Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jebali fan Se indlæg

    Kan nu heller ikke se hvad vi skal bruge Kroon til, vi har jo Sabbi, Opondo, Aron og Kløve som der alle kan spille hans position
    Helt enig. Er ham Kroon overhovedet særligt god? Altså bortset fra ét år i Sønderjyske tilbage i 2016. Han var et flop i FCM, var ikke særligt god da han kom tilbage til Sønderjyske, og det ser heller ikke ud til han har leveret noget nævneværdigt for et af bundholdene i Sverige. Jeg mener også, at han har haft store skadesproblemer i sin karriere. Det burde naturligt være noget vi er meget varsomme med lige nu.

    Edit: Et hurtigt kig på transfermarkt fortæller mig, at det højeste antal ligakampe han har spillet i en sæson er 21. Han er 27 år...
    Last edited by Sheed; 22-07-2020, 22:05.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jebali fan Se indlæg

      Kan nu heller ikke se hvad vi skal bruge Kroon til, vi har jo Sabbi, Opondo, Aron og Kløve som der alle kan spille hans position
      Absolut intet kan vi bruge ham til

      Comment


        Hvor ser I behov for forstærkninger i forhold til et forventet mål om Top6 i sæson 2020/2021?

        Start11:
        Oliver
        Ryan. Larsen. Tverskov. Skjelvik
        Sabbi. JJT. Drachmann. Frøkjær.
        Svendsen. Fenger.

        Reserver:

        Bernat/Mande
        AJA. Marco. Obbekjær. Vestergaard.
        OL. Aron. Tarik. Kløve. Opondo.
        Hyllegaard. Jebali. Lieder.

        /

        Oliver
        Larsen. Tverskov. Marco.
        Ryan. Sabbi. Drachmann. JJT. Frøkjær.
        Svendsen. Fenger.

        I udgangspunktet er der jo masser af erfaring og ungdommelighed på bænken men der er også mange uden kvalitet og lidt for mange med hyppige skader ..

        Værst syntes jeg det ser ud på den centrale midt .. både en oprydder og en boldfordeler .. Drachmann og JJT har været meget ude og ingen af de mange midtbanespiller vi har dækker nogle af de to ting .. der er mange hestekrafter men ...

        Er omrokeringer svaret? Kan Tverskov rykkes op og Marco erstatte i centerforsvaret?
        Kan OL omskoles til defensiv midt?
        Kan Frøkjær eller Jebali tage en offensiv midt?

        Højre back er Ryan selvskrevet men begyndt at være slidt? I nogens øjne bedste mulighed for et salg .. OL og AJA er reserverne men personligt mener jeg ikke det er nok ..
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          Hvor ser I behov for forstærkninger i forhold til et forventet mål om Top6 i sæson 2020/2021?

          Start11:
          Oliver
          Ryan. Larsen. Tverskov. Skjelvik
          Sabbi. JJT. Drachmann. Frøkjær.
          Svendsen. Fenger.

          Reserver:

          Bernat/Mande
          AJA. Marco. Obbekjær. Vestergaard.
          OL. Aron. Tarik. Kløve. Opondo.
          Hyllegaard. Jebali. Lieder.

          /

          Oliver
          Larsen. Tverskov. Marco.
          Ryan. Sabbi. Drachmann. JJT. Frøkjær.
          Svendsen. Fenger.

          I udgangspunktet er der jo masser af erfaring og ungdommelighed på bænken men der er også mange uden kvalitet og lidt for mange med hyppige skader ..

          Værst syntes jeg det ser ud på den centrale midt .. både en oprydder og en boldfordeler .. Drachmann og JJT har været meget ude og ingen af de mange midtbanespiller vi har dækker nogle af de to ting .. der er mange hestekrafter men ...

          Er omrokeringer svaret? Kan Tverskov rykkes op og Marco erstatte i centerforsvaret?
          Kan OL omskoles til defensiv midt?
          Kan Frøkjær eller Jebali tage en offensiv midt?

