Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Meget, meget interessant. Det er rigtig fint med de konkrete beskrivelse om vores setup og hvordan det skete i hensigt af enkelte spiller som kom til os

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    2. Del med Ole Spion

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/spione...r-og-stolthed/

    Leave a comment:


  • stonebear
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Jeg lufter lige en kæphest en gang til: Hvorfor er folk så forhippede på at få en 6’er ind? Det er jo ikke der, Aron er førstereserve, i hvert fald ikke om en uge eller to, da vi pt har 3 mand til den plads (JJT, JD, TI). Derimod er Aron førstereserve til de to 8’ere, selv i en skadesfri trup. Der er behovet i mine øjne meget større uanset om Aron bliver eller ej, hvad han formentlig gør.
    Jeg er forhipppet på at få en 6er ind da jeg ikke mener at JJT og Kløve konstellationen løfter den opgave godt nok, og jeg ikke har tiltro til at Janus er en holdbar løsning qua hans skadesfrekvens. JJt/Kløve er startet ok fornuftigt i denne sæson, og de ser klart bedre ud i den 4-3-3 vi er gået over til i denne sæson end tidligere, men i de kampe hvor vi virkelig bliver sat til vægs skyldes det imo. oftest at vi bliver voldsomt overmatchet på midtbanen. AGFs klart vigtigste signing de sidste par år er svinet Nicolai Poulsen, og det er noget af det samme jeg synes vi mangler.

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

    Gammelby ville jeg ikke have noget imod at hente på fritransfer en gang ude i fremtiden, men jeg ville være ked af at sende penge til Brøndby for ham - han har ikke vist noget som helst siden Silkeborg.
    Hvis vi kan få nogle mill. for Sander ville det være fint, men jeg synes stadig ikke at man behøver sende ham ud for enhver pris.
    Høegh ville jeg elske hvis vi hentede hjem, Tverskov skal videre på et tidspunkt og med Høegh ville vi udvise rettidig omhu.
    Med Janus skadet er vi tynde på midtbanen og jeg har ikke noget problem med at have Aron i truppen. Problemet ved Aron er at han pt. er første reserve, det skal han ikke være. Jeg synes klart at vi skal hente en 6er til start11'eren, og det bør ikke være en tilgang der kræver at vi kommer af med noget først.
    Mart Lieder tror jeg ikke kommer til at spille nogen rolle for OB igen og kunne man skippe ham afsted ville det være dejligt, men det kommer jo ikke til at ske. Manden har en fin kontrakt og kan gå og nyde livet med familien i Odense - hvorfor skulle han nogensinde gå med til at ophæve med OB?
    Jørgen Skjelvik kan noget offensivt, har endnu ikke overbevist defensivt, har alderen imod sig og er sikkert ikke helt billig. Sådan lidt bob bob. Skriver vi med ham vil det være fint nok, men jeg bliver ikke synderligt ked af det hvis det ikke sker.

    Jeg tror ikke vi kommer til at lave mere i dette vindue, men jeg håber inderligt på en mand til midtbanen og hvis man derudover kan få lidt penge i kassen for en marginalspiller vil jeg umiddelbart være tilfreds.
    Jeg lufter lige en kæphest en gang til: Hvorfor er folk så forhippede på at få en 6’er ind? Det er jo ikke der, Aron er førstereserve, i hvert fald ikke om en uge eller to, da vi pt har 3 mand til den plads (JJT, JD, TI). Derimod er Aron førstereserve til de to 8’ere, selv i en skadesfri trup. Der er behovet i mine øjne meget større uanset om Aron bliver eller ej, hvad han formentlig gør.

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Også Dortmund-rygter: https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...stian-eriksen/
    Tror Dortmund ville være en god klub for CE! og så er det jo også en fin mellemstation før han skal tilbage til Ådalen ved kontraktudløb (selvom der til den tid sikkert vil være dem, der vil advare mod at tage en mand ind bare fordi han er tidligere OB’er )

    Leave a comment:

Working...
X