Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt AGF - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Gummi Se indlæg
    Hehe, ja. 5-5 virker mere sandsynligt. :o)
    har du set de to hold angreb i denne sæson
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      har du set de to hold angreb i denne sæson
      Nu er der jo andre end angriberne der kan score og OB er altså med 41 mål på niveau eller over de andre klubber i ligaen bortset fra AAB og FCM.
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        har du set de to hold angreb i denne sæson
        Ja, det har jeg. Men nu gider jeg mærke i at begge forsvar har sejlet helt vildt, og i en kamp hvor ingen af holdene reelt set har råd til at tabe, kan de ikke rigtig at prøve på at spille til 0 i og med de ikke har gjort det ret ofte.

        Comment


          #49
          Jeg har i al fald spillet på ingen mål. Det er netop fordi jeg mener at farligheden er så lille at dårlige forsvar har en chance. Men ok, jeg har også spillet på Spellman som første målscorer.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
            Nu er der jo andre end angriberne der kan score og OB er altså med 41 mål på niveau eller over de andre klubber i ligaen bortset fra AAB og FCM.
            jeg er fuldt opmærksom på det 😊 det var mest møntet på de seneste kampe med OB (FCN, FCV) og at GF kun har præsteret et mål i 6 kampe
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Gummi Se indlæg
              Ja, det har jeg. Men nu gider jeg mærke i at begge forsvar har sejlet helt vildt, og i en kamp hvor ingen af holdene reelt set har råd til at tabe, kan de ikke rigtig at prøve på at spille til 0 i og med de ikke har gjort det ret ofte.
              jeg synes OB er blevet bedre til den disciplin omend der er plads til forbedring endnu. AGF har som før nævnt vistnok kun nettet 1 gang i mange kampe.
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                jeg synes OB er blevet bedre til den disciplin omend der er plads til forbedring endnu. AGF har som før nævnt vistnok kun nettet 1 gang i mange kampe.
                Det er jo hvordan man ser det. Jeg synes personligt vores midtforsvar har sejlet i efterhånden snart 2 år. Tabte hovedstødsdueller, dårlig timing i tacklinger og genrelt hovedløse beslutninger synes jeg definerer vores midterforsvar ret fint, hvor vores offensiv derimod skaber forholdsvis mange chancer, men som oftest kan vi ikke score nok af disse.

                AGF, tja - de har tabt 7 kampe i streg?

                Comment


                  #53
                  Kampen mod AGF er en must-win. Vi kan enten spille os i alvorlig nedrykningsfare, eller spille os et godt stykke fra stregen. Der er færre og færre kampe at give af, og vi har et svært slutprogram.

                  Dette burde være den kamp i foråret spillerne var mest sat op til, og som de skal løbe ud til med viljen til at dø med støvlerne på. AGF har været en katastofe på det seneste, og vi må og skal bare være bedre end dem.

                  Det bliver en "lille eksamen" for Troels, og hans evne til at sætte holdet op og udnytte modstanderens svagheder. En uafgjort vil være ok i forhold til stillingen, men reelt set er alt andet end en sejr i denne kamp uacceptabelt.
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment


                    #54
                    Sidst jeg spillede på AGF-OB gik kuponen rent hjem, og nu da Kadrii er tilbage og i målform, så prøver jeg sgu igen:

                    - Første målscorer: Kadrii
                    - OB føring ved pausen
                    - Uafgjort ved fuldtid
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Gummi Se indlæg
                      Det er jo hvordan man ser det. Jeg synes personligt vores midtforsvar har sejlet i efterhånden snart 2 år. Tabte hovedstødsdueller, dårlig timing i tacklinger og genrelt hovedløse beslutninger synes jeg definerer vores midterforsvar ret fint, hvor vores offensiv derimod skaber forholdsvis mange chancer, men som oftest kan vi ikke score nok af disse.

                      AGF, tja - de har tabt 7 kampe i streg?
                      det kan med rette sige, og jeg synes nok også mange gange at når vi ser et offensivt godt OB hold er det ofte med et usikkert forsvar til følge, og modsat giver et relativt defensivt udgangspunkt en urimelig svag offensiv.
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                        Kampen mod AGF er en must-win. Vi kan enten spille os i alvorlig nedrykningsfare, eller spille os et godt stykke fra stregen. Der er færre og færre kampe at give af, og vi har et svært slutprogram.

                        Dette burde være den kamp i foråret spillerne var mest sat op til, og som de skal løbe ud til med viljen til at dø med støvlerne på. AGF har været en katastofe på det seneste, og vi må og skal bare være bedre end dem.

                        Det bliver en "lille eksamen" for Troels, og hans evne til at sætte holdet op og udnytte modstanderens svagheder. En uafgjort vil være ok i forhold til stillingen, men reelt set er alt andet end en sejr i denne kamp uacceptabelt.
                        Det bliver krig og det gælder om at være 100% klar fra start. Jeg er ikke i tvivl om at typer som Spelmann, Skulason og Ruud og gode at have med i sådan en kamp. Håber også Azer bliver klar.
                        Lidt inspiration til at komme i den rigtige kampstemning inden slaget: http://m.youtube.com/watch?v=ebZVMc0NKZs

                        Comment


                          #57
                          Nogen der har en idé om hvordan vi starter?

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Gummi Se indlæg
                            Nogen der har en idé om hvordan vi starter?
                            Mit gæt:

                            Toppel
                            Ruud, Amc, Høegh, Diarra
                            Falk, Spelmann, Ari, Emil
                            Mos, Kadrii

                            Comment


                              #59
                              Jeg tror at vi vinder 1-2. Kadrii og Ruud.

                              OleKBH's opstilling er jeg ret enig i, at jeg tror det er den vi stiller med.. Dog 50/50 om Diarra bliver bænket, Ari på venstrebacken og så smide Schoop eller Azer ind på den centrale. Lille fordel til Azer.

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                                Jeg tror at vi vinder 1-2. Kadrii og Ruud.

                                OleKBH's opstilling er jeg ret enig i, at jeg tror det er den vi stiller med.. Dog 50/50 om Diarra bliver bænket, Ari på venstrebacken og så smide Schoop eller Azer ind på den centrale. Lille fordel til Azer.
                                Vinder 1-2 :D?
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X