Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Synes sgu ikke det er et resultat nu hold. Det er jo stort set samme hold som sidste sæson, og det er ikke et hold hvor man siger de skal blive nr 6.
    Der er mindst 7 hold der har en bedre trup end OB.
    Det er jo din holdning. Jeg er ikke helt enig. Trupperne i midterklubber er så tætte at jeg vil kalde den en 5-8 nu.
    Jebalis form, Sabbi, Okosun og det fact at vi er ved at slippe af med alle skader ligger til begrundelse

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Det vil de muligvis, men jeg synes godt man kan snakke om forskel fra hold til hold. AaB og Sønderjyske har f.eks. investeret i en del yngre spillere, så de kan måske undskylde sig lidt med, at de er ved at bygge noget op, selvom AaBs fans nok ikke lader sig spise af med det. Hvis OB havde sagt, at nu undlader vi at hente folk som AJA, Lieder, Okosun, Aron osv., og i stedet havde signet nogle yngre spillere ala AaB der stadig kan udvikle sig meget, og givet plads til at man kunne give endnu flere minutter til Fenger, Hylle, Tarik, Obbekjær osv, så synes jeg godt, at man kunne sige, at en 8. plads ville være acceptabelt, fordi at vi tilgengæld havde brugt tid på at bygge et ungt hold op der kan præstere om en sæson eller to, og potentielt med en masse salgsobjekter.

    Nu har vi taget en klar beslutning om, at vi skal nå det der top 6 nu. Og det er jo helt fint, hvis vi klarer det og vi kan bygge videre på det. Men hvis vi fejler, bør der falde alvorligt brænde ned, og så tvivler på, at Michelsen overlever det.
    Det er Do or Die. Uden tvivl

    Jeg syntes helt klart også bedre om Aabs strategi. Men tror også de har væsentlig flere midler pt end vi har. Men klart dem der har har bedste vindue IMO

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Synes sgu ikke det er et resultat nu hold. Det er jo stort set samme hold som sidste sæson, og det er ikke et hold hvor man siger de skal blive nr 6.
    Der er mindst 7 hold der har en bedre trup end OB.
    Sådan set enig, men Sabbi og Jebali kan gøre at vi kan blive nummer 5.Okosun kan også vise sig at gøre en forskel. Men det er korrekt, at vi ikke er bedre end fcm, fck, bif, gf, Aab. Så er vi vel på niveau med Fcn, haderslev, Randers, mens vi vel er foran Vejle, Horsens og Lyngby.
    Mest sandsynlige placering er nummer 7, hvilket for mig er lille pil op kontra sidste år.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Det er helt klart et “resultater nu” hold og der er selvfølgelig omkring sammensætningen. Men det tror jeg næsten samtlige fans i superligaen vil sige om deres eget hold
    Synes sgu ikke det er et resultat nu hold. Det er jo stort set samme hold som sidste sæson, og det er ikke et hold hvor man siger de skal blive nr 6.
    Der er mindst 7 hold der har en bedre trup end OB.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Det er helt klart et “resultater nu” hold og der er selvfølgelig omkring sammensætningen. Men det tror jeg næsten samtlige fans i superligaen vil sige om deres eget hold
    Det vil de muligvis, men jeg synes godt man kan snakke om forskel fra hold til hold. AaB og Sønderjyske har f.eks. investeret i en del yngre spillere, så de kan måske undskylde sig lidt med, at de er ved at bygge noget op, selvom AaBs fans nok ikke lader sig spise af med det. Hvis OB havde sagt, at nu undlader vi at hente folk som AJA, Lieder, Okosun, Aron osv., og i stedet havde signet nogle yngre spillere ala AaB der stadig kan udvikle sig meget, og givet plads til at man kunne give endnu flere minutter til Fenger, Hylle, Tarik, Obbekjær osv, så synes jeg godt, at man kunne sige, at en 8. plads ville være acceptabelt, fordi at vi tilgengæld havde brugt tid på at bygge et ungt hold op der kan præstere om en sæson eller to, og potentielt med en masse salgsobjekter.

