Oprindeligt indsendt af manner
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2020/2021
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlægJeg forstår ikke logikken. Man mener godt at man kan samle 500 til fodbold så længe afstandskrav etc. kan overholdes, men flere isolerede sektioner af 500 hvor afstandskrav osv. ligeledes kan overholdes, kan klubberne simpelthen ikke få lov til?"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Dagens FS har en fantastisk +artikel om JJT og hans plads i truppen, hans fysik osv. Følgende er sakset fra artiklen som er særdeles læseværdig.
" Jeg har det godt. Jeg er fri for alle former for skader og går ikke og trækker eller tærer på noget som helst. Jeg har fået kontinuitet og har lagt meget på, så måske har træneren ret. Jeg har lært en masse af Janus Drachmann i 6'er-rollen. Janus er jo nærmest lavet til at være aggressiv på den position. Han går til stålet, og det skal jeg også kunne, siger Thomasen, der ikke ser den store forskel i hans opgaver i en 4-3-3 i forhold til 3-5-2." Min personlige fornemmelse er at der ikke ses meget efter en 6'er type til at supplere med, og at der måske satses på at JJT kan få et dejligt langt forløb og Drachmann måske ses mere som supplement til JJT/Kløve-konstellationen
Avisen melder også at Drachmann har fået et tilbageslag i skaden, og at han måtte forlade træningen da han ikke kunne spurte igennem.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDagens FS har en fantastisk +artikel om JJT og hans plads i truppen, hans fysik osv. Følgende er sakset fra artiklen som er særdeles læseværdig.
" Jeg har det godt. Jeg er fri for alle former for skader og går ikke og trækker eller tærer på noget som helst. Jeg har fået kontinuitet og har lagt meget på, så måske har træneren ret. Jeg har lært en masse af Janus Drachmann i 6'er-rollen. Janus er jo nærmest lavet til at være aggressiv på den position. Han går til stålet, og det skal jeg også kunne, siger Thomasen, der ikke ser den store forskel i hans opgaver i en 4-3-3 i forhold til 3-5-2." Min personlige fornemmelse er at der ikke ses meget efter en 6'er type til at supplere med, og at der måske satses på at JJT kan få et dejligt langt forløb og Drachmann måske ses mere som supplement til JJT/Kløve-konstellationen
Avisen melder også at Drachmann har fået et tilbageslag i skaden, og at han måtte forlade træningen da han ikke kunne spurte igennem.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Det er ærgerligt med Drachmann. Manden har jo været ude i et helt år snart. Positivt med Jens Jakob derimod, nu må vi bare håbe han holder sig skadefri hele efteråret fordi han er enormt vigtigt for holdet.
Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet håber jeg også meget på han gør. I artiklen nævnes det også at han hans temperament var i kog i et par situationer i FCK-kampen hvor han "løftede den store megafon" og fik markeret sig godt vokalt .. det er superfedt hvis han tillægger sig den attitude.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Måske JD skal bære assistent træner. De fleste klubber har flere end os. Han har noget rutine, men spørgsmålet er om han kommer tilbage.
Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Måske JD skal bære assistent træner. De fleste klubber har flere end os. Han har noget rutine, men spørgsmålet er om han kommer tilbage.
Comment
-
Håber Horsens henter ét point mod AaB i morgen.
Hvad ville det være fedt med FCK som bundproppen med 0 point."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Og Gudjohnson må også vise hvad han kan.
S"er dagens Reserveliga-kamp mod Brøndby IF fløjtet i gang. Her er vores startopstilling:
Sayouba Mandé
Ryan Johnson, Daniel Obbekjær, Marco Lund, Oliver Lund.
Magnus Saaby
Mikkel Hyllegaard, Aron Thràndarson, Max Fenger, Sander Svendsen
Sveinn Aron Gudjohnsen ⚪️
#obdk""Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment