Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Er jeg den eneste som tænker på at med købet af Okosun og den lange kontrakt, forsøget på at komme af med Drachmann og at man sælger Sander, kunne det være et tegn på man ikke forlænger med JM og satser på at hente Bo Henriksen til næste sæson.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
      Er jeg den eneste som tænker på at med købet af Okosun og den lange kontrakt, forsøget på at komme af med Drachmann og at man sælger Sander, kunne det være et tegn på man ikke forlænger med JM og satser på at hente Bo Henriksen til næste sæson.
      Når kontrakten ikke er forlænget endnu, kan man vel næsten se alt som en tegn på det. Men jeg tror ikke det nødvendigvis har noget med det at gøre.

      Det er jo trods alt Michelsen selv, der har sat Sander på bænken. Drachmann håber jeg selv kommer tilbage, men har været så meget skadet, at det desværre virker logisk hvis man tvivler på han finder niveauet igen. Og Okosun ser jeg da i høj grad som en spiller efter Michelsens hoved (hvis man kan tale om det).

      Forstået på den måde, at Michelsen i mine øjne først og fremmest er en pragmatisk træner. Synes flere gange han har vist, at han værdsætter spillere med klare spidskompetencer og er villig til at give køb på en høj grad af flow i spillet, hvis han kan finde plads til spillere der kan afgøre fodboldkampe. Jeg tænker bl.a. på Bjørn Paulsen i SønderjyskE, som jeg husker hans rolle der. Han har også vist, at hans hold kan spille teknisk god og offensiv fodbold, men der er en grund til, at han har tilnavet Mini Mourinho.

      Bo Henriksen er helt sin egen må man sige, men jeg synes også der er mange ligheder mellem ham og Michelsen. Michelsen er nok den danske træner jeg kan komme i tanke om, der minder mest om BH. Både ift. spillestil og ageren på sidelinjen. Så tvivler på personligt på, at man kan læse i truprokeringerne, at Michelsen er på vej ud eller netop det skifte er på vej.

      Comment


        https://www.nettavisen.no/sport/full...424028347.html

        Hvis man ikke er blevet enig med Molde er han nok ikke gået for peanuts men tror der er et stykke om til de 10 mio. han blev rygtet væk for, for bare en måned siden ...

        https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...-ob-topscorer/
        Last edited by Plum; 06-10-2020, 05:53.
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...-mere-at-goere


          Det vil dælme være skidt, hvis det viser sig man ikke har nået det til tiden. Ærgerligt når nu alle parter var blevet enige. Men ja, lad os nu se om det ikke går igennem.

          Hvad tænker folk ellers han kan være solgt for? De 10 mil, der var nævnt tidligere i vinduet er jo i hvert fald nok urealistisk ift en norsk klub. Et sted mellem 3-5 mil??

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Enig. Men vi har jo en gigantisk trup nu med utallige muligheder taktisk. Jeg er heller ikke super tilfreds men må bare erkende at man denne gang kommer styrket ud
            Hvem erstatter Okosun i den opstilling vi har kørt med so far i sæsonen?
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

              Hvem erstatter Okosun i den opstilling vi har kørt med so far i sæsonen?
              Kan vist ikke være meget tvivl om at det bliver Opondo - så kan man synes om det hvad man vil.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                Kan vist ikke være meget tvivl om at det bliver Opondo - så kan man synes om det hvad man vil.
                Tænker jeg også og det syntes jeg faktisk er lidt ærgerligt for selvom jeg ikke hidtil har set Opondo som værende bedre end Greve og Eske så var der alligevel behyndt at ske en udvikling med ham. Hvis han bænkes nu går vi aldrig noget ud af ham og han bør for alle parter sendes videre til vinter.
                Ingen tvivl om at Okosun er et monster i luften men så er der bare heller ikke rigtig andre færdigheder i ham, han var rigtig god i Horsens med deres forfærdelige spillestil.

                Ryger Opondo ned som første indskifter i stedet for Aron, så må man indrømme at ca 98 % af os herinde fik ret i at Aron var et skidt indkøb.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                  Tænker jeg også og det syntes jeg faktisk er lidt ærgerligt for selvom jeg ikke hidtil har set Opondo som værende bedre end Greve og Eske så var der alligevel behyndt at ske en udvikling med ham. Hvis han bænkes nu går vi aldrig noget ud af ham og han bør for alle parter sendes videre til vinter.
                  Ingen tvivl om at Okosun er et monster i luften men så er der bare heller ikke rigtig andre færdigheder i ham, han var rigtig god i Horsens med deres forfærdelige spillestil.

                  Ryger Opondo ned som første indskifter i stedet for Aron, så må man indrømme at ca 98 % af os herinde fik ret i at Aron var et skidt indkøb.
                  Men det fact at man allerede forsøger at sælge Sander kan give håb om at man hurtigere end tidligere indser sit fejlkøb og prøver at komme af med ham om 3 måneder når vinduet åbner igen

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                    Tænker jeg også og det syntes jeg faktisk er lidt ærgerligt for selvom jeg ikke hidtil har set Opondo som værende bedre end Greve og Eske så var der alligevel behyndt at ske en udvikling med ham. Hvis han bænkes nu går vi aldrig noget ud af ham og han bør for alle parter sendes videre til vinter.
                    Ingen tvivl om at Okosun er et monster i luften men så er der bare heller ikke rigtig andre færdigheder i ham, han var rigtig god i Horsens med deres forfærdelige spillestil.