          Højre back er Ryan selvskrevet men begyndt at være slidt? I nogens øjne bedste mulighed for et salg .. OL og AJA er reserverne men personligt mener jeg ikke det er nok ..
          Realistisk set tænker jeg en central midtbanespiller som det absolut vigtigste. Men jeg tænker ikke at vi holder på alle vores gode spillere så der kan ske noget erstatning for dem.

          Tænker at Marco og Tverskov er på affyringsrampen hvis der kommer den rette klub. Men de vil nok ikke blive erstattet når vi har AJA og 2-3 unge talenter siddende ude.
          Kan ikke se Ryan smutte nogen steder. Hvem vil købe en der er skadet 50% af tiden?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Realistisk set tænker jeg en central midtbanespiller som det absolut vigtigste. Men jeg tænker ikke at vi holder på alle vores gode spillere så der kan ske noget erstatning for dem.

            Tænker at Marco og Tverskov er på affyringsrampen hvis der kommer den rette klub. Men de vil nok ikke blive erstattet når vi har AJA og 2-3 unge talenter siddende ude.
            Kan ikke se Ryan smutte nogen steder. Hvem vil købe en der er skadet 50% af tiden?
            Enig mht at det er den centrale midtbane der skal styrkes.
            Hvis alt flasker sig og vi skal spiller Europa league kval. kampe så skal truppen generelt udvides så vi kan klare at spille begge turneringer og ikke laver en Esbjerg.

            Comment


              Klynge skal prøvetræne i Randers,SdJ,Horsens og Vejle siger Sport Fyn

              https://fyens.dk/artikel/fenger-fik-sin-forlængelse

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                Enig mht at det er den centrale midtbane der skal styrkes.
                Hvis alt flasker sig og vi skal spiller Europa league kval. kampe så skal truppen generelt udvides så vi kan klare at spille begge turneringer og ikke laver en Esbjerg.
                26 spillere er et okay antal til 2 turneringer. Men dem der kan spille centralt er ofte skadet og vi er tit udfordret. Der skal ske noget

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Klynge skal prøvetræne i Randers,SdJ,Horsens og Vejle siger Sport Fyn

                  https://fyens.dk/artikel/fenger-fik-sin-forlængelse
                  De her navneartikler virker som noget, der skrives på vej hjem i bilen. De er ofte spækket med slåfejl og spøjse formuleringer og ovenstående virker også sært. Er det en måde at skrive, at det er den type klubber Klynge kan ende med at skrive med, eller mener Leif reelt det han skriver? Det ville jo være enormt sært med prøvetræninger i fire klubber og hvordan skulle man dog kunne vide det på forhånd?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

                    De her navneartikler virker som noget, der skrives på vej hjem i bilen. De er ofte spækket med slåfejl og spøjse formuleringer og ovenstående virker også sært. Er det en måde at skrive, at det er den type klubber Klynge kan ende med at skrive med, eller mener Leif reelt det han skriver? Det ville jo være enormt sært med prøvetræninger i fire klubber og hvordan skulle man dog kunne vide det på forhånd?
                    Tænker Silkeborg ville være godt for ham. De kan rykke tilbage og han kan med sikkerhed få mange kampe.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                      Tænker Silkeborg ville være godt for ham. De kan rykke tilbage og han kan med sikkerhed få mange kampe.
                      Det kan være rigtigt, men jeg har en rigtig god fornemmelse af ham og tror en lang kontrakt kan være en god investering - og så kan han lejes ud og få hår på brystet.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

                        Det kan være rigtigt, men jeg har en rigtig god fornemmelse af ham og tror en lang kontrakt kan være en god investering - og så kan han lejes ud og få hår på brystet.
                        Men det kommer jo ikke til at ske, da han ikke får en ny kontrakt.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          Hvor ser I behov for forstærkninger i forhold til et forventet mål om Top6 i sæson 2020/2021?

                          Start11:
                          Oliver
                          Ryan. Larsen. Tverskov. Skjelvik
                          Sabbi. JJT. Drachmann. Frøkjær.
                          Svendsen. Fenger.

