Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

    Der er jo ingen her der kan vurdere om nogen spillere bliver et hit, hvis vi nu skærer helt ind til benet. Så hvis det er kriteriet er debatten jo død om snart alle emner. Man kan kigge på indicier og så vurdere dem, og der er jo frit valg ift .hvad man vil lægge sit håb i.
    Det er rigtigt. Ja men så lade os tage DH. Er det et kvalitetsstempel, at han bliver købt af FCM? Det har jeg svært ved at se. De har om nogen pengene til at tage chancer. Det har OB ikke mere - de har taget for mange dyre fejlvalg. Hvis man bare kunne afskibe to andre spillere omkostningsfrit som i et eller andet managerspil på PS4. Men sådan hænger det jo ikke sammen. Når man kigger på hans meritter, er der i min optik intet der taler for, at han skulle blive en succes i FCM. For OB taler (måske), at han er gammel OBer. Men jeg synes bare, at man skal være forsigtig med at ansætte på det grundlag. Det bygger ofte på en nostalgisk erindring, om hvad var engang og en ønsketænkning om, hvad han nok er blevet til, efter han forlod OB, som en spiller på et jævnt niveau.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

      Jeg kan sagtens se kulturbærer-argumentet. Det sidste "argument" er sværere at tage seriøst
      Men korrekt ikke mindst set i forhold til målsætningen.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

        *den sidste sæson. Hvorfor gøre det værre end det er? Forrige sæson spillede han noget nær alle kampe, sæsonen før det spillede han samtlige minutter i Heerenveen.
        Og du mener simpelthen ikke, han kunne spille på et top-6 hold, da han forlod os? Det har jeg godt nok svært ved at genkende. Hvorfor skulle Basel forøvrigt investere i en spiller, der ikke engang var god nok til et dansk top-6 hold?
        Det første 1½ år i Basel spillede han 22 ligakampe. De første 9 spillede han de først 2 måneder. Jeg læste med på deres fanforum og de var generelt IKKE imponerede over ham.
        Sæsonen 17/18 blev Heerenveen nummer 8. 8 point fra 5. pladsen. 9 point fra 13. pladsen. I 18/19 blev de nummer 11 med 41 point for 34 kampe, hvor de i øvrigt lukkede 73 mål ind. Holland har jo en stor gruppe midterhold, som ikke er specielt gode/dårlige. Han har jo ikke spillet for Ajax, PSV eller AZ. Men er habilt midterhold. Hvordan pokker skal det kvalificere ham til at være en sikker top 6-holdsspiller i Danmark? Jeg har svært ved at se det. Men jeg glæder mig da til at følge ham!

        Comment


          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

          Det første 1½ år i Basel spillede han 22 ligakampe. De første 9 spillede han de først 2 måneder. Jeg læste med på deres fanforum og de var generelt IKKE imponerede over ham.
          Sæsonen 17/18 blev Heerenveen nummer 8. 8 point fra 5. pladsen. 9 point fra 13. pladsen. I 18/19 blev de nummer 11 med 41 point for 34 kampe, hvor de i øvrigt lukkede 73 mål ind. Holland har jo en stor gruppe midterhold, som ikke er specielt gode/dårlige. Han har jo ikke spillet for Ajax, PSV eller AZ. Men er habilt midterhold. Hvordan pokker skal det kvalificere ham til at være en sikker top 6-holdsspiller i Danmark? Jeg har svært ved at se det. Men jeg glæder mig da til at følge ham!
          Det med top 6 siger ledelsen, men hvis vi kigger på holdet over en periode så har vi jo ikke et top 6 hold.

          Vi har Sabbi, Jebali, jeppe. Som de eneste sikre i top 6, og Ryan hvis han havde bedre fysik.

          Så har vi nogle der i topform kan snige sig med, men som ikke er konstante top 6 spillere.
          JjT, Kløve, Frø, KL, Drachmann (når han er frisk)

          Så er der unge med potentiale.
          Hylle, Max, OC, Robin

          Så er der dem der sjældent har top 6 niveau..
          Jørgen (for dårlig defensivt), Opondo.

          De sidste er bare ikke top 6 spillere.
          Aron, Lund, Lund, Mande, og Aja.

          Vi skal skifte de 4 sidste markspillere med top 6 Niveau hvis vi skal være sikker på top 6.det vil også styrke bænken.
          ​​​​​

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

            Det med top 6 siger ledelsen, men hvis vi kigger på holdet over en periode så har vi jo ikke et top 6 hold.

            Vi har Sabbi, Jebali, jeppe. Som de eneste sikre i top 6, og Ryan hvis han havde bedre fysik.

            Så har vi nogle der i topform kan snige sig med, men som ikke er konstante top 6 spillere.
            JjT, Kløve, Frø, KL, Drachmann (når han er frisk)

            Så er der unge med potentiale.
            Hylle, Max, OC, Robin

            Så er der dem der sjældent har top 6 niveau..
            Jørgen (for dårlig defensivt), Opondo.

            De sidste er bare ikke top 6 spillere.
            Aron, Lund, Lund, Mande, og Aja.

