Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Nu er det jo ikke fordi vi står og mangler en ny træner. Som sportsdirektør kunne det måske give mening, men mon dog man er klar til at afskrive Hemme allerede inden han er færdig med sit første transfervindue..
    Er han overhovedet gået i gang med sit første transfervindue ???

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

      Altså som det han kom fra

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

        Min "udfordring" med MH er, at han først skulle "oplæres" af JH. Havde foretrukket en ny sportsdirektør/-chef, som havde et netværk og bevist at han/hun kunne gøre en forskel (med det budget som nu var vedtaget) fra dag 1.

        Føler (uden at vide det), at MH mere lever på de lokale agenter, som byder sig til end benytter sig af egne forbindelser / netværk.... håber jeg tager fejl

        P.S. mener én nævnte at vi har 15 scouts... hvad har de leveret, udover én fra Oure ?
        Det gjorde MH til OBstruktion. Ja, jeg undrede mig også meget.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

          En eller anden form for scouting tæt samarbejde med Hemme ...
          Den tanke har jeg også haft. Bo Henriksen vil være en god fyr at få tilbage til OB. Det kan vel heller ikke udelukkes at han kunne være interesseret i at indgå i vores nuværende trænerteam som supplement til Jacob M. og Henrik H. Det kunne være et ret vildt team , jo mere jeg tænker over det.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

            Den tanke har jeg også haft. Bo Henriksen vil være en god fyr at få tilbage til OB. Det kan vel heller ikke udelukkes at han kunne være interesseret i at indgå i vores nuværende trænerteam som supplement til Jacob M. og Henrik H. Det kunne være et ret vildt team , jo mere jeg tænker over det.
            Det tror jeg ikke sker, og jeg tror heller ikke det vil fungerer. For mange kokke fordærver maden, og jeg mener vi skal have en tydelig cheftræner, hvor chefkasketten ikke er til diskussion. Det vil den være i ovenstående setup.

            Comment


              Er det ikke en af de mest stille transfervinduer der er i gang nede i Ådalen?
              Sidder nærmest og får lyst til at høre opdigtet rygter

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Klokkeklart Se indlæg
                Er det ikke en af de mest stille transfervinduer der er i gang nede i Ådalen?
                Sidder nærmest og får lyst til at høre opdigtet rygter
                Jeg har hørt at Messi er så træt af Barcelona at han overvejer Odense!

                tak tak tak
                jeg finder selv ud...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg

                  Det tror jeg ikke sker, og jeg tror heller ikke det vil fungerer. For mange kokke fordærver maden, og jeg mener vi skal have en tydelig cheftræner, hvor chefkasketten ikke er til diskussion. Det vil den være i ovenstående setup.
                  Enig det er et for vanvittigt scenarier.
                  Jeg kan kun se Bo H som cheftræner, sportschef eller chefscout. Han ville aldrig sige ja til at være 2. violin i vores trænerteam og jeg tror dælme også JM og HH ville se noget skeptisk til at en som Bo kommer ind og skal blande sig.
                  Sportschef bliver han selvfølgelig heller ikke lige nu og intet tyder på vi ændre i vores organisation på talentfronten. Jeg ser kun hans vej ind OB er via cheftræner-stillingen. Kommer vi skævt fra start og fortsætter med at have +5 skader i truppen, så hænger JM i en tynd tråd og så er Bo jo oplagt, hvis han endnu ikke har fundet noget.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                    Enig det er et for vanvittigt scenarier.
                    Jeg kan kun se Bo H som cheftræner, sportschef eller chefscout. Han ville aldrig sige ja til at være 2. violin i vores trænerteam og jeg tror dælme også JM og HH ville se noget skeptisk til at en som Bo kommer ind og skal blande sig.
                    Sportschef bliver han selvfølgelig heller ikke lige nu og intet tyder på vi ændre i vores organisation på talentfronten. Jeg ser kun hans vej ind OB er via cheftræner-stillingen. Kommer vi skævt fra start og fortsætter med at have +5 skader i truppen, så hænger JM i en tynd tråd og så er Bo jo oplagt, hvis han endnu ikke har fundet noget.
                    Så ansættelsen af BH vil nedsætte antallet af skader uden ændringer af det fysiske set-up

