Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Nej, det har du ret i. Jeg ved ærligt talt ikke, hvad jeg skal tro, jeg håber bare på at man er klogere end det.
    Jeg er nu mere til at det skulle være en kompetent sportschef der laver den røde tråd i truppens sammensætning og caster træneren efter dette og så kan en træner sætte sit eget præg på det med lidt spillere når han kommer.
    Men som udgangspunkt kan jeg ikke se noget problem i at prøve og forlænge med Marco og Kløve da de er fine SL spillere som enhver OB træner bør kunne bruge. Om det så er som reserve eller som starter må man finde ud af ift resten af truppens styrke.
    At forlænge med Oli... Der skal man tænke sig godt om...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Jeg er nu mere til at det skulle være en kompetent sportschef der laver den røde tråd i truppens sammensætning og caster træneren efter dette og så kan en træner sætte sit eget præg på det med lidt spillere når han kommer.
      Men som udgangspunkt kan jeg ikke se noget problem i at prøve og forlænge med Marco og Kløve da de er fine SL spillere som enhver OB træner bør kunne bruge. Om det så er som reserve eller som starter må man finde ud af ift resten af truppens styrke.
      At forlænge med Oli... Der skal man tænke sig godt om...
      Det er jeg ikke uenig i, jeg har så desværre bare svært ved at tro på, at vi indenfor en overskuelig fremtid får en tydelig strategi i spillestil og trupsammensætning, som en kompetent sportschef kommer til at skulle rulle ud.

      I tilfældet Marco Lund kan jeg sagtens se argumenterne for at lave en forlængelse nu. I tilfældene Kløve og Oliver Lund har jeg noget sværere ved det. Vi kan godt blive enige om, at Kløve er og har været en hæderlig Superligaspiller der har udfyldt sin rolle fint, men som en spiller der også har levet på at kunne løbe meget og have noget hurtighed, er jeg lidt skeptisk overfor hvor mange år endnu han kan holde det niveau. Jeg mener at huske, at vi havde lidt samme diskussion om Festersen for et par år siden, hvor mit argument var, at jeg var bange for, at han ikke holdte niveau i længden, og at han skulle præstere godt tættere på kontraktudløb, før at jeg synes han havde gjort sig fortjent til en forlængelse. Han faldt så drastisk i niveau og stoppede karrieren.

      Jeg tror ikke det samme sker med Kløve, men jeg vil stadig godt se ham præstere godt til foråret, før at jeg synes han skal forlænges. Min bekymring er, at han får en 2-årig forlængelse nu, og så finder vi ud af til foråret, at vi har bedre spillere end ham på midtbanen, eller at en ny træner ikke er interesseret i hans type eller vil have yngre spillere, og så står vi med en aldrende og sikkert halvdyr bænkevarmer i et par år. Spiller han på højt niveau i 2021, så fair nok, stik ham gerne den forlængelse, og hvis han er utilfreds med det og får et godt tilbud fra en anden klub, så må vi komme os over det. Jeg er bare nervøs for, at vi ender med at binde os flere år til en aldrende breddespiller, hvis rolle kunne blive dækket af en yngre talentfuld spiller, gerne fra eget akademi.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

        Det er jeg ikke uenig i, jeg har så desværre bare svært ved at tro på, at vi indenfor en overskuelig fremtid får en tydelig strategi i spillestil og trupsammensætning, som en kompetent sportschef kommer til at skulle rulle ud.

        I tilfældet Marco Lund kan jeg sagtens se argumenterne for at lave en forlængelse nu. I tilfældene Kløve og Oliver Lund har jeg noget sværere ved det. Vi kan godt blive enige om, at Kløve er og har været en hæderlig Superligaspiller der har udfyldt sin rolle fint, men som en spiller der også har levet på at kunne løbe meget og have noget hurtighed, er jeg lidt skeptisk overfor hvor mange år endnu han kan holde det niveau. Jeg mener at huske, at vi havde lidt samme diskussion om Festersen for et par år siden, hvor mit argument var, at jeg var bange for, at han ikke holdte niveau i længden, og at han skulle præstere godt tættere på kontraktudløb, før at jeg synes han havde gjort sig fortjent til en forlængelse. Han faldt så drastisk i niveau og stoppede karrieren.

        Jeg tror ikke det samme sker med Kløve, men jeg vil stadig godt se ham præstere godt til foråret, før at jeg synes han skal forlænges. Min bekymring er, at han får en 2-årig forlængelse nu, og så finder vi ud af til foråret, at vi har bedre spillere end ham på midtbanen, eller at en ny træner ikke er interesseret i hans type eller vil have yngre spillere, og så står vi med en aldrende og sikkert halvdyr bænkevarmer i et par år. Spiller han på højt niveau i 2021, så fair nok, stik ham gerne den forlængelse, og hvis han er utilfreds med det og får et godt tilbud fra en anden klub, så må vi komme os over det. Jeg er bare nervøs for, at vi ender med at binde os flere år til en aldrende breddespiller, hvis rolle kunne blive dækket af en yngre talentfuld spiller, gerne fra eget akademi.
        Her er jeg meget enig omkring Kløve. Som truppen er nu, så er han en starter og gør det ok. Men han bliver ikke yngre, har tidligere haft en korsbåndsskade og havde også en længerevarende skade sidste efterår. Her sidst på sæsonen hørte jeg også han ikke trænende meget med, for at blive klar til kampene, så kroppen er nok efterhånden godt slidt. Derfor mener jeg helt afgjort at, hvis vi skal have forlænget med ham, så skal han være trupspiller. Vi skal have fundet en erstatning, som er tilsigtet at spille hovedparten af kampene over en sæson og så tror jeg han er fin, da han kan dække alle midtbanepladser med fin kvalitet og en hb i nødstilfælde

