Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg hørte idag at der arbejdes intenst både på ud og ind. Aner ikke hvad, hvordan og hvor meget men der skulle være heftig aktivitet i Ådalen.
    Måske en lidt billig udmelding da jeg intet konkret har men min kilde er en der før har vidst noget før tid.
    Vi må se om der går en kabale eller 2 op, og vi snart kan få et par breaking news

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Jeg hørte idag at der arbejdes intenst både på ud og ind. Aner ikke hvad, hvordan og hvor meget men der skulle være heftig aktivitet i Ådalen.
      Måske en lidt billig udmelding da jeg intet konkret har men min kilde er en der før har vidst noget før tid.
      Vi må se om der går en kabale eller 2 op, og vi snart kan få et par breaking news
      Gæt herfra:
      Sander Svendsen sælges og så køber vi Ayo Simon Okosun.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

        Tak, Online for at få bragt DH`s manglende spilletid i de sidste 18 måneder på bordet. Jeg har hidtil følt mig meget alene med synspunktet om, at DH ikke skal tilbage til OB blot fordi han var god engang i OB. Jeg tror der er en årsag til hans manglende spilletid, og at man ikke ville smide "guld" på gaden, hvis der fortsat var kvalitet nok i spilleren. Desværre er Forum mht. tidligere OB spillere præget af romantik, nostalgi og snak om kulturbærere i stedet for nøgtern vurdering af, hvilken spillerkvalitet vi mangler for at komme i top 6. Jeg har sagt det før, og jeg lover hermed ikke at gentage det mere.
        Mvh PNL
        Tja, det er vel en mulighed at Heerenveen blot har fået en bedre spiler end DH og at det holdt ham ude i sidste sæson. Jeg tror ikke du, eller andre kan klandre DH for manglende lederevner både inden for stregerne og udenfor - sådanne typer kan der næsten ikke være for mange af i OB. Spille- og kvalitetsmæssigt er jeg overbevist om at han ejer de kvaliteter der skal til, men det er der helt klart mere kompetente personer end mig der kan (og skal) vurdere hvis muligheden er til stede. Det eneste der kan begrænse gevinsten for OB kan måske være om han er motiveret til at finde det allerbedste frem - det er muligvis det vanskeligste at vurdere for dem der skal gøre den slags. Jeg er på ingen måde i tvivl om at DH er stribet helt ind i knoglerne, og det vil være en gigantisk kamel at sluge hvis han skulle havne i BIF eller AaB og tilmed få succes herhjemme.

        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Jeg hørte idag at der arbejdes intenst både på ud og ind. Aner ikke hvad, hvordan og hvor meget men der skulle være heftig aktivitet i Ådalen.
          Måske en lidt billig udmelding da jeg intet konkret har men min kilde er en der før har vidst noget før tid.
          Vi må se om der går en kabale eller 2 op, og vi snart kan få et par breaking news
          Spændende
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            Tja, det er vel en mulighed at Heerenveen blot har fået en bedre spiler end DH og at det holdt ham ude i sidste sæson. Jeg tror ikke du, eller andre kan klandre DH for manglende lederevner både inden for stregerne og udenfor - sådanne typer kan der næsten ikke være for mange af i OB. Spille- og kvalitetsmæssigt er jeg overbevist om at han ejer de kvaliteter der skal til, men det er der helt klart mere kompetente personer end mig der kan (og skal) vurdere hvis muligheden er til stede. Det eneste der kan begrænse gevinsten for OB kan måske være om han er motiveret til at finde det allerbedste frem - det er muligvis det vanskeligste at vurdere for dem der skal gøre den slags. Jeg er på ingen måde i tvivl om at DH er stribet helt ind i knoglerne, og det vil være en gigantisk kamel at sluge hvis han skulle havne i BIF eller AaB og tilmed få succes herhjemme.
            Mener også at klubben meldte ud at de ikke bare ville sælge ham for et lavt beløb, da han var deres reserve i forhold til længere skader, og at han stadigvæk var vigtig for dem udenfor banen pga. sin tidligere anføre rolle.

            Comment


              Kunne han være et emne til vores RB:

              https://www.transfermarkt.com/karlo-...spieler/291947

              Evt. på leje sæsonen ud som gardering for Ryan og med mere kvalitet på positionen end OL?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg
                Kunne han være et emne til vores RB:

                https://www.transfermarkt.com/karlo-...spieler/291947

                Evt. på leje sæsonen ud som gardering for Ryan og med mere kvalitet på positionen end OL?
                Hvis han rammer topniveau så er han næppe dårligere end Ryan og mindre skadet.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                  Hvis han rammer topniveau så er han næppe dårligere end Ryan og mindre skadet.
                  Og så er hans indkast en af ligaens bedste ;)

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg
                    Kunne han være et emne til vores RB:

                    https://www.transfermarkt.com/karlo-...spieler/291947

                    Evt. på leje sæsonen ud som gardering for Ryan og med mere kvalitet på positionen end OL?
                    Han er ikke realistisk. Han smutter ikke fra FCK i dette vindue da Varela er på vej væk.

