Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2020/2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

    Fin selvindsigt. Jeg synes, han blive brugt forkert. Han er bedre på midten end på kanten. Se hvordan Falk er blomstret op på midten i FCK.

    Der er talrige muligheder. I en 4-3-3 kunne han ligge i en friere rolle foran JJT og JD. Leverer plads til Jebali som venstre kant og Fenger som spidsangriber.
    Falk blomstret op i FCK? Jeg synes personligt at Falk som en kontrollerende central midt er et fodboldmæssigt overgreb, næsten på linje med Troels Bechs forsøg på at omskole Kadrii til Danmarks bedste back. Jeg synes slet ikke at Falk har udviklet sig i nærheden af hvad man kunne have forventet i FCK - muligt at han ikke er blevet dårligere, men blomstret op lige frem? Han var fantastisk i OB, nu er han en halvgammel boldskubber uden mål og assist.
    Ellers enig i at Frø ville gøre sig godt centralt i banen, såfremt han kunne få en friere rolle bag angriberne.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

      Fin selvindsigt. Jeg synes, han blive brugt forkert. Han er bedre på midten end på kanten. Se hvordan Falk er blomstret op på midten i FCK.

      Der er talrige muligheder. I en 4-3-3 kunne han ligge i en friere rolle foran JJT og JD. Leverer plads til Jebali som venstre kant og Fenger som spidsangriber.
      Falk må være skuffet over karrieren. Han er 29, og langt fra af opnå det han så ud til som 19 årig.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

        Fin selvindsigt. Jeg synes, han blive brugt forkert. Han er bedre på midten end på kanten. Se hvordan Falk er blomstret op på midten i FCK.

        Der er talrige muligheder. I en 4-3-3 kunne han ligge i en friere rolle foran JJT og JD. Leverer plads til Jebali som venstre kant og Fenger som spidsangriber.
        Mener Falk er falmet.... og hvis han ønsker en karriere i udlandet bliver det i en midterklub i Belgien, Holland, Tyskland eller en spansk bundklub. Kan bestemt ikke se ham i eksempelvis PL, som måske var målet / evnerne for nogle år siden.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

          Mener Falk er falmet.... og hvis han ønsker en karriere i udlandet bliver det i en midterklub i Belgien, Holland, Tyskland eller en spansk bundklub. Kan bestemt ikke se ham i eksempelvis PL, som måske var målet / evnerne for nogle år siden.
          eller Falkenberg

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

            Den artikel Plum linker til er 10 år gammel. Det underskud FCM lige har meldt ud er på 19,5 millioner, og jo, det skal deres CL-millioner nok hjælpe dem med at rette op på.
            Det vidste jeg sq ikke. Hørte bare at de havde underskud og googlede det - der er ikke dato på - my bad.
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

              Det vidste jeg sq ikke. Hørte bare at de havde underskud og googlede det - der er ikke dato på - my bad.
              Jeg tror de kommer over FCK i økomomi. Parken bløder og skal skifte mange dyre spillere ud og har vel kund Vind og Nelsson der kan sælges pænt.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                Jeg tror de kommer over FCK i økomomi. Parken bløder og skal skifte mange dyre spillere ud og har vel kund Vind og Nelsson der kan sælges pænt.
                Mm de kommer i CL næsten hvert år ser jeg det ikke ske. Men de forvalter deres penge klart bedre og kan sagtens få samme succes for færre penge

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Mm de kommer i CL næsten hvert år ser jeg det ikke ske. Men de forvalter deres penge klart bedre og kan sagtens få samme succes for færre penge
                  Jeg ser det ikke som helt urealistisk, at FCM i de kommende år kan komme op på siden af FCK, ikke fordi at FCM vækster, men fordi at FCK kommer til at skære ned. Én ting er at Parken har det hårdt lige nu, og at deres guldkalv Lalandia i den grad er presset. Det skal de nok komme over, og Lalandia bliver igen super forretning, men det hjælper dem i hvert fald ikke lige nu.

                  Hvad mere alvorligt er, kan jeg godt se grundlaget for den sportslige og økonomiske strategi smuldre for FCK i de kommende år. Deres strategi er afhængig af gruppespil og store spillersalg for at fungere. Fundamentet med gruppespil bliver i sig selv sværere med indførslen af Conference League. Godt nok er det et gruppespil mere at kvalificere sig til, men pengene kommer til at være meget mindre i Europa League, og EL bliver sværere at kvalificere sig til, så det er skidt for FCK. Dertil kommer så, at de får sværere ved at få den ekstra chance det giver at blive mester og kvalificere sig til Champions League. De har levet rigtigt godt af at have to chancer i Europa, så det øger kun presset og sværhedsgraden i at kvalificere sig til gruppespil.

