Konklusionen på dette vindue må være at vi om ikke andet er styrket i bredden. Jeg tror dog nok at Okosun skal gøre det fint og ser ham heller ikke så teknisk dårlig, som nogen herinde gør ham til. Til gengæld har han nogle, i superligaen, uovertrufne egenskaber i sin fysik og sit hovedspil, som giver os en anden dimension. Og at Opondo nok står til at blive første reserve til midtbanen, gør kun at vi står stærkere. Man kan jo ikke klage over at Opondo skal på bænken og samtidig have øffet over at Aron hidtil var bedste alternativ på midtbanen. Jeg er dog lidt bekymret over truppens størrelse og havde gerne skippet noget af det tynde øl afsted, men da hvem skulle eks. købe AJA eller Lieder, når de konstant er skadet. Jeg håber derfor meget at Sander er kommet afsted. Både for hans skyld, fordi han ikke fortjener at sidde på bænken, men også fordi han ikke kommer til at blive "varmere" end nu, selvom bænkpladserne i starten måske allerede har taget toppen af temperaturen.
Derudover er det interessant at Høeghs kontraktlængde ikke er nævnt nogen steder og at der i præsentationen lægges vægt på, at han primært skal styrke bredden. Håber det udarte sig sådan, at han tager 6-12 måneder i FCM, hvor han kommer i form og derefter vender hjem til Odense og OB.
Venstrebacken er der stadig spørgsmålstegn ved. På trods af Jørgens topniveau og gode offensive kvaliteter, så så jeg gerne at man hentede en mere langsigtet løsning. Jeg får lidt en Emil Larsen/Rasmus Jønsson vibe fra ham, så tror faktisk ikke at han brænder det vilde for OB eller projektet.
Derudover er det interessant at Høeghs kontraktlængde ikke er nævnt nogen steder og at der i præsentationen lægges vægt på, at han primært skal styrke bredden. Håber det udarte sig sådan, at han tager 6-12 måneder i FCM, hvor han kommer i form og derefter vender hjem til Odense og OB.
Venstrebacken er der stadig spørgsmålstegn ved. På trods af Jørgens topniveau og gode offensive kvaliteter, så så jeg gerne at man hentede en mere langsigtet løsning. Jeg får lidt en Emil Larsen/Rasmus Jønsson vibe fra ham, så tror faktisk ikke at han brænder det vilde for OB eller projektet.
Comment