                    Comment


                      Mht DH, hvor længe har vi så JT på kontrakt endnu?

                      Hvis JT har udløb/“skal” sælges til sommer, så kan DH spilles ind løbende, og JT vikariere på JD’s 6’er. Står vi ved forårets opstart med alle tre på 100%, så er det luksus.

                      Så kan vi til dén tid måske finde en optimal/bedre løsning til 6’eren, også hvis JT sælges eller JD dømmes mere eller mindre gammel/fodboldinvalid.

                      Men ja, klart nemmere bare at bruge 30 millioner på en pissegod 6’er, men det ved vi jo også godt, ikke lige sker

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                        Tak, Online for at få bragt DH`s manglende spilletid i de sidste 18 måneder på bordet. Jeg har hidtil følt mig meget alene med synspunktet om, at DH ikke skal tilbage til OB blot fordi han var god engang i OB. Jeg tror der er en årsag til hans manglende spilletid, og at man ikke ville smide "guld" på gaden, hvis der fortsat var kvalitet nok i spilleren. Desværre er Forum mht. tidligere OB spillere præget af romantik, nostalgi og snak om kulturbærere i stedet for nøgtern vurdering af, hvilken spillerkvalitet vi mangler for at komme i top 6. Jeg har sagt det før, og jeg lover hermed ikke at gentage det mere.
                        Mvh PNL
                        Du er ofte sur på mig p.g.a. at jeg er her uden at være fan osv. men lige der er vi helt enige ... jeg har en grum mistanke om at det forekommer i "alle" klubber, fans vil gerne have de tidligere spillere hjem og glemmer måske lidt at se på niveauet :).
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                          Du er ofte sur på mig p.g.a. at jeg er her uden at være fan osv. men lige der er vi helt enige ... jeg har en grum mistanke om at det forekommer i "alle" klubber, fans vil gerne have de tidligere spillere hjem og glemmer måske lidt at se på niveauet :).
                          Ståle har jo heller ikke kun succes når han henter folk tilbage til kbh

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                            Mht DH, hvor længe har vi så JT på kontrakt endnu?

                            Hvis JT har udløb/“skal” sælges til sommer, så kan DH spilles ind løbende, og JT vikariere på JD’s 6’er. Står vi ved forårets opstart med alle tre på 100%, så er det luksus.

                            Så kan vi til dén tid måske finde en optimal/bedre løsning til 6’eren, også hvis JT sælges eller JD dømmes mere eller mindre gammel/fodboldinvalid.

                            Men ja, klart nemmere bare at bruge 30 millioner på en pissegod 6’er, men det ved vi jo også godt, ikke lige sker
                            Også dette har vi en tråd til

                            https://forum.ob.dk/forum/club-ob-s-...tlængde-tråden

                            30/6-2023

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                              Ståle har jo heller ikke kun succes når han henter folk tilbage til kbh
                              Næh, men indimellem har han. Derfor bør diskussionen også gå på, om den enkelte spiller er på et niveau, hvor han kan løfte os. Du så jo heller ikke mange argumentere for at vi skulle hente Djiby til klubben efter hans Hobro-kontrakt løb ud, selvom han da om nogen har været en fanfavorit.
                              Til gengæld er jeg personligt slet ikke i tvivl om, at DH har, niveauet selvom jeg kan se at folk herinde har "opdaget" at han ikke spillede hele sidste sæson. Men det er jo netop det, der gør at han er en realistisk mulighed for os. Sommeren inden blev der budt på ham fra serie a ligesom han blev gjort til anfører i Heerenveen (hvor andre, med længere kontrakter, for alvor slog igennem da han havde en ankelskade i starten af året). Den slags forsvarsspillere i deres bedste fodboldalder vil vi normalt ikke have en realistisk chance for at hente. At han samtidig er en mulig kulturbærer og fanfavorit er kun en bonus.
                              ​​​​​

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                                Ståle har jo heller ikke kun succes når han henter folk tilbage til kbh
                                Nej, der er bestem også fejlskud iblandt

                                N'Doye var dog et kæmpe scoop så længe at hans krop kunne holde til top fodbold og han scorede et afgørende mål på sidste spilledag

                                Comment

                                Working...
                                X