Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2020/2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Nej, men mon ikke de andre bare skal træne lidt hårdere, så løser det sig !
    Vi træner faktisk så hårdt, så vi er det hold som løber næstkortest i ligaen. Vi må brænde krudtet af på træningsbanen

    Comment


      Kan ikke være tilfældigt at det rammer hvert efterår

      Comment


        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

        Vi træner faktisk så hårdt, så vi er det hold som løber næstkortest i ligaen. Vi må brænde krudtet af på træningsbanen
        Det er ikke umiddelbart korrekt.
        Før kampen i aften er OB nr. 7, men det er generelt få procenter der udgør forskellen.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

          Vi træner faktisk så hårdt, så vi er det hold som løber næstkortest i ligaen. Vi må brænde krudtet af på træningsbanen
          Ja der er min klare holdning OB ikke træner hårdt nok. De ser jo trætte ud efter 60 minutter. Jebali dog efter 30 minutter, og Frøkjær allerede under opvarmning.
          Omvendt trækker de 2 også snittet så langt ned så resten nok løber over gennemsnittet

          Comment


            Jakob Michelsen tror på, at OB kan komme ud af den nuværende situation.

            http://obstruktion.dk/michelsen-vi-k...em-det-sammen/

            Comment


              Det bliver ikke til top 6.vi kommer til at kæmpe omkring 8-10.
              Vejle, Horsens og Lyngby bør vi slutte foran.
              Så er der nogle omkring vores styrke

              Comment


                Hvad fanden skal vi med VAR? Lad os nu bare få det lort afskaffet igen inden det har drevet den sidste tilskuere væk. Det har simpelthen ødelagt fodbolden for mange tilskuere og fans.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                  Jakob Michelsen tror på, at OB kan komme ud af den nuværende situation.

                  http://obstruktion.dk/michelsen-vi-k...em-det-sammen/
                  Jeg kan stadig meget godt lide Jakob Michelsen og jeg er også overbevist om at han ikke er det primære problem i OB’s organisation, men jeg har simpelthen nået kvalmegrænsen i forhold til at høre ham forklare hvordan vi kommer ud af endnu en krise eller dårlig stime.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                    Jeg kan stadig meget godt lide Jakob Michelsen og jeg er også overbevist om at han ikke er det primære problem i OB’s organisation, men jeg har simpelthen nået kvalmegrænsen i forhold til at høre ham forklare hvordan vi kommer ud af endnu en krise eller dårlig stime.
                    Ret enig der går lige rigelig Jack Jørgensen i ham også når fortæller hvor fantastiske de to foregående sæsoner har været.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Når først der går Kent Nielsen i den er spillet tabt. Tag dit tøj og gå, JM!
                      OB: Danske mestre i 2075/6

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
                        Når først der går Kent Nielsen i den er spillet tabt. Tag dit tøj og gå, JM!
                        Vil det løse problemerne ?
                        Jeg kan godt forstå, at JM har problemer med at finde motivationen og den røde tråd. Hvis det forholder sig som nævnt i et andet indlæg, at han bliver påtvunget spillere fra den øverste ledelse
                        ( Lieder ) . Og er det sket med ham, så er det nok også sandsynligt at spillere som AJA, Thranderson er kommet til OB på samme måde. Men JM kan jo ikke stå og lufte sine frustrationer ang spillere offentligt.
                        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                          Ja der er min klare holdning OB ikke træner hårdt nok. De ser jo trætte ud efter 60 minutter. Jebali dog efter 30 minutter, og Frøkjær allerede under opvarmning.
                          Omvendt trækker de 2 også snittet så langt ned så resten nok løber over gennemsnittet
                          Så en trup der i lang tid har været ramt af mange skader, skal træne hårdere ... må jeg spørge hvor meget du selv har trænet, i den ene eller anden form, i dit liv.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Er der efterhånden nogen, der har et gram af optimisme tilbage i kroppen? Jeg gik ind til den her sæson med en ret god fornemmelse synes jeg. Nogle af de unge havde virkelig steppet op i forårssænen, Sabbi var kommet til og har et spændende topniveau, vi vandt U-19 mesterskabet og havde et par spændende gutter på spring, og så står vi her i dag i starten af December, og det hele stinker af, at JM ikke er interesseret i at forlænge og måske lidt har givet op på projektet mentalt, vi har INTET udtryk i kampene og vi spiller lige så jammerligt som vi gjorde i store del af Kents trænerperiode.

                            Jeg har fuldkommen givet op på top 6, for jeg synes ikke at vi tilnærmelsesvis viser et stabilt niveau, der berettiger den målsætning. Der er flere af de bærende kræfter, der slet ikke rammer det niveau, vi ved de har, og om det er et udtryk for, at man ikke længere tror på projektet, mangler selvtillid eller noget helt tredje, det ved jeg ikke. Men pt. ser det ud som om, at der skal ske noget nyt for at få noget gejst ind i holdet. Om det er en ny træner, nye spillere eller hvad, det må tiden vise.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                              Er der efterhånden nogen, der har et gram af optimisme tilbage i kroppen? Jeg gik ind til den her sæson med en ret god fornemmelse synes jeg. Nogle af de unge havde virkelig steppet op i forårssænen, Sabbi var kommet til og har et spændende topniveau, vi vandt U-19 mesterskabet og havde et par spændende gutter på spring, og så står vi her i dag i starten af December, og det hele stinker af, at JM ikke er interesseret i at forlænge og måske lidt har givet op på projektet mentalt, vi har INTET udtryk i kampene og vi spiller lige så jammerligt som vi gjorde i store del af Kents trænerperiode.

                              Jeg har fuldkommen givet op på top 6, for jeg synes ikke at vi tilnærmelsesvis viser et stabilt niveau, der berettiger den målsætning. Der er flere af de bærende kræfter, der slet ikke rammer det niveau, vi ved de har, og om det er et udtryk for, at man ikke længere tror på projektet, mangler selvtillid eller noget helt tredje, det ved jeg ikke. Men pt. ser det ud som om, at der skal ske noget nyt for at få noget gejst ind i holdet. Om det er en ny træner, nye spillere eller hvad, det må tiden vise.
                              Jeg har sku lidt mistet modet. Kærligheden er der, men hun er ikke så tiltalende mere. Hverken på udstråling eller det indre. Som om hun er snot forvirret, bipolar, ja.. Man kan sikkert finde sammen igen, men det ikke i denne sæson.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                                Vil det løse problemerne ?
                                Jeg kan godt forstå, at JM har problemer med at finde motivationen og den røde tråd. Hvis det forholder sig som nævnt i et andet indlæg, at han bliver påtvunget spillere fra den øverste ledelse
                                ( Lieder ) . Og er det sket med ham, så er det nok også sandsynligt at spillere som AJA, Thranderson er kommet til OB på samme måde. Men JM kan jo ikke stå og lufte sine frustrationer ang spillere offentligt.
                                Måske ikke. Men jeg trænger bare til der sker noget der giver en smule håb. Hemmingsen kan sige “vi har en god trup” tusind gange i træk - det virker ligesom ikke på min OB-blues.
                                OB: Danske mestre i 2075/6

                                Comment

                                Working...
                                X