Oprindeligt indsendt af Hent Bendtner
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
Men han er jo ikke central midtbane spiller, så I mine øjne er det utroligt meget spild af penge.
Og tror virkelig at han er dyr, og har spillet godt i hvad, 6 måneder.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jebali fan Se indlægOB skulle angiveligt være interesseret i den tidligere AC Horsens og FC Midtjylland spiller, Bubacarr Sanneh, vides ikke om det er på leje eller en fast aftale, personligt håber jeg på en fast aftale
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Comment
-
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jebali fan Se indlæg
Kender ham ikke, men hvis han har været i Fulham må han vel kunne nogte med en bold, ville dog ikke være en klassisk OB signing
https://fulham.fandom.com/wiki/Ibrahima_Cissé
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
OB signede da DD og ham her har været transferfri siden februar så der er vel en grund til at han ikke er blevet samlet op ..
https://fulham.fandom.com/wiki/Ibrahima_Cissé
Comment
-
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Pågældende spiller er eftersøgt af Interpol og står til retsforfølgelse i Norge for flere voldtægtssager. Han tog til Saudi Arabien fordi de ikke har en udleveringsaftale. Jeg kan jo ikke sige med sikkerhed, at vi ikke kigger på ham, men jeg vil tro, at vi kigger andetsteds.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
Comment