    Nu har vi taget en klar beslutning om, at vi skal nå det der top 6 nu. Og det er jo helt fint, hvis vi klarer det og vi kan bygge videre på det. Men hvis vi fejler, bør der falde alvorligt brænde ned, og så tvivler på, at Michelsen overlever det.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Jeg synes vi har en skæv trup. Både når vi ser på positioner, typer og på spillere der har de rigtige aldre. At det har set værre ud tidligere, er for mig ikke en god undskyldning. Og som de snakkede om i SFÅ, så skal vi nok ikke regne med, at vi stabilt kan få spilletid og toppræstationer ud af Drachmann og Ryan, især ikke førstnævnte. Sabbi, Hyllegaard og Kasper Larsen er stadig de eneste spillere vi har hentet i de sidste to vinduer, som jeg ser pege i en klar positiv retning og som giver rigtigt god mening, når man ser på hvor vi står. Resten sender alle mulige forvirrende og modsatrettede signaler ift. hvilken type fodboldhold vi er og hvad vores ambitioner er.

    Top 6 bør i hvert fald se bedre ud end længe, jeg kan så ikke helt selv se det, men når vi har hentet så mange gamle og etablerede spillere, som skal præstere nu og her, så er der i hvert fald ikke nogen undskyldning for ikke at ende i top 6. Vi kan ikke blive nr. 8 og undskylde os med, at vi er i gang med at udvikle et hold. Der skal leveres resultater nu.
    Det er helt klart et “resultater nu” hold og der er selvfølgelig omkring sammensætningen. Men det tror jeg næsten samtlige fans i superligaen vil sige om deres eget hold

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Sådan er det jo altid når man skal evaluere sit eget arbejde.

    Syntes dog vi har en god trup efterhånden og hvis vi kan holde Jebali varm(og på banen) er jeg mere positiv omkring Top 6 end længe. Specielt nu her når Drachmann og Ryan er tilbage og hvis vi undgår flere skader. Ikke fordi jeg ser noget europa i horisonten men ret skal være ret. Det har sgu set meget værre ud end lige nu
    Jeg synes vi har en skæv trup. Både når vi ser på positioner, typer og på spillere der har de rigtige aldre. At det har set værre ud tidligere, er for mig ikke en god undskyldning. Og som de snakkede om i SFÅ, så skal vi nok ikke regne med, at vi stabilt kan få spilletid og toppræstationer ud af Drachmann og Ryan, især ikke førstnævnte. Sabbi, Hyllegaard og Kasper Larsen er stadig de eneste spillere vi har hentet i de sidste to vinduer, som jeg ser pege i en klar positiv retning og som giver rigtigt god mening, når man ser på hvor vi står. Resten sender alle mulige forvirrende og modsatrettede signaler ift. hvilken type fodboldhold vi er og hvad vores ambitioner er.

    Top 6 bør i hvert fald se bedre ud end længe, jeg kan så ikke helt selv se det, men når vi har hentet så mange gamle og etablerede spillere, som skal præstere nu og her, så er der i hvert fald ikke nogen undskyldning for ikke at ende i top 6. Vi kan ikke blive nr. 8 og undskylde os med, at vi er i gang med at udvikle et hold. Der skal leveres resultater nu.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    - Ja, det er jeg faktisk. Vi var tidligt ude, hvor vi fik Sveinn og Sabbi ind. Derudover har vi fået nogle unge spillere op. Jeg synes egentlig både i vinduet nu her og i januar, har vi formået at gøre et godt stykke arbejde.

    Hvis Lieder, Aron og AJA er "godt arbejde", så er barren sgu heller ikke sat for højt.
    Sådan er det jo altid når man skal evaluere sit eget arbejde.