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Jeg er nu mere til at det skulle være en kompetent sportschef der laver den røde tråd i truppens sammensætning og caster træneren efter dette og så kan en træner sætte sit eget præg på det med lidt spillere når han kommer.
          Men som udgangspunkt kan jeg ikke se noget problem i at prøve og forlænge med Marco og Kløve da de er fine SL spillere som enhver OB træner bør kunne bruge. Om det så er som reserve eller som starter må man finde ud af ift resten af truppens styrke.
          At forlænge med Oli... Der skal man tænke sig godt om...
          Jeg vil ikke forlænge ML. Han skal spille for at holde niveau. Jeg mener, at han er en typisk Cf til et 8-12 hold. Han bliver udstillet når vi møder top 6, mens han klar det find mod de øvrige når han har selvtillid.
          man kan sige det samme om den anden Lund. Bundniveauet er ufattelig lavt for en så rutineret spiller. Men han er en vindertype og dem mangler vi. Jeg kan godt leve med, at han godt kan være trupspiller hvis lønnen er rimelig, men det skal ikke koste ret meget for de unges spilletid

          Comment


            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

            Her er jeg meget enig omkring Kløve. Som truppen er nu, så er han en starter og gør det ok. Men han bliver ikke yngre, har tidligere haft en korsbåndsskade og havde også en længerevarende skade sidste efterår. Her sidst på sæsonen hørte jeg også han ikke trænende meget med, for at blive klar til kampene, så kroppen er nok efterhånden godt slidt. Derfor mener jeg helt afgjort at, hvis vi skal have forlænget med ham, så skal han være trupspiller. Vi skal have fundet en erstatning, som er tilsigtet at spille hovedparten af kampene over en sæson og så tror jeg han er fin, da han kan dække alle midtbanepladser med fin kvalitet og en hb i nødstilfælde
            Tror faktisk at JM er ekstremt glad for at have en midtbanespiller med den lungekapacitet. Det kan godt være han ikke kan løbe lige så meget om 3 år, men mindre kan jo også gøre det. En 1-årig forlængelse ville jeg ikke blive sur over.

            Lund kan jeg ikke se løfter os synderligt, og tror man havde håbet på at han havde udviklet sig endnu mere. Jeg ville forsøge at cashe ind på ham nu her, mens han faktisk har været stabil over en længere periode og så hente Høegh hjem. Men det er jo bare min mening.

            Comment


              Ingen Sammy Skytte til OB, som han tidligere var rygtet til.

              https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ter-halvt-aar/

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Klokkeklart Se indlæg
                Ingen Sammy Skytte til OB, som han tidligere var rygtet til.

                https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ter-halvt-aar/
                Vi var nok aldrig for alvor rigtigt interesserede, som de senere historier også gik på.

                Comment


                  Det mest vanvittige er jo man åbenbart søger en stor angriber. der er hverken hoved eller hale i noget af det Hemmingsen foretager sig.

                  Comment


                    ....eller på meget af det, du altid har så travlt med at konkludere

                    Comment


                      Lige om lidt har vi signet Plaffeministeren. Fornemmelse, ikke viden.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
                        Lige om lidt har vi signet Plaffeministeren. Fornemmelse, ikke viden.
                        Jeg havde samme tanke. Men tvivler på at det er den type vi går efter

                        Comment


                          Han er på vej til Silkeborg - har jeg hørt...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg
                            Han er på vej til Silkeborg - har jeg hørt...
                            Med den afslutning han havde i Silkeborg ville det dælme komme bag på mig hvis han havner der igen..

                            Han må have tilbud liggende som er mere spændende end Silkeborg.

                            Hvis vi vil have en type der er med sikkerhed kan score mål ville han da være oplagt. Endnu mere relevant hvis Svendsen ryger

                            Comment


                              Tror simpelthen ikke på, at Schwartz skifter til 1. division. OB lyder som et meget godt bud, han er da i hvert fald både gammel og har haft en del skader, ligesom N'Doye og Makienok.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Tror simpelthen ikke på, at Schwartz skifter til 1. division. OB lyder som et meget godt bud, han er da i hvert fald både gammel og har haft en del skader, ligesom N'Doye og Makienok.
                                Kunne også være BIF måske. Tror simpelthen ikke vi er interesseret

                                Comment

                                Working...
                                X