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Klokkeklart Se indlæg
                      Er det ikke en af de mest stille transfervinduer der er i gang nede i Ådalen?
                      Sidder nærmest og får lyst til at høre opdigtet rygter
                      Er der ikke to måneder tilbage af vinduet?
                      Vi har jo også allerede lavet to signings

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                        Enig det er et for vanvittigt scenarier.
                        Jeg kan kun se Bo H som cheftræner, sportschef eller chefscout. Han ville aldrig sige ja til at være 2. violin i vores trænerteam og jeg tror dælme også JM og HH ville se noget skeptisk til at en som Bo kommer ind og skal blande sig.
                        Sportschef bliver han selvfølgelig heller ikke lige nu og intet tyder på vi ændre i vores organisation på talentfronten. Jeg ser kun hans vej ind OB er via cheftræner-stillingen. Kommer vi skævt fra start og fortsætter med at have +5 skader i truppen, så hænger JM i en tynd tråd og så er Bo jo oplagt, hvis han endnu ikke har fundet noget.
                        Jeg må indrømme, at jeg håber vi holder fast i JM. Det er klart, at vi ikke kan lægge ud med 10 kampe og 3 point, men så må vi se det an til den tid. Jeg er ikke overbevist om, at Bo Henriksen kan løfte OB, og jeg ser slet ikke samme mulighed for at skabe den der Bo-synergi i Odense. Horsens er et så mindre sted, og med mindre pres, at jeg er ret overbevist om, at OB er for stort et match til Bo Henriksen, men jeg kan selvfølgelig tage fejl. Tror han skal ind i en klub, hvor man ikke har for meget pres og kan levere uden for meget medie- og fanbevågenhed.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                          Så ansættelsen af BH vil nedsætte antallet af skader uden ændringer af det fysiske set-up
                          Jeg tror mere det er et udtryk for, at han mener lorten lander ved JM, som ansvarshavende cheftræner

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                            Enig det er et for vanvittigt scenarier.
                            Jeg kan kun se Bo H som cheftræner, sportschef eller chefscout. Han ville aldrig sige ja til at være 2. violin i vores trænerteam og jeg tror dælme også JM og HH ville se noget skeptisk til at en som Bo kommer ind og skal blande sig.
                            Sportschef bliver han selvfølgelig heller ikke lige nu og intet tyder på vi ændre i vores organisation på talentfronten. Jeg ser kun hans vej ind OB er via cheftræner-stillingen. Kommer vi skævt fra start og fortsætter med at have +5 skader i truppen, så hænger JM i en tynd tråd og så er Bo jo oplagt, hvis han endnu ikke har fundet noget.
                            JM og BH er personlige venner. Det kan jo både betyde, at det vil fungere, men omvendt kan det også gøre det svært, at trække af når det er nødvendigt. Jeg er ret sikker på, at hvis BO lander, så er det overvejet grundigt.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                              Den tanke har jeg også haft. Bo Henriksen vil være en god fyr at få tilbage til OB. Det kan vel heller ikke udelukkes at han kunne være interesseret i at indgå i vores nuværende trænerteam som supplement til Jacob M. og Henrik H. Det kunne være et ret vildt team , jo mere jeg tænker over det.
                              Er meget septisk. Det ville betyde at betale en træner mere på lønniveauet af en cheftræner. Vil hellere i vestere i en kvalitetsspillee eller i scouting end at betale en anden cheftræner. Vores økonomi blev ha allerede strammet da vi måtte betale Kent ét år mere efter fyringen.
                              Og om BH vil stå i anden række bag JM? Det kan jeg ikke så ret forestille mig og ville vel koste en meget dyr lønseddel.
                              Og om det ville blive et godt sammenarbejde mellem JM og BH? Man sætter dermed ja også BH på nakken af JM som potentiel afløser.
                              Alt i alt synes det bærer alt for mange konfliktpotentiale og er økonomisk ikke særligt fornuftigt.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

                                Jeg tror mere det er et udtryk for, at han mener lorten lander ved JM, som ansvarshavende cheftræner
                                Præcis. Klubben har vel mere eller mindre frikendt Blond qua hans forlængelse tidligere på året, så lorten som du beskriver det, må lande hos JM. Gætter ikke på resultaterne skal halte ret meget, før at han hænger i en meget tynd tråd. Ellers tror jeg sgu vi havde forlænget den kontrakt allerede.

                                Comment

                                Working...
                                X