                          Reserver:

                          Bernat/Mande
                          AJA. Marco. Obbekjær. Vestergaard.
                          OL. Aron. Tarik. Kløve. Opondo.
                          Hyllegaard. Jebali. Lieder.

                          /

                          Oliver
                          Larsen. Tverskov. Marco.
                          Ryan. Sabbi. Drachmann. JJT. Frøkjær.
                          Svendsen. Fenger.

                          I udgangspunktet er der jo masser af erfaring og ungdommelighed på bænken men der er også mange uden kvalitet og lidt for mange med hyppige skader ..

                          Værst syntes jeg det ser ud på den centrale midt .. både en oprydder og en boldfordeler .. Drachmann og JJT har været meget ude og ingen af de mange midtbanespiller vi har dækker nogle af de to ting .. der er mange hestekrafter men ...

                          Er omrokeringer svaret? Kan Tverskov rykkes op og Marco erstatte i centerforsvaret?
                          Kan OL omskoles til defensiv midt?
                          Kan Frøkjær eller Jebali tage en offensiv midt?

                          Højre back er Ryan selvskrevet men begyndt at være slidt? I nogens øjne bedste mulighed for et salg .. OL og AJA er reserverne men personligt mener jeg ikke det er nok ..
                          Ledelse, struktur og kulturen i OB skal forstærkes. Indtil da, vil vi være et taberhold, som kan håbe på top-6 engang imellem, når AaB, FcN eller AGF falder igennem en sæson.
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                            Ledelse, struktur og kulturen i OB skal forstærkes. Indtil da, vil vi være et taberhold, som kan håbe på top-6 engang imellem, når AaB, FcN eller AGF falder igennem en sæson.
                            Definer ledelse, definer struktur og kultur..

                            OB må leve med OS&E og dermed NT indtil han sælger og dermed formentligt også ham som bestyrelsesformand på det strategiske niveau og som leder af det sportslige udvalg også på det udførende niveau. Han har dog ikke sat sig selv ind som cheftræner endnu men vi er helt enig i at der er for mange kasketter og for lidt tillid til de underordnede hos NT men før nogen sender ham på et teoretisk ledelseskursus og det ikke er det autodidakte (ved ikke hvad han har af uddannelse) der er i førersædet bliver det nok ikke anderledes.

                            Er det Enrico?

                            Er det Hemmingsen?

                            Er det Michelsen?

                            Er det Tverskov?

                            Er det dem allesammen?

                            Skal sportsudvalget nedlægges eller udskiftes? Er det strukturen eller er det selve OS&E? Skal Michelsen være manager?
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Vi mangler i dén grad en stærk, boldførende midtbane. JJT er i gang med en god udvikling, men ingen af dem, han omgiver sig med er nær top6. Her tæller jeg ikke Frø med. Vi kan sagtens bruge 2 nye til midten, men det sker ikke, så behold toppen af truppen og invester boksen i en afløser for Drachmann, som bør være en trup-spiller og ikke fast starter.

                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Kan ikke se Ryan smutte nogen steder. Hvem vil købe en der er skadet 50% af tiden?
                              Er det ikke nok at alle landets kommentatorer fyre den der af? Ryan har ifølge superstars spillet 21 af 32 kampe i år og 51 superligakampe de seneste 2 sæsoner. Det sidste er der vel kun en håndfuld af vores markspillere der matcher? Ikke at jeg tror han bliver solgt, men han er reelt ikke mere skadet end de fleste andre spillere. Sidste år var han en af dem der spillede allermest.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

                                Det kan være rigtigt, men jeg har en rigtig god fornemmelse af ham og tror en lang kontrakt kan være en god investering - og så kan han lejes ud og få hår på brystet.
                                Præcis. Og hvis man virkelig ville(og turde) det unge OB og akademispillere 100% havde både Klynge og Fenger kontrakt til 2024 idag

                                Comment

                                Working...
                                X