Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2020/2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Emner til ny træner.
    Bo Henriksen
    Jakob Michelsen
    En udlænding
    Jeg kan sagtens se de spørger på JM. Det bliver 100% ikke BH

    Comment


      Kunne være et oplagt salg af træner. Og så ville de måske købe et par spillere i Odense

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

        Emner til ny træner.
        Bo Henriksen
        Jakob Michelsen
        En udlænding
        Jgeg tror ikke JM er i søgelyset p.gr.a. ikke nok international erfaring og BH er med sikkerhed ikke på blokken. Så jeg gætter på en udlænding. Det vil også være overraskende hvis de har en intern løsning.

        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Jgeg tror ikke JM er i søgelyset p.gr.a. ikke nok international erfaring og BH er med sikkerhed ikke på blokken. Så jeg gætter på en udlænding. Det vil også være overraskende hvis de har en intern løsning.
          Hvis ikke Thorup lige havde fået en klub var han oplagt.

          Comment


            David Nielsen?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

              Emner til ny træner.
              Bo Henriksen
              Jakob Michelsen
              En udlænding
              Du glemmer David Nielsen, han kunne også godt tag over..

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg

                Du glemmer David Nielsen, han kunne også godt tag over..
                Jo måske. Tror bare han bliver dyr for fck.⁹

                Comment


                  Fantastisk at slippe for Ståle i dansk fodbold - jeg hader den arrogante nar. Jeg tror det er den rigtige beslutning at fyre ham, men timingen er lidt besynderlig og jeg tror ikke det kommer til at gavne dem sportsligt på kort sigt. Dejligt med den bastard klub i frit fald!

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                    Jo måske. Tror bare han bliver dyr for fck.⁹
                    Jeg tror ikke, at prisen betyder noget. De har jo Lars Seier der punger ud hvis det bliver nødvendigt

                    Spørgsmålet er om DN vil..

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg

                      Jeg tror ikke, at prisen betyder noget. De har jo Lars Seier der punger ud hvis det bliver nødvendigt

                      Spørgsmålet er om DN vil..
                      Enig

                      Comment


                        Alle har kunnet høre Ståle skrige til kampene og hvad han skreg. Det er nok derfor spillerne har mistet gnisten.
                        Klogt af FCK at fyre ham. De er ikke så træge som OB plejer at være.
                        David Nielsen kunne være et perfekt match men måske ser de sig om i udlandet. Det bliver IKKE Troels Bech
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                        OB - engang var vi gode

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg

                          Jeg tror ikke, at prisen betyder noget. De har jo Lars Seier der punger ud hvis det bliver nødvendigt

                          Spørgsmålet er om DN vil..
                          Jeg tror sagtens David vil til FCK. Det er Danmarks klart største klub med de med afstand bedste spillere. Men vil AGF sælge til FCK? Jeg tror der er et par herrer i Århus der sætter hælene i.
                          David bliver dyr når FCK giver 20 millioner for en spiller som stage. Og det ved ledelsen i Århus. Lad dem endelig slås om David, så finder jeg popcorn frem.

                          Comment


                            Måske kunne Michael Laudrup også være en mulighed. Han må da gå og kede sig efterhånden.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg

                              Jeg tror ikke, at prisen betyder noget. De har jo Lars Seier der punger ud hvis det bliver nødvendigt

                              Spørgsmålet er om DN vil..
                              DN er oplagt. Han spiller jo en form for kujon bold ligesom Ståle.
                              Uanet hvad så har FCK dygtige spillere, og måske også mætte og lidt for gamle spillere. En ny træner kan måske tænde dem på ny. Personligt håber jeg FCK dominans er overstået og at vi får flere klubber der kan drømme om mesterskab hvis man får sat en god sæson sammen.

                              Comment


                                Smutter David, så er JM den længst siddende træner.

                                Comment

                                Working...
                                X