Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Fordi den her trup har vist at den ikke kunne indfri målsætningen om top6 i sidste sæson .. Sabbi som den store frelser??
    Nogen der har oversigten fra sidste sæson da grundspillet var færdigt?
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

      Jeg behøver ikke at være enig med Hemmingsen, og det er jeg ikke. Imo mangler holdet kvalitet på flere pladser, og derfor tvivler jeg på at en top 6 er mulig.
      Det er os der er forkerte på den .... VAR redder os ....

      https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...elsk-var-brug/
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

        Nogen der har oversigten fra sidste sæson da grundspillet var færdigt?
        Here u go

        https://www.superstats.dk/stilling/

        Comment


          Forstår ikke at NT ikke ansætter ham Peter fra Leasy som sportschef. Han kører ikke før det virker. - sådan en mand vi har brug for.

          Comment


            Kadriis klub Al Fateh FC skal ud i drablige nedrykningskampe efter nederlag idag. Spændende at se om han søger mod DK hvis de rykker ned. Chancen er nok ikke stor mm de opfordrer folk til at smutte pga økonomien.
            Men man kan altid drømme

            Comment


              Nåh. Kadriis klub bliver oppe da playoff kampene er annuleret af en eller anden årsag. Så ser vi nok ikke en retur til DK

              https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...rods-nederlag/

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                9. plads, 5 point og en ringere målscore fra målet. Og både ACH og RFC fik samlet flere point end OB i nedrykningsspillet ... klart holdet er til at komme i top6.
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                  9. plads, 5 point og en ringere målscore fra målet. Og både ACH og RFC fik samlet flere point end OB i nedrykningsspillet ... klart holdet er til at komme i top6.
                  Tilfældigheder Plum... Ikke andet

                  Comment


                    Tverskov drømmer stadig om udlandet

                    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...vaere-sjovest/

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Men her er der jo ikke de 4 sidste kampe vi spillede med.
                      Her tænker jeg EL playoff.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                        Men her er der jo ikke de 4 sidste kampe vi spillede med.
                        Her tænker jeg EL playoff.
                        Plum spurgte på stillingen efter grundspillet... Og det var den info jeg leverede til ham....

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                          9. plads, 5 point og en ringere målscore fra målet. Og både ACH og RFC fik samlet flere point end OB i nedrykningsspillet ... klart holdet er til at komme i top6.
                          Både os og RFC fik da 10 point i nedrykningsslutspillet? Horsens fik to mere end os, men vi stillede så også med et let forstærket U19-hold og tabte en ubetydelig kamp. Derudover vandt vi over to kampe over begge de to hold i playoff. Og det med en trup, der var mere lazaret end fodboldhold. Man kan også gøre tingene værre end de er.

                          Ikke at jeg tror det giver os meget mere end 50 % chance for top6, men det er altså helelr ikke det samme hold, vi har nu, som det, vi havde, da grundspillet sluttede. Frø, Fenger og Hylle er alle brudt igennem for alvor i mellemtiden, og Sabbi er stødt til (mens Barrett er forsvundet til fordel for en Skjelvik, der ikke for alvor var kampdygtig ved grundspillets afslutning).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                            Både os og RFC fik da 10 point i nedrykningsslutspillet? Horsens fik to mere end os, men vi stillede så også med et let forstærket U19-hold og tabte en ubetydelig kamp. Derudover vandt vi over to kampe over begge de to hold i playoff. Og det med en trup, der var mere lazaret end fodboldhold. Man kan også gøre tingene værre end de er.

                            Ikke at jeg tror det giver os meget mere end 50 % chance for top6, men det er altså helelr ikke det samme hold, vi har nu, som det, vi havde, da grundspillet sluttede. Frø, Fenger og Hylle er alle brudt igennem for alvor i mellemtiden, og Sabbi er stødt til (mens Barrett er forsvundet til fordel for en Skjelvik, der ikke for alvor var kampdygtig ved grundspillets afslutning).
                            Enig der er helt sikkert muligheder. Jeg synes også det viste sig rimelig klart at vi var nedrykningspuljernes bedste hold. Hvor langt der så er op til de næste er så spørgsmålet. Foruden AGF, som havde en kæmpe sæson, så er det jo længe siden vi har mødt de øvrige i en betydende kamp. Meget er sket med de respektive hold i den periode, så jeg synes også det er mere åbent end flere gør det til. Det som trigger mig mest er bare at vi ikke er mere aggressive på at få malet sådan en lortesæson væk. Hvorfor er det man ikke lige får afsat se midler som skal til, for at vi tager et lille skridt op. Vi ved de er til stede, men af forunderlige årsager er man åbenbart så stensikker på på sin trup at man sætter sig i venteposition til at forbedre truppen

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Plum spurgte på stillingen efter grundspillet... Og det var den info jeg leverede til ham....
                              I know, jeg fremhævede også bare at vi fik lidt flere point :)

                              Comment


                                Grunden til at vi ikke henter forstærkninger ind til holdet kan måske også være, at man vil lægge et pres på JM, ved at MH udtaler at truppen er god nok til top 6. Samtidig har OB jo tradition for at lade cheftræneren bestemme meget, når man henter nye spillere til holdet. Der kommer en vinterpause, hvor man kan evaluere, og måske er man allerede ved at spekulere i at JM skal skippes afsted her, og så vil man hente en ny træner ind, som kan være medbestemmende på indkøb af nye spillere.

                                Ærlig talt tror jeg nu også at der er fine muligheder for at ende top 5 eller 6 med nuværende trup, hvis de holder sig rimelig skades fri henover efteråret. Top 3 eller europæisk tror jeg dog ikke på med nuværende trup, men det er jo heller ikke vore målsætning.

                                Comment

                                Working...
                                X