Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg

    Nissen skal nok spille U/19 fortrinsvis i denne sæson - og med Sander på vej ud, så er det nemlig logisk, at vi henter noget der. Vi ville skrige og skråle, hvis OB havde besluttet sig for at hænge deres hat på Fenger og Hylle i en hel sæson.
    Nogle ville måske skrige og skråle. Jeg ville personligt være helt tryg ved at Fenger og Hylle var 1./2.-reserver. Det her de så rigeligt vidt niveau til. Når det er sagt er jeg heller ikke på nogen måde ude med fakler og høtyve over handlen, på nogen måde. Jeg mener bare der er andre steder, hvor det ville give mere mening at styrke både bredde og start-11'eren.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

      I stedet for Lieder?
      Hvordan skulle vi komme af med en mand, der er langtidsskadet?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

        Hvordan skulle vi komme af med en mand, der er langtidsskadet?
        Det er et års leje med option .. enten er Lieder klar eller invalid så enten udnyttes optionen eller ej ..
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

          I stedet for Lieder?
          Tror bare Sander er langt fra holdet. Skal han indbringe lidt penge er det nu

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

            Tror bare Sander er langt fra holdet. Skal han indbringe lidt penge er det nu
            Jeg tror, der er lavet en aftale om, at han skal skydes afsted. Der er en gentleman-aftale - forhandlingerne pågår og OB må planlægge og arbejde ud fra den præmis, at Sander skal sælges.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

              Nogle ville måske skrige og skråle. Jeg ville personligt være helt tryg ved at Fenger og Hylle var 1./2.-reserver. Det her de så rigeligt vidt niveau til. Når det er sagt er jeg heller ikke på nogen måde ude med fakler og høtyve over handlen, på nogen måde. Jeg mener bare der er andre steder, hvor det ville give mere mening at styrke både bredde og start-11'eren.
              Jeg er meget enig. For mig så er det eneste der giver mening ift. en tilføjelse til angrebet, hvis det er en direkte til start 11 og som hæver niveauet. Jeg lader mig gladeligt positiv overraske, men umiddelbart har jeg svært ved at se, at vores nye islænding skulle være klart bedre end dem vi allerede har, og en spidsangriber der med sikkerhed kan lave 10-15 sæsonmål.

              Jebali viste i dag, det jeg havde håbet på han kunne. En stærk teknisk angriber der kan falde ned i banen og deltage i spillet, og så med to hurtige spillere på siderne. Frøkjær er jo ikke en raket på niveau med Sabbi, men han gjorde det jo fremragende i 1. halvleg på den plads, så han må jo også være i spil der, og det samme ser jeg Sander, Fenger og Hylle være. Så i mit hoved arbejder vi lige nu med Jebali som central angriber, og Fenger må være det oplagte alternativ der, hvis vi skal have en spiller der arbejder lidt hårdere i presset og er mere en boksspiller. Jeg har umiddelbart svært ved, hvor den nye islænding passer ind der. Det eneste jeg umiddelbart kan se er, at han skubber Fenger længere om bag i køen, og hvis det skal give mening, så skal han sgu være god.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                Jeg er meget enig. For mig så er det eneste der giver mening ift. en tilføjelse til angrebet, hvis det er en direkte til start 11 og som hæver niveauet. Jeg lader mig gladeligt positiv overraske, men umiddelbart har jeg svært ved at se, at vores nye islænding skulle være klart bedre end dem vi allerede har, og en spidsangriber der med sikkerhed kan lave 10-15 sæsonmål.

                Jebali viste i dag, det jeg havde håbet på han kunne. En stærk teknisk angriber der kan falde ned i banen og deltage i spillet, og så med to hurtige spillere på siderne. Frøkjær er jo ikke en raket på niveau med Sabbi, men han gjorde det jo fremragende i 1. halvleg på den plads, så han må jo også være i spil der, og det samme ser jeg Sander, Fenger og Hylle være. Så i mit hoved arbejder vi lige nu med Jebali som central angriber, og Fenger må være det oplagte alternativ der, hvis vi skal have en spiller der arbejder lidt hårdere i presset og er mere en boksspiller. Jeg har umiddelbart svært ved, hvor den nye islænding passer ind der. Det eneste jeg umiddelbart kan se er, at han skubber Fenger længere om bag i køen, og hvis det skal give mening, så skal han sgu være god.
                HVIS vi sælger Sander, så er vi samme antal angribere..

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                  Nogle ville måske skrige og skråle. Jeg ville personligt være helt tryg ved at Fenger og Hylle var 1./2.-reserver. Det her de så rigeligt vidt niveau til. Når det er sagt er jeg heller ikke på nogen måde ude med fakler og høtyve over handlen, på nogen måde. Jeg mener bare der er andre steder, hvor det ville give mere mening at styrke både bredde og start-11'eren.
                  Det kan vi godt blive enige om. Jeg ønsker mig også mere kvalitet på backerne og en arvtager til Drachmann. Men Svendsen ud, Gudjohnsen ind og det er præcis den samme konkurrencesituation som før. Måske får Fenger og Hylle endda kortere til holdet.

                  Comment


                    Ærger mig også over Aron. Han har en god indstilling, men for mange mangler så tænker også der mangldr en til midten.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg

                      HVIS vi sælger Sander, så er vi samme antal angribere..
                      Men Sander kan spille alle 3 positioner oppe foran i en 4-3-3, og primært de 2 på siderne, hvor vi er tyndest. Gudjohnsen kan med al sandsynlighed kun spille 1, og det er den plads hvor Jebali, Fenger og nok også Hyllegaard er bedst. Det er en stor forskel i min bog.

                      Comment


                        “Men vi vil kun købe ind, hvis vi føler, at det for alvor kan styrke os”

                        -Hemmingsen

                        Så han må jo så for alvor kan komme ind og styrke os vores nye islandske ven

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg
                          “Men vi vil kun købe ind, hvis vi føler, at det for alvor kan styrke os”

                          -Hemmingsen

                          Så han må jo så for alvor kan komme ind og styrke os vores nye islandske ven
                          MH har sikret sig.... det er leje, ikke køb

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                            Men Sander kan spille alle 3 positioner oppe foran i en 4-3-3, og primært de 2 på siderne, hvor vi er tyndest. Gudjohnsen kan med al sandsynlighed kun spille 1, og det er den plads hvor Jebali, Fenger og nok også Hyllegaard er bedst. Det er en stor forskel i min bog.
                            Syntes nu sagtens at Hylle kan spille Sabbis plads i højre side af angrebet. Men mm Sander er på vej væk syntes jeg godt nok det virker vildt med endnu en angriber. Specielt hvis Sabbi også skal spille angriber.
                            Men som fans kan vi jo være ligeglade. Jo flere jo bedre

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                              MH har sikret sig.... det er leje, ikke køb
                              BIF stilen ... https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...-lejespillere/
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                                MH har sikret sig.... det er leje, ikke køb
                                Haha, godt ord igen

                                Comment

                                Working...
                                X