                    Ryger Opondo ned som første indskifter i stedet for Aron, så må man indrømme at ca 98 % af os herinde fik ret i at Aron var et skidt indkøb.
                    Synes da på ingen måde Opondo skal videre. Det er rigtigt at han har set skarpere ud end nogensinde i sin OB-tid i de her kampe, og vi får brug for konkurrencedygtige spillere i vores trup. Opondo er stadig ung og har en lang kontrakt. Han skal bare kæmpe videre. Vi har Drachmann og Kløve, som er lidt oppe i årene, så det er en gevinst at have en ung mand i truppen, som er bekendt med vores spillestil og kan gå lige ind, når der er skader eller Kløve/Drachmann viser sig ikke at have niveauet mere. Han er helt sikkert ikke blevet den gevinst man håbede, men jeg synes hans kurve har været opadgående og vil det fortsætte, så er der også flere chancer på vej til ham, selvom det klart ligner det er ham som syltes med indkøbet af Okosun

                    Comment


                      https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...mere-at-goere/

                      Så må vi blot afvente og se

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                        Synes da på ingen måde Opondo skal videre. Det er rigtigt at han har set skarpere ud end nogensinde i sin OB-tid i de her kampe, og vi får brug for konkurrencedygtige spillere i vores trup. Opondo er stadig ung og har en lang kontrakt. Han skal bare kæmpe videre. Vi har Drachmann og Kløve, som er lidt oppe i årene, så det er en gevinst at have en ung mand i truppen, som er bekendt med vores spillestil og kan gå lige ind, når der er skader eller Kløve/Drachmann viser sig ikke at have niveauet mere. Han er helt sikkert ikke blevet den gevinst man håbede, men jeg synes hans kurve har været opadgående og vil det fortsætte, så er der også flere chancer på vej til ham, selvom det klart ligner det er ham som syltes med indkøbet af Okosun
                        Enig. Jeg er mere stemt for at Aron smutter hvis nogen skal væk. Jeg har ikke opgivet Drachmann endnu hellere

                        Comment


                          Hvor er det dog helt utroligt skuffende, at OB ikke er i stand til at få fingrene i Daniel Høegh. Nu henter FCM ham vel som reserve for reserverne. Han er selvfølgelig ikke i super kampform, men i løbet af et halvt års tid ville han vel komme tilbage, hvis han blev fast mand i OB og måske på sigt overtog anførerrollen. Det er virkelig skuffende, at en såkaldt klubmand som ham ender i FCM, men det har vi jo set igen og igen de seneste 20 år, når vi tænker tilbage. Jeg ved ikke, hvem jeg er mest skuffet over. OB eller Daniel?
                          OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                            Synes da på ingen måde Opondo skal videre. Det er rigtigt at han har set skarpere ud end nogensinde i sin OB-tid i de her kampe, og vi får brug for konkurrencedygtige spillere i vores trup. Opondo er stadig ung og har en lang kontrakt. Han skal bare kæmpe videre. Vi har Drachmann og Kløve, som er lidt oppe i årene, så det er en gevinst at have en ung mand i truppen, som er bekendt med vores spillestil og kan gå lige ind, når der er skader eller Kløve/Drachmann viser sig ikke at have niveauet mere. Han er helt sikkert ikke blevet den gevinst man håbede, men jeg synes hans kurve har været opadgående og vil det fortsætte, så er der også flere chancer på vej til ham, selvom det klart ligner det er ham som syltes med indkøbet af Okosun
                            Men 4 år til Kløve er trods alt noget af et signal at sende om, at MH i hvert fald ikke tror, han falder i niveau lige pt. Men personligt ser jeg også et stort lys i Opondo, og synes det ville være ærgerligt, hvis han skal afgive sin plads i startopstillingen netop nu, hvor han er begyndt at komme ind i en god gænge. Hvis han skal ned og få et 20 minutters indhop hist og her, kan jeg godt frygte at det går ud over niveauet i hans præstationer. Han slår mig som en spillertype, der har brug for kontinuerlig spilletid for helt at ramme skarpheden.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                              Hvor er det dog helt utroligt skuffende, at OB ikke er i stand til at få fingrene i Daniel Høegh. Nu henter FCM ham vel som reserve for reserverne. Han er selvfølgelig ikke i super kampform, men i løbet af et halvt års tid ville han vel komme tilbage, hvis han blev fast mand i OB og måske på sigt overtog anførerrollen. Det er virkelig skuffende, at en såkaldt klubmand som ham ender i FCM, men det har vi jo set igen og igen de seneste 20 år, når vi tænker tilbage. Jeg ved ikke, hvem jeg er mest skuffet over. OB eller Daniel?
                              Hvis OB ikke har været på banen, hvad det ikke tyder på, vi har været, er jeg klart mest skuffet over OB - selvom jeg da også gerne havde set DH afvise FCM og blive i udlandet, som han tidligere på året gav udtryk for at han helst ville.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                                Hvor er det dog helt utroligt skuffende, at OB ikke er i stand til at få fingrene i Daniel Høegh. Nu henter FCM ham vel som reserve for reserverne. Han er selvfølgelig ikke i super kampform, men i løbet af et halvt års tid ville han vel komme tilbage, hvis han blev fast mand i OB og måske på sigt overtog anførerrollen. Det er virkelig skuffende, at en såkaldt klubmand som ham ender i FCM, men det har vi jo set igen og igen de seneste 20 år, når vi tænker tilbage. Jeg ved ikke, hvem jeg er mest skuffet over. OB eller Daniel?
                                Vi skulle have hentet Daniel, i sin tid i stedet for Kasper Larsen, men der ville DH ikke hjem. Nu er der bare ikke plads i lønbudgettet til ham, og økonomien er bare ikke til at bygge ham op i form i et halvt år, så han først kan benyttes fra næste år.

                                Comment

                                Working...
                                X