Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt AGF - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Kald mig optimist, men selv hvis vi taber til AGF idag så tror jeg ikke vi rykker ud. Taber vi idag så er der 2 point til stregen (faktisk 3, da vi har en klart bedre målscore end VFF/AGF/SJE

    De 4 holds 3 sidste kampe er som sådan:

    AGF - OB: 1
    FCV - AGF: X
    AGF - SJE: X
    Aab - AGF: 1

    VFF - FCK: 2
    VFF - FCN: X
    EFB - VFF: 1

    EFB - SJE: 1
    SJE - AGF: X
    SJE - FCM: X

    FCV - AGF: X
    FCV - Aab: 2
    RFC - FCV: 1

    Jeg synes ikke jeg er specielt optimistisk mht. mine gæt på resultaterne. Sker ovenstående så vil de 4 hold ende med følgende point:

    AGF: 5
    VFF: 1
    SJE: 2
    FCV: 1

    Hvilket vil betyde følgende stilling, samtiditg med at vi taber vores sidste 4 kampe:