                  Hvis FCK begynder at misse CL eller EL gruppespil hver 2. eller hver 3. år fremover, så er det en kæmpe del af deres økonomiske grundlag der ryger. Og samtidig kan de så nok heller ikke sælge spillere til de samme penge længere, for de har jo solgt spillere til nogle groteske overpriser de sidste 5 år, og det har da helt sikkert også været fordi, at de har spillet de gruppespil. Hvis jeg var FCK, ville jeg være mega nervøs over, hvor klubben er på vej hen, og det var nok også derfor, at de gik i panik og fyrede Ståle.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                    Jeg ser det ikke som helt urealistisk, at FCM i de kommende år kan komme op på siden af FCK, ikke fordi at FCM vækster, men fordi at FCK kommer til at skære ned. Én ting er at Parken har det hårdt lige nu, og at deres guldkalv Lalandia i den grad er presset. Det skal de nok komme over, og Lalandia bliver igen super forretning, men det hjælper dem i hvert fald ikke lige nu.

                    Hvad mere alvorligt er, kan jeg godt se grundlaget for den sportslige og økonomiske strategi smuldre for FCK i de kommende år. Deres strategi er afhængig af gruppespil og store spillersalg for at fungere. Fundamentet med gruppespil bliver i sig selv sværere med indførslen af Conference League. Godt nok er det et gruppespil mere at kvalificere sig til, men pengene kommer til at være meget mindre i Europa League, og EL bliver sværere at kvalificere sig til, så det er skidt for FCK. Dertil kommer så, at de får sværere ved at få den ekstra chance det giver at blive mester og kvalificere sig til Champions League. De har levet rigtigt godt af at have to chancer i Europa, så det øger kun presset og sværhedsgraden i at kvalificere sig til gruppespil.

                    Hvis FCK begynder at misse CL eller EL gruppespil hver 2. eller hver 3. år fremover, så er det en kæmpe del af deres økonomiske grundlag der ryger. Og samtidig kan de så nok heller ikke sælge spillere til de samme penge længere, for de har jo solgt spillere til nogle groteske overpriser de sidste 5 år, og det har da helt sikkert også været fordi, at de har spillet de gruppespil. Hvis jeg var FCK, ville jeg være mega nervøs over, hvor klubben er på vej hen, og det var nok også derfor, at de gik i panik og fyrede Ståle.
                    Jeg er enig. Lalandia er udfordret så længe der er virus i omløb. Det samme er Parken som ikke kan holde arrangementer.
                    Af de 3 store ejere, har kun den ene interesse i fodbold, hvilket kan føre til konflikter i forhold til hvor mange penge FCK må bruge.
                    sidst men ikke mindst, så er der mætte og slidte spillere på holdet som hæver en stor løn og Zanka er kun på lån.
                    Fischer og Daramy er gået ned. Falk er blevet lovet at han kan smutte til sommer. Hertil har de nogle spillere som ikke er lønnen værd.
                    Stage og Kaufman er gode spillere i ligaen, men Ståle betalte alt for meget for dem og hertil en løn, som gør det svært at skyde dem af.
                    De kan næppe bygge holdet op om Nelsson og Vind som er salgsobjekterne.
                    Derfor kan jeg ikke se FCK i et gruppespil før om 3 år.
                    alt i alt er økonomien usikker på Østerbro.

                    Comment


                      https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...ad-med-spillet
                      spændende om han kan komme i så høje omdrejninger så han kan give os lidt hårdhed på banen.

                      Comment


                        https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...sluge-en-kamel

                        Kritik af Frø - blandt andet nævnes dårlige træningsforhold. Troede, at OB have fået renoveret træningsbanen?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                          https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...sluge-en-kamel

                          Kritik af Frø - blandt andet nævnes dårlige træningsforhold. Troede, at OB have fået renoveret træningsbanen?
                          De har trænet på Falen de sidste 2-3 uger, der må jo være noget grundlægende galt med de nyrenoverede baner i Ådalen, siden de har flyttet træningen derover. Kan være dårlige dræn eller noget lignende, uden jeg ved noget om det.

                          Comment


                            Hvor er det pinligt. Forholdene skal simpelthen bedres. Det er langt vigtigere end alle de ligegyldige transfers, OB laver. Man giver snart op.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

                              De har trænet på Falen de sidste 2-3 uger, der må jo være noget grundlægende galt med de nyrenoverede baner i Ådalen, siden de har flyttet træningen derover. Kan være dårlige dræn eller noget lignende, uden jeg ved noget om det.
                              Det er simpelthen for ringe. Det skal ikke undskylde det hele, men for fanden man forstår spillerne bliver irriteret, når der er lavet gode træningsbaner og så tager man dem blot i brug i et par måneder og så må man flyttes ned på de sædvanlige pløjemarker igen.
                              Når det er sagt lyder det også som om han hentyder til spillertruppen har forskellige præferencer. Nu har Drachmann og Kløve været ude og snakke om de har det fint med at spille grimt. Omvendt tror jeg helt sikkert frø synes det er røv og nøgler og mon ikke Jebali og sabbi synes det samme. Det er selvfølgelig uholdbart, hvis det forholder sig sådan, for det betyder jo nok at nogen ikke overholder deres aftaler på banen ift. om vi spiller det ene og det andet system

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                                Mener Falk er falmet.... og hvis han ønsker en karriere i udlandet bliver det i en midterklub i Belgien, Holland, Tyskland eller en spansk bundklub. Kan bestemt ikke se ham i eksempelvis PL, som måske var målet / evnerne for nogle år siden.
                                Han må bare tilbage til Odense når F*uckerne ikke gider ham længere ;)

                                Comment

                                Working...
                                X