Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Hvem erstatter Okosun i den opstilling vi har kørt med so far i sæsonen?
    Kan vist ikke være meget tvivl om at det bliver Opondo - så kan man synes om det hvad man vil.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Enig. Men vi har jo en gigantisk trup nu med utallige muligheder taktisk. Jeg er heller ikke super tilfreds men må bare erkende at man denne gang kommer styrket ud
    Hvem erstatter Okosun i den opstilling vi har kørt med so far i sæsonen?

    Leave a comment:


  • WhyNot?
    replied
    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...-mere-at-goere


    Det vil dælme være skidt, hvis det viser sig man ikke har nået det til tiden. Ærgerligt når nu alle parter var blevet enige. Men ja, lad os nu se om det ikke går igennem.

    Hvad tænker folk ellers han kan være solgt for? De 10 mil, der var nævnt tidligere i vinduet er jo i hvert fald nok urealistisk ift en norsk klub. Et sted mellem 3-5 mil??

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    https://www.nettavisen.no/sport/full...424028347.html

    Hvis man ikke er blevet enig med Molde er han nok ikke gået for peanuts men tror der er et stykke om til de 10 mio. han blev rygtet væk for, for bare en måned siden ...

    https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...-ob-topscorer/
    Last edited by Plum; 06-10-2020, 05:53.

    Leave a comment:


  • Agbre
    replied
    Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
    Er jeg den eneste som tænker på at med købet af Okosun og den lange kontrakt, forsøget på at komme af med Drachmann og at man sælger Sander, kunne det være et tegn på man ikke forlænger med JM og satser på at hente Bo Henriksen til næste sæson.
    Når kontrakten ikke er forlænget endnu, kan man vel næsten se alt som en tegn på det. Men jeg tror ikke det nødvendigvis har noget med det at gøre.

    Det er jo trods alt Michelsen selv, der har sat Sander på bænken. Drachmann håber jeg selv kommer tilbage, men har været så meget skadet, at det desværre virker logisk hvis man tvivler på han finder niveauet igen. Og Okosun ser jeg da i høj grad som en spiller efter Michelsens hoved (hvis man kan tale om det).

    Forstået på den måde, at Michelsen i mine øjne først og fremmest er en pragmatisk træner. Synes flere gange han har vist, at han værdsætter spillere med klare spidskompetencer og er villig til at give køb på en høj grad af flow i spillet, hvis han kan finde plads til spillere der kan afgøre fodboldkampe. Jeg tænker bl.a. på Bjørn Paulsen i SønderjyskE, som jeg husker hans rolle der. Han har også vist, at hans hold kan spille teknisk god og offensiv fodbold, men der er en grund til, at han har tilnavet Mini Mourinho.

    Bo Henriksen er helt sin egen må man sige, men jeg synes også der er mange ligheder mellem ham og Michelsen. Michelsen er nok den danske træner jeg kan komme i tanke om, der minder mest om BH. Både ift. spillestil og ageren på sidelinjen. Så tvivler på personligt på, at man kan læse i truprokeringerne, at Michelsen er på vej ud eller netop det skifte er på vej.

    Leave a comment:


  • Larsbo79
    replied
    Er jeg den eneste som tænker på at med købet af Okosun og den lange kontrakt, forsøget på at komme af med Drachmann og at man sælger Sander, kunne det være et tegn på man ikke forlænger med JM og satser på at hente Bo Henriksen til næste sæson.

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Nej det tror jeg heller ikke på. 2-3 mill eller leje. Satme lamt for en der scorede 14 mål sidste sæson

    Nåh. Tak for kampen. Tror jeg gemmer den sidste spænding til i morgen tidlig
    Ja, hvis vi pisser en 24 årig topscore væk for en slat millioner, så skal vi satme godt nok til kraftigt at overveje, om det er de rigtig folk vi har ansat til at varetage den slags.

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
    Altså hvis OB er hans Hjerteklub som han har udtalt, så forventer jeg også han score selvmål når vi skal til Herning den 17 okt.
    Hvilket han også er ret god til

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Prøv lige at pille 10 mand ud af den trup uden at træde nogen over tæerne

    Bernat,Obbekjær,Vestergaard,Tarik og Nissen er vel næsten sikre. Men de næste 5 er svære hvis vi var skadesfri
    Spørgsmålet er så om der er ophævet med nogen ... AJA, Aron eller Drachmann og Lieder f.eks.

    Leave a comment:


  • Bullshark
    replied
    Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg
    Har Hemme lukket vinduet nogensteder nu, så vi kan komme i seng?
    Nej, det har han langtfra. Han takkede nej til et interview i slutningen af SFÅ's transfer udsendelse og ville et i morgen i stedet så spørgsmålet er jo om Sander til Brann er det sidste der sker?

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Og de forsøgte her til sidst at hente en af Moldes kanter der var i overskud, men kunne ikke blive enige om økonomien. De snakkede om 5 millioner i SFÅ, tror sgu ikke vi er så højt.
    Nej det tror jeg heller ikke på. 2-3 mill eller leje. Satme lamt for en der scorede 14 mål sidste sæson

    Nåh. Tak for kampen. Tror jeg gemmer den sidste spænding til i morgen tidlig

    Leave a comment:


  • StevenG
    replied
    Har Hemme lukket vinduet nogensteder nu, så vi kan komme i seng?

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Nu er det Brann Bergen. De har ikke i nærheden af de samme midler som Molde. Så vi skal nok ikke sætte næsen op efter et stort salg
    Og de forsøgte her til sidst at hente en af Moldes kanter der var i overskud, men kunne ikke blive enige om økonomien. De snakkede om 5 millioner i SFÅ, tror sgu ikke vi er så højt.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg

    Jeg synes jeg læste på Twitter at det var en fejl fra Tipsbladet på længden af kontrakten. De meldte ikke noget nyt.
    Jeg tænker også mere 2-3 år

    Leave a comment:


  • Larsbo79
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Well smack my ass and call me Judy.... Det var godt nok en lang en af slagsen
    Jeg synes jeg læste på Twitter at det var en fejl fra Tipsbladet på længden af kontrakten. De meldte ikke noget nyt.

    Leave a comment:

Working...
X