Om han står foran AJA er svært at vurdere men jeg ville ikke være nervøs umiddelbart.
                            Vi starter med 4 kampe på 10 dage. Det har jeg min tvivl om at KL kan holde til på fuldtid. Måske også Tverskov.
                            Hvis AJA så skal spille HB tja.... Så står han først for

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Han har helt sikkert så stort et potentiale at det skal testes af. Om han står foran AJA er svært at vurdere men jeg ville ikke være nervøs umiddelbart.
                              Vi starter med 4 kampe på 10 dage. Det har jeg min tvivl om at KL kan holde til på fuldtid. Måske også Tverskov.
                              Hvis AJA så skal spille HB tja.... Så står han først for
                              Han er også 19 og bliver 20 i april, det er jo nu hvis han skal noget ... jeg har simpelthen aldrig bemærket ham, da han har været så meget ude.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                                Han er også 19 og bliver 20 i april, det er jo nu hvis han skal noget ... jeg har simpelthen aldrig bemærket ham, da han har været så meget ude.
                                Nej han har mistet 2 år ud af de sidste 3 ca pga skader. Men jeg kan simpelthen se noget i den knægt vi kan bruge. Han kan virkelig blive god.
                                Min vurdering er at han får en 4 årig kontrakt inden for få måneder

                                Comment

                                Working...
                                X