            Vi skal skifte de 4 sidste markspillere med top 6 Niveau hvis vi skal være sikker på top 6.det vil også styrke bænken.
            ​​​​​
            Jeg er helt enig i, at det er de 4 spillere, som skal skiftes. Er bare ikke sikker på, at det er med DH

            Synes nu Jørgen har så vilde offensive kvaliteter, at jeg er villig til at leve med ham. Han har nogle primadonna-ting han skal have lagt af sig. Men han er hurtig, tør udfordre og kan lægge gode indlæg.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

              Jeg er helt enig i, at det er de 4 spillere, som skal skiftes. Er bare ikke sikker på, at det er med DH

              Synes nu Jørgen har så vilde offensive kvaliteter, at jeg er villig til at leve med ham. Han har nogle primadonna-ting han skal have lagt af sig. Men han er hurtig, tør udfordre og kan lægge gode indlæg.
              Jeg vil skifte han når vi spiller med 4 bagved.han er bedre som wingback.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                Jeg kan sagtens se kulturbærer-argumentet. Det sidste "argument" er sværere at tage seriøst
                Vi har vist diskuteret Jesper Hansens herostratisk berømte indrømmelse om at vi hentede spillere der ikke var gode nok rigeligt. Desuden vil jeg mene at en spiller som Oliver Lund ikke er god nok til et superligahold med ambitioner, hvor små de så end er.
                OB: Danske mestre i 2075/6

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg

                  Vi har vist diskuteret Jesper Hansens herostratisk berømte indrømmelse om at vi hentede spillere der ikke var gode nok rigeligt. Desuden vil jeg mene at en spiller som Oliver Lund ikke er god nok til et superligahold med ambitioner, hvor små de så end er.
                  Nu ligger det dig frit for at mene hvad du vil. Faktum er Oliver Lund spiller masser af kampe hver sæson bla. pga. han vel snart har spillet 10 forskellige positioner siden han vendte tilbage for et par sæsoner siden.
                  Træneren har åbenlyst en anden mening end dig.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg

                    Vi har vist diskuteret Jesper Hansens herostratisk berømte indrømmelse om at vi hentede spillere der ikke var gode nok rigeligt. Desuden vil jeg mene at en spiller som Oliver Lund ikke er god nok til et superligahold med ambitioner, hvor små de så end er.
                    Jeg er helt enig - OL er ikke det stærkeste kort. Han er koncentrationsmæssigt/fodboldintelligensmæssigt ikke stærk nok. Men han burde jo også være indskifter. Men Ryan er desværre skadet. Men vi hænger jo på en række spillere. Vi kan jo ikke bare forære dem væk / ophæve med dem og hente noget bedre. Det er økonomien vist kun til, hvis manden med pengene vil punge ekstraordinært ud.

                    Comment


                      Onside gennemgår handler i vinduet. De andre klubbe opgradere noget mere end os. Hvis NT vil i top 6.så skal pungen værre større og eller en bedre sportschef.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                        Nu ligger det dig frit for at mene hvad du vil. Faktum er Oliver Lund spiller masser af kampe hver sæson bla. pga. han vel snart har spillet 10 forskellige positioner siden han vendte tilbage for et par sæsoner siden.
                        Træneren har åbenlyst en anden mening end dig.
                        Min kritik går heller ikke på trænerens valg af spillere til de enkelte kampe; hans rolle er at stille det stærkeste hold til hver kamp. Og her har ledelsen ikke købt godt nok ind, hvilket vi har diskuteret stolpe op og stolpe ned i ti år efterhånden
                        OB: Danske mestre i 2075/6

                        Comment


                          Det kunne være værre .. https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...listen/8378652

                          “Hemme er ren” ...
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            Det kunne være værre .. https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...listen/8378652

                            “Hemme er ren” ...
                            Man skal indkøbe om at komme på listen... så Hemme kunne minimere chancerne meget.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              Det kunne være værre .. https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...listen/8378652

                              “Hemme er ren” ...
                              Nok meget heldigt de ikke har lavet en for vintervinduet, så kunne vi næsten have top 3 for os selv. Synes også det er lige kækt nok at smide en spiller på en liste over flops, når han ikke har været i 2 måneder i sin klub endnu, og han ankom ude af form, eller det er måske bare mig.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                                Personligt kunne jeg godt være enig i Cappis. Prøv at se på midtbane spillertyperne på de seks tophold Zeka, Radocevic, Nikolaj Poulsen, Kubus, Onyeka etc. Alle “ dumme svin” med masser af frispark og gule kort men rigtig gode bolderobrer. Vores midtbanespillere er for langsomme og for “pæne”. Prøv at tænk på hvilke navne og typer OB havde, da vi var bedst : Brian Steen, DD, Traore, Tempo, Carsten Hemmingsen etc. Jeg mener, det bør være de kvaliteter vi burde søge til vores midtbane. Jeg kan ikke selv give forslag til navne, men en sportschef med næsen i sporet og et godt netværk burde kunne finde sådanne typer.
                                mvh pnl
                                Dette var et svar til fmprOB i juli 2020. Desværre kendte OB og MH ikke deres besøgstid. Nu har BIF ganske givet gjort et billigt kup til en plads, hvor OB har manglet længe - surt show.

                                Comment

                                Working...
                                X