Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
Glædeligt hvis ledelsen har indset,at truppen stadig skal optimeres. Og spændende hvad Hemme kan præstere.
Ud over Sander har jeg svært ved at se hvem man kan undvære uden vi bliver tynde i kæden. Her tænker jeg forsvar og midtbane. Selvom jeg gerne vil af med Aron...
Comment
-
Nu må da gerne komme lidt kød på knoglen. Giv os noget at diskutere om, Hemme."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Jeg har ikke ret stor tiltro til hans evner så vi må se. Jeg tror man jagter et navn så Onkel Niels kan lave nikket og den kan tages ud over budget. Ellers sker der ikke noget
Ud over Sander har jeg svært ved at se hvem man kan undvære uden vi bliver tynde i kæden. Her tænker jeg forsvar og midtbane. Selvom jeg gerne vil af med Aron...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Det kommer jo lidt an på, hvem der arbejdes på. Kommer der en CF ind kunne Marco godt komme i overskud - og ham kunne man sikkert godt sælge for en OK sum lige nu. Kommer der en 6'er ind kunne man godt tænke, om ikke Tarik skulle en tur på udleje - i hvert fald hvis JD er ved at være tilbage i omdrejninger. Men ellers ja, så er det vel kun Sander, der er oplagt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Kan ikke se, hvorfor midterforsvarer overhovedet skulle være noget man kigger på, med mindre nogen er på vej ud, og det tror jeg ikke sker. KL skal ingen steder, det er næppe den rigtige timing at sælge Tverskov, og tror heller ikke, at der er den store interesse for Lund. En central midt er nok det de fleste skriger efter, men ud fra Hemmingsens tidligere udtalelser er det nok mere en venstre back, og afhængigt af om man kan lave en aftale med Skjelvik, kunne det sagtens blive en backup.
Men mon ikke man i det mindste holder øje med, om der dukker noget interessant op til en af 8'er-pladserne?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Jeg har ikke ret stor tiltro til hans evner så vi må se. Jeg tror man jagter et navn så Onkel Niels kan lave nikket og den kan tages ud over budget. Ellers sker der ikke noget
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Kan ikke se, hvorfor midterforsvarer overhovedet skulle være noget man kigger på, med mindre nogen er på vej ud, og det tror jeg ikke sker. KL skal ingen steder, det er næppe den rigtige timing at sælge Tverskov, og tror heller ikke, at der er den store interesse for Lund. En central midt er nok det de fleste skriger efter, men ud fra Hemmingsens tidligere udtalelser er det nok mere en venstre back, og afhængigt af om man kan lave en aftale med Skjelvik, kunne det sagtens blive en backup.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Tror heller ikke på andet end en breddespiller til en af backerne, forudsat at vi får skrevet den permanente aftale med Jørgen, som jeg tror kommer. Mit bud bliver at vi henter Silva, vi kan få i nakken fra Lyngby. Han er offensiv og har fin fart, omend jeg ikke synes han har ligeså meget kvalitet som Ryan og Jørgen. Skal vi styrkes andre steder på banen tror jeg det bliver en lejeaftale, hvis man vurderer der er for lang vej tilbage for Drachmann til at spille en rolle dette efterår
Comment
-
https://nyheder.tv2.dk/krimi/2020-09...ge-pa-snapchat
Der er rygter om, at det er Patrick Da Silva det omhandler. Synes personligt man skal lade være med at gætte på, hvem det kan være, da det er en meget grim sag.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg
Det kan være Hemme i disse timer tigger Onkel Niels om at hive Lasse Schøne til Fyn"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Klokkeklart Se indlæghttps://nyheder.tv2.dk/krimi/2020-09...ge-pa-snapchat
Der er rygter om, at det er Patrick Da Silva det omhandler. Synes personligt man skal lade være med at gætte på, hvem det kan være, da det er en meget grim sag.
Mener sagen føres ved retten i Roskilde, hvilket vel heller ikke er hans retskreds.
Comment
Comment