Oprindeligt indsendt af SU1978
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
*den sidste sæson. Hvorfor gøre det værre end det er? Forrige sæson spillede han noget nær alle kampe, sæsonen før det spillede han samtlige minutter i Heerenveen.
Og du mener simpelthen ikke, han kunne spille på et top-6 hold, da han forlod os? Det har jeg godt nok svært ved at genkende. Hvorfor skulle Basel forøvrigt investere i en spiller, der ikke engang var god nok til et dansk top-6 hold?
Sæsonen 17/18 blev Heerenveen nummer 8. 8 point fra 5. pladsen. 9 point fra 13. pladsen. I 18/19 blev de nummer 11 med 41 point for 34 kampe, hvor de i øvrigt lukkede 73 mål ind. Holland har jo en stor gruppe midterhold, som ikke er specielt gode/dårlige. Han har jo ikke spillet for Ajax, PSV eller AZ. Men er habilt midterhold. Hvordan pokker skal det kvalificere ham til at være en sikker top 6-holdsspiller i Danmark? Jeg har svært ved at se det. Men jeg glæder mig da til at følge ham!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Det første 1½ år i Basel spillede han 22 ligakampe. De første 9 spillede han de først 2 måneder. Jeg læste med på deres fanforum og de var generelt IKKE imponerede over ham.
Sæsonen 17/18 blev Heerenveen nummer 8. 8 point fra 5. pladsen. 9 point fra 13. pladsen. I 18/19 blev de nummer 11 med 41 point for 34 kampe, hvor de i øvrigt lukkede 73 mål ind. Holland har jo en stor gruppe midterhold, som ikke er specielt gode/dårlige. Han har jo ikke spillet for Ajax, PSV eller AZ. Men er habilt midterhold. Hvordan pokker skal det kvalificere ham til at være en sikker top 6-holdsspiller i Danmark? Jeg har svært ved at se det. Men jeg glæder mig da til at følge ham!
Vi har Sabbi, Jebali, jeppe. Som de eneste sikre i top 6, og Ryan hvis han havde bedre fysik.
Så har vi nogle der i topform kan snige sig med, men som ikke er konstante top 6 spillere.
JjT, Kløve, Frø, KL, Drachmann (når han er frisk)
Så er der unge med potentiale.
Hylle, Max, OC, Robin
Så er der dem der sjældent har top 6 niveau..
Jørgen (for dårlig defensivt), Opondo.
De sidste er bare ikke top 6 spillere.
Aron, Lund, Lund, Mande, og Aja.
Vi skal skifte de 4 sidste markspillere med top 6 Niveau hvis vi skal være sikker på top 6.det vil også styrke bænken.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Det med top 6 siger ledelsen, men hvis vi kigger på holdet over en periode så har vi jo ikke et top 6 hold.
Vi har Sabbi, Jebali, jeppe. Som de eneste sikre i top 6, og Ryan hvis han havde bedre fysik.
Så har vi nogle der i topform kan snige sig med, men som ikke er konstante top 6 spillere.
JjT, Kløve, Frø, KL, Drachmann (når han er frisk)
Så er der unge med potentiale.
Hylle, Max, OC, Robin
Så er der dem der sjældent har top 6 niveau..
Jørgen (for dårlig defensivt), Opondo.
De sidste er bare ikke top 6 spillere.
Aron, Lund, Lund, Mande, og Aja.
Vi skal skifte de 4 sidste markspillere med top 6 Niveau hvis vi skal være sikker på top 6.det vil også styrke bænken.
Synes nu Jørgen har så vilde offensive kvaliteter, at jeg er villig til at leve med ham. Han har nogle primadonna-ting han skal have lagt af sig. Men han er hurtig, tør udfordre og kan lægge gode indlæg.
- Likes 1
Comment
-
Jeg er helt enig i, at det er de 4 spillere, som skal skiftes. Er bare ikke sikker på, at det er med DH
Synes nu Jørgen har så vilde offensive kvaliteter, at jeg er villig til at leve med ham. Han har nogle primadonna-ting han skal have lagt af sig. Men han er hurtig, tør udfordre og kan lægge gode indlæg.
Comment
-
Jeg kan sagtens se kulturbærer-argumentet. Det sidste "argument" er sværere at tage seriøstOB: Danske mestre i 2075/6
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
Vi har vist diskuteret Jesper Hansens herostratisk berømte indrømmelse om at vi hentede spillere der ikke var gode nok rigeligt. Desuden vil jeg mene at en spiller som Oliver Lund ikke er god nok til et superligahold med ambitioner, hvor små de så end er.
Træneren har åbenlyst en anden mening end dig.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
Vi har vist diskuteret Jesper Hansens herostratisk berømte indrømmelse om at vi hentede spillere der ikke var gode nok rigeligt. Desuden vil jeg mene at en spiller som Oliver Lund ikke er god nok til et superligahold med ambitioner, hvor små de så end er.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Nu ligger det dig frit for at mene hvad du vil. Faktum er Oliver Lund spiller masser af kampe hver sæson bla. pga. han vel snart har spillet 10 forskellige positioner siden han vendte tilbage for et par sæsoner siden.
Træneren har åbenlyst en anden mening end dig.OB: Danske mestre i 2075/6
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
Personligt kunne jeg godt være enig i Cappis. Prøv at se på midtbane spillertyperne på de seks tophold Zeka, Radocevic, Nikolaj Poulsen, Kubus, Onyeka etc. Alle “ dumme svin” med masser af frispark og gule kort men rigtig gode bolderobrer. Vores midtbanespillere er for langsomme og for “pæne”. Prøv at tænk på hvilke navne og typer OB havde, da vi var bedst : Brian Steen, DD, Traore, Tempo, Carsten Hemmingsen etc. Jeg mener, det bør være de kvaliteter vi burde søge til vores midtbane. Jeg kan ikke selv give forslag til navne, men en sportschef med næsen i sporet og et godt netværk burde kunne finde sådanne typer.
mvh pnl
- Likes 1
Comment
Comment