Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2020/2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Tøffe rammer stort set intet i sine spådomme. Men en 8. Plads lyder meget realistisk
    Det med fejlskud gør også at jeg er mere optimistisk. Men enig i, at holdet er til en 8. Plads plus minus 3 pladser.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

      Det med fejlskud gør også at jeg er mere optimistisk. Men enig i, at holdet er til en 8. Plads plus minus 3 pladser.
      Tror du virkelig vi kan ende som nr 11 efter 22 runder?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Tror du virkelig vi kan ende som nr 11 efter 22 runder?
        Ja det tror jeg, ligesom vi kan blive nummer 5. Mærkerligere ting er sket i fodbold. Svært ar vide hvad Horsens kan uden Bo. Svært at vide hvad Vejle kan. Lyngby og de 2 andre bør vi kunne placere os over, men...
        Herudover tænker jeg vi er ret lige med Aab, Randers, fcn og Haderslev. Tror også vi ender efter FCM, FCK, Agf og Bif.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
          https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...e-maal/8276749
          Tøffe har os til nummer 8.tror han havde os i top 5 sidste år. Håber MH får ret med top 6 men eksperyerne er mere lunkne i år i forhold til sidste år.
          Der er vel heller ingen grund til at OB skulle være blevet bedre end placeringen sidste sæson.

          Sabbi ind og JBL ud ... (talenter der blev brugt ind og talenter der ikke blev brugt ud) ..
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
            https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...e-maal/8276749
            Tøffe har os til nummer 8.tror han havde os i top 5 sidste år. Håber MH får ret med top 6 men eksperyerne er mere lunkne i år i forhold til sidste år.
            Lidt flere ekspert spådomme her

            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...rliga-saesonen
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              I dag er jeg vågnet op med den holdning at jeg er pisse ligeglad med opstilling,skader og taktik.

              Jeg glæder mig bare til at skal på stadion med knægten og gutterne for at se noget bold og få stemningen i kroppen igen.
              Og måske liiige få en griller med brøø
              Klassisk forårs-premiere-følelse for mig ... nyslået græs, grillmad og bold, så er det fandme sommer igen.

              Og ingen skal fortælle mig anderledes, upåagtet at kalenderen viser februar eller marts

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                Leif Rasmussen i dagens gode kommentar i FS/FAA:

                - OB er nu i en situation uanset syvendepladsen i sidste sæson, at man skal gøre sig fortjent til omgivelsernes tillid.

                Det er der jo intet nyt i. Men der er nogen i ledelsen, der snart må fatte det.

                Leif mener også at de næste 2-4 kampe er skæbnekampe for JM's kontrakforlængelse.
                Ekstrabladet skriver i dag, at “Det sitrer af dårlig kemi” mellem JM og MH. Artiklen er en abonnementsartikel, som jeg ikke har adgang til. Er der nogen som kan uddybe ?? Uholdbart, hvis jeg skulle vælge mellem de to, ville jeg ikke være i tvivl.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                  Ekstrabladet skriver i dag, at “Det sitrer af dårlig kemi” mellem JM og MH. Artiklen er en abonnementsartikel, som jeg ikke har adgang til. Er der nogen som kan uddybe ?? Uholdbart, hvis jeg skulle vælge mellem de to, ville jeg ikke være i tvivl.
                  Jeg kan næsten ikke vente til, at Troels Bech bliver præsenteret som den næste OB-træner.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                    Jeg kan næsten ikke vente til, at Troels Bech bliver præsenteret som den næste OB-træner.
                    Du må end ikke hviske det. Ville godt nok være trist. Måske Hemme vil være træner. Hvis det sker så ender han som CV. Forskellen er at CV har bevist sig som sportschef.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                      Ekstrabladet skriver i dag, at “Det sitrer af dårlig kemi” mellem JM og MH. Artiklen er en abonnementsartikel, som jeg ikke har adgang til. Er der nogen som kan uddybe ?? Uholdbart, hvis jeg skulle vælge mellem de to, ville jeg ikke være i tvivl.
                      Ikke meget guf på den artikel...


                      Der er kommet få nye spillere (én!), men stadig har der været masser at forholde sig til for folk med hjerte for OB siden sidste sæson.

                      Ekstra Bladet ser her nærmere på perspektiverne for OBs Superliga-efterår

                      DET SER OPTIMISTEN: Det var forrygende at se de unge træde op, da det var allermest kritisk i sidste sæson og redde sæsonen fra skibbrud. Max Fenger, Mads Frøkjær og Mikkel Hyllegaard viste vejen frem, og deres energi kommer til at løfte det hele denne sæson. Med introduktionen af VAR er det slut med vanviddet med fejlagtigt annullerede mål, som ødelagde meget sidste efterår. Emmanuel Sabbi kommer med den klasse og uforudsigelighed, som har været savnet siden Bashkim Kadrii smuttede.

                      DET SER PESSIMISTEN: Det sitrer af dårlig kemi, så alle kan mærke det mellem Jakob Michelsen og sportschef Michael Hemmingsen. At den korte opstart er blevet præget af skadesuro, Skjelvik-forvirring og problematisering af Michelsens forestående kontraktudløb er blot en forsmag på det, som venter. Ingen klubber kan præstere, når distraktionerne står i kø. Med de tre medaljevindere i de første fem kampe så ligner det en meget problematisk sæsonstart.

