Oprindeligt indsendt af Kielberg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2020/2021
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Emner til ny træner.
Bo Henriksen
Jakob Michelsen
En udlænding
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægJgeg tror ikke JM er i søgelyset p.gr.a. ikke nok international erfaring og BH er med sikkerhed ikke på blokken. Så jeg gætter på en udlænding. Det vil også være overraskende hvis de har en intern løsning.
Comment
-
Alle har kunnet høre Ståle skrige til kampene og hvad han skreg. Det er nok derfor spillerne har mistet gnisten.
Klogt af FCK at fyre ham. De er ikke så træge som OB plejer at være.
David Nielsen kunne være et perfekt match men måske ser de sig om i udlandet. Det bliver IKKE Troels BechGræsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg
Jeg tror ikke, at prisen betyder noget. De har jo Lars Seier der punger ud hvis det bliver nødvendigt
Spørgsmålet er om DN vil..
David bliver dyr når FCK giver 20 millioner for en spiller som stage. Og det ved ledelsen i Århus. Lad dem endelig slås om David, så finder jeg popcorn frem.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg
Jeg tror ikke, at prisen betyder noget. De har jo Lars Seier der punger ud hvis det bliver nødvendigt
Spørgsmålet er om DN vil..
Uanet hvad så har FCK dygtige spillere, og måske også mætte og lidt for gamle spillere. En ny træner kan måske tænde dem på ny. Personligt håber jeg FCK dominans er overstået og at vi får flere klubber der kan drømme om mesterskab hvis man får sat en god sæson sammen.
Comment
Comment