Oprindeligt indsendt af jonashj0305
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Hvordan skulle vi komme af med en mand, der er langtidsskadet?"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Tror bare Sander er langt fra holdet. Skal han indbringe lidt penge er det nu
Comment
-
Nogle ville måske skrige og skråle. Jeg ville personligt være helt tryg ved at Fenger og Hylle var 1./2.-reserver. Det her de så rigeligt vidt niveau til. Når det er sagt er jeg heller ikke på nogen måde ude med fakler og høtyve over handlen, på nogen måde. Jeg mener bare der er andre steder, hvor det ville give mere mening at styrke både bredde og start-11'eren.
Jebali viste i dag, det jeg havde håbet på han kunne. En stærk teknisk angriber der kan falde ned i banen og deltage i spillet, og så med to hurtige spillere på siderne. Frøkjær er jo ikke en raket på niveau med Sabbi, men han gjorde det jo fremragende i 1. halvleg på den plads, så han må jo også være i spil der, og det samme ser jeg Sander, Fenger og Hylle være. Så i mit hoved arbejder vi lige nu med Jebali som central angriber, og Fenger må være det oplagte alternativ der, hvis vi skal have en spiller der arbejder lidt hårdere i presset og er mere en boksspiller. Jeg har umiddelbart svært ved, hvor den nye islænding passer ind der. Det eneste jeg umiddelbart kan se er, at han skubber Fenger længere om bag i køen, og hvis det skal give mening, så skal han sgu være god.
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Jeg er meget enig. For mig så er det eneste der giver mening ift. en tilføjelse til angrebet, hvis det er en direkte til start 11 og som hæver niveauet. Jeg lader mig gladeligt positiv overraske, men umiddelbart har jeg svært ved at se, at vores nye islænding skulle være klart bedre end dem vi allerede har, og en spidsangriber der med sikkerhed kan lave 10-15 sæsonmål.
Jebali viste i dag, det jeg havde håbet på han kunne. En stærk teknisk angriber der kan falde ned i banen og deltage i spillet, og så med to hurtige spillere på siderne. Frøkjær er jo ikke en raket på niveau med Sabbi, men han gjorde det jo fremragende i 1. halvleg på den plads, så han må jo også være i spil der, og det samme ser jeg Sander, Fenger og Hylle være. Så i mit hoved arbejder vi lige nu med Jebali som central angriber, og Fenger må være det oplagte alternativ der, hvis vi skal have en spiller der arbejder lidt hårdere i presset og er mere en boksspiller. Jeg har umiddelbart svært ved, hvor den nye islænding passer ind der. Det eneste jeg umiddelbart kan se er, at han skubber Fenger længere om bag i køen, og hvis det skal give mening, så skal han sgu være god.
Comment
-
Nogle ville måske skrige og skråle. Jeg ville personligt være helt tryg ved at Fenger og Hylle var 1./2.-reserver. Det her de så rigeligt vidt niveau til. Når det er sagt er jeg heller ikke på nogen måde ude med fakler og høtyve over handlen, på nogen måde. Jeg mener bare der er andre steder, hvor det ville give mere mening at styrke både bredde og start-11'eren.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
HVIS vi sælger Sander, så er vi samme antal angribere..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Men Sander kan spille alle 3 positioner oppe foran i en 4-3-3, og primært de 2 på siderne, hvor vi er tyndest. Gudjohnsen kan med al sandsynlighed kun spille 1, og det er den plads hvor Jebali, Fenger og nok også Hyllegaard er bedst. Det er en stor forskel i min bog.
Men som fans kan vi jo være ligeglade. Jo flere jo bedre
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
MH har sikret sig.... det er leje, ikke køb
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
Comment