                      DET ER SKET SIDEN SIDSTE SÆSON: Det sendte chokbølger gennem Odense, da striwerne blev tildelt historiske tæsk med 6-0 nederlaget i Silkeborg. Det blev bunden i en fortumlet sæson, hvor OB smed alt væk i en skandaløs stime på ti kampe uden sejr. Afslutningen på sæsonen blev imidlertid opmuntrende med Max Fenger og Mads Frøkjær forrest i en ungdomseksplosion i Ådalen. Op til sæsonopstart har fokus været på at få styr på den storm af skader, der prægede sidste sæson. Det lysner med klarmeldinger fra stort set alle pånær evigt uheldige Mart Lieder. Fra Hobro er Emmanuel Sabbi kommet ind, hvilket gør det oplagt for OB at kigge mere kærligt efter en formation med mere klassiske kanter. Med Sabbi og Frøkjær til at servicere den centrale angriber – formentlig Max Fenger - kan OB gøre ondt på de fleste. Sander Svendsen ser ud til at være til overs.

                      HOLD ØJE MED: Mads Frøkjær eksploderede i et gennembrud mod sæsonens afslutning. Holder han det høje niveau, så løfter han hele holdet.

                      SÆSONENS NØGLEORD: Kommunikation – der er optræk til uro i kulissen med meldinger der stritter i alle retninger. Kommer der ikke styr på det, så kan OB blive sin egen værste fjende.

                      Idealopstilling (4-3-3): Oliver Christensen – Ryan Johnson Laursen, Kasper Larsen, Jeppe Tverskov, Jørgen Skjelvik– Jens Jakob Thomasen, Janus Drachmann, Issam Jebali - Emmanuel Sabbi, Max Fenger, Mads Frøkjær

                      Første seks runder: 1 FC København (hjemme), 2 FC Nordsjælland (h), 3 AGF (ude), 4 Vejle (h), 5 FC Midtjylland (u), 6 Lyngby (u)

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Toke HC Se indlæg

                        Ikke meget guf på den artikel...


                        Der er kommet få nye spillere (én!), men stadig har der været masser at forholde sig til for folk med hjerte for OB siden sidste sæson.

                        Ekstra Bladet ser her nærmere på perspektiverne for OBs Superliga-efterår

                        DET SER OPTIMISTEN: Det var forrygende at se de unge træde op, da det var allermest kritisk i sidste sæson og redde sæsonen fra skibbrud. Max Fenger, Mads Frøkjær og Mikkel Hyllegaard viste vejen frem, og deres energi kommer til at løfte det hele denne sæson. Med introduktionen af VAR er det slut med vanviddet med fejlagtigt annullerede mål, som ødelagde meget sidste efterår. Emmanuel Sabbi kommer med den klasse og uforudsigelighed, som har været savnet siden Bashkim Kadrii smuttede.

                        DET SER PESSIMISTEN: Det sitrer af dårlig kemi, så alle kan mærke det mellem Jakob Michelsen og sportschef Michael Hemmingsen. At den korte opstart er blevet præget af skadesuro, Skjelvik-forvirring og problematisering af Michelsens forestående kontraktudløb er blot en forsmag på det, som venter. Ingen klubber kan præstere, når distraktionerne står i kø. Med de tre medaljevindere i de første fem kampe så ligner det en meget problematisk sæsonstart.

                        DET ER SKET SIDEN SIDSTE SÆSON: Det sendte chokbølger gennem Odense, da striwerne blev tildelt historiske tæsk med 6-0 nederlaget i Silkeborg. Det blev bunden i en fortumlet sæson, hvor OB smed alt væk i en skandaløs stime på ti kampe uden sejr. Afslutningen på sæsonen blev imidlertid opmuntrende med Max Fenger og Mads Frøkjær forrest i en ungdomseksplosion i Ådalen. Op til sæsonopstart har fokus været på at få styr på den storm af skader, der prægede sidste sæson. Det lysner med klarmeldinger fra stort set alle pånær evigt uheldige Mart Lieder. Fra Hobro er Emmanuel Sabbi kommet ind, hvilket gør det oplagt for OB at kigge mere kærligt efter en formation med mere klassiske kanter. Med Sabbi og Frøkjær til at servicere den centrale angriber – formentlig Max Fenger - kan OB gøre ondt på de fleste. Sander Svendsen ser ud til at være til overs.

                        HOLD ØJE MED: Mads Frøkjær eksploderede i et gennembrud mod sæsonens afslutning. Holder han det høje niveau, så løfter han hele holdet.

                        SÆSONENS NØGLEORD: Kommunikation – der er optræk til uro i kulissen med meldinger der stritter i alle retninger. Kommer der ikke styr på det, så kan OB blive sin egen værste fjende.

                        Idealopstilling (4-3-3): Oliver Christensen – Ryan Johnson Laursen, Kasper Larsen, Jeppe Tverskov, Jørgen Skjelvik– Jens Jakob Thomasen, Janus Drachmann, Issam Jebali - Emmanuel Sabbi, Max Fenger, Mads Frøkjær

                        Første seks runder: 1 FC København (hjemme), 2 FC Nordsjælland (h), 3 AGF (ude), 4 Vejle (h), 5 FC Midtjylland (u), 6 Lyngby (u)
                        Jeg kunne kun læse overskriften, så mange tak for hjælpen.

                        Comment


                          Ahhhh. BIF får smader.. Vi trænger sgu til lidt uro på vestegnen

                          Comment


                            Så fik vi allerede den første VAR "skandale". Kommentatorerne siger der 100% er straffespark, men der bliver ikke dømt noget..

                            Comment


                              Vildt akademi de har, FCN. Diomande minder mig om Kalilou Traoré.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Så fik vi allerede den første VAR "skandale". Kommentatorerne siger der 100% er straffespark, men der bliver ikke dømt noget..
                                Husk på at nu er muligheden der for at dømme dem, tidligere ville den ikke være der ... så ja der vil fortsat være fejl, men de bliver færre.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X