Oprindeligt indsendt af Orskov
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Min "udfordring" med MH er, at han først skulle "oplæres" af JH. Havde foretrukket en ny sportsdirektør/-chef, som havde et netværk og bevist at han/hun kunne gøre en forskel (med det budget som nu var vedtaget) fra dag 1.
Føler (uden at vide det), at MH mere lever på de lokale agenter, som byder sig til end benytter sig af egne forbindelser / netværk.... håber jeg tager fejl
P.S. mener én nævnte at vi har 15 scouts... hvad har de leveret, udover én fra Oure ?Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
En eller anden form for scouting tæt samarbejde med Hemme ...
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Den tanke har jeg også haft. Bo Henriksen vil være en god fyr at få tilbage til OB. Det kan vel heller ikke udelukkes at han kunne være interesseret i at indgå i vores nuværende trænerteam som supplement til Jacob M. og Henrik H. Det kunne være et ret vildt team , jo mere jeg tænker over det.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Klokkeklart Se indlægEr det ikke en af de mest stille transfervinduer der er i gang nede i Ådalen?
Sidder nærmest og får lyst til at høre opdigtet rygter
tak tak tak
jeg finder selv ud...
- Likes 6
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
Det tror jeg ikke sker, og jeg tror heller ikke det vil fungerer. For mange kokke fordærver maden, og jeg mener vi skal have en tydelig cheftræner, hvor chefkasketten ikke er til diskussion. Det vil den være i ovenstående setup.
Jeg kan kun se Bo H som cheftræner, sportschef eller chefscout. Han ville aldrig sige ja til at være 2. violin i vores trænerteam og jeg tror dælme også JM og HH ville se noget skeptisk til at en som Bo kommer ind og skal blande sig.
Sportschef bliver han selvfølgelig heller ikke lige nu og intet tyder på vi ændre i vores organisation på talentfronten. Jeg ser kun hans vej ind OB er via cheftræner-stillingen. Kommer vi skævt fra start og fortsætter med at have +5 skader i truppen, så hænger JM i en tynd tråd og så er Bo jo oplagt, hvis han endnu ikke har fundet noget.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Enig det er et for vanvittigt scenarier.
Jeg kan kun se Bo H som cheftræner, sportschef eller chefscout. Han ville aldrig sige ja til at være 2. violin i vores trænerteam og jeg tror dælme også JM og HH ville se noget skeptisk til at en som Bo kommer ind og skal blande sig.
Sportschef bliver han selvfølgelig heller ikke lige nu og intet tyder på vi ændre i vores organisation på talentfronten. Jeg ser kun hans vej ind OB er via cheftræner-stillingen. Kommer vi skævt fra start og fortsætter med at have +5 skader i truppen, så hænger JM i en tynd tråd og så er Bo jo oplagt, hvis han endnu ikke har fundet noget.
Comment
-
- Likes 2
Comment
-
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Den tanke har jeg også haft. Bo Henriksen vil være en god fyr at få tilbage til OB. Det kan vel heller ikke udelukkes at han kunne være interesseret i at indgå i vores nuværende trænerteam som supplement til Jacob M. og Henrik H. Det kunne være et ret vildt team , jo mere jeg tænker over det.
Og om BH vil stå i anden række bag JM? Det kan jeg ikke så ret forestille mig og ville vel koste en meget dyr lønseddel.
Og om det ville blive et godt sammenarbejde mellem JM og BH? Man sætter dermed ja også BH på nakken af JM som potentiel afløser.
Alt i alt synes det bærer alt for mange konfliktpotentiale og er økonomisk ikke særligt fornuftigt."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
Jeg tror mere det er et udtryk for, at han mener lorten lander ved JM, som ansvarshavende cheftræner
Comment
Comment