    Syntes dog vi har en god trup efterhånden og hvis vi kan holde Jebali varm(og på banen) er jeg mere positiv omkring Top 6 end længe. Specielt nu her når Drachmann og Ryan er tilbage og hvis vi undgår flere skader. Ikke fordi jeg ser noget europa i horisonten men ret skal være ret. Det har sgu set meget værre ud end lige nu

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    MH afviser at man har forsøgt aktivt at shoppe Drachmann rundt til andre klubber

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ikke-paa-tale/
    - Ja, det er jeg faktisk. Vi var tidligt ude, hvor vi fik Sveinn og Sabbi ind. Derudover har vi fået nogle unge spillere op. Jeg synes egentlig både i vinduet nu her og i januar, har vi formået at gøre et godt stykke arbejde.

    Hvis Lieder, Aron og AJA er "godt arbejde", så er barren sgu heller ikke sat for højt.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    MH afviser at man har forsøgt aktivt at shoppe Drachmann rundt til andre klubber

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ikke-paa-tale/

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Har også tænkt at det var noget i den stil, der er årsag til MH-miseren. At MH har glemt at den forhåndsaftale, man har lavet, af kontraktmæssige årsager ikke må have formel karakter endnu.
    Det er under alle omstændigheder svært at forestille sig at en normalt tænkende voksen mand ved sine fulde fem kan brænde sådan en af, hvis der ikke på en eller anden måde er noget om snakken. Hvis det ikke er finke der er røget af panden synes jeg det vil være vanskeligt at have tillid til MH fremover, og det vil da kræve en gigantisk løftet pegefinger fra bestyrelsen.

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Har også tænkt at det var noget i den stil, der er årsag til MH-miseren. At MH har glemt at den forhåndsaftale, man har lavet, af kontraktmæssige årsager ikke må have formel karakter endnu.
    Ja. Jeg vil også give MH så lang snor, at han ikke har fortalt en lodret løgn. Vil tro kontrakten er underskrevet af begge parter og røget bag lås og slå. Fordi vi har med USA og en markant højere løn at gøre, så kunne det være årsagen. Jeg har ikke fantasi til at forestille mig, hvad det eventuelt kan få af konsekvenser, hvis den gøres officiel, men når staterne er involveret, så er det jo set før alt kan ske.

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    SFÅs tranfershow i mandags snakkede om at "alle" vandrør siger der er en forhåndsaftale med Jørgen, men at den muligvis ikke kan offentliggøres/præsenteres endnu - måske af skattetekniske årsager, og en ikke afsluttet lukrativ aftale med LA på 6-7 mill. i løn.

    Har også tænkt at det var noget i den stil, der er årsag til MH-miseren. At MH har glemt at den forhåndsaftale, man har lavet, af kontraktmæssige årsager ikke må have formel karakter endnu.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Vi skulle allerede have hentet ham dengang Vejle hentede ham i Rosenborg. Det er så åbenlyst den type spillere vi bør bruge krudt på, ikke typer som Oliver Lund, AJA osv. Det er muligt, at halvdelen af dem ikke bliver til noget, men dem der gør ender med at blive så meget mere værd for os, end de der andre spillere nogensinde kommer til at gøre. Men det er som om, at vi aktivt søger middelmådigheden og det "sikre".
    Jeg må prøve at lægge mærke til manden efter pausen. Aner ikke hvem han er desværre. Han er åbenbart dygtig selv om han spiller i Vejle.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg

    Muligvis, men vi skal have en venstreback, Jørgen kan vi jo ikke finde ud af at skrive med. Og jeg synes faktisk at Kurzawa er god og en fin erstatning. Og så gerne en ung backup, gerne en intern.
    Vil gerne have haft at vi hentede Malte Amundsen fra Veje da de stadig var i 1 div, men det er for sent nu.
    Vi skulle allerede have hentet ham dengang Vejle hentede ham i Rosenborg. Det er så åbenlyst den type spillere vi bør bruge krudt på, ikke typer som Oliver Lund, AJA osv. Det er muligt, at halvdelen af dem ikke bliver til noget, men dem der gør ender med at blive så meget mere værd for os, end de der andre spillere nogensinde kommer til at gøre. Men det er som om, at vi aktivt søger middelmådigheden og det "sikre".

    Leave a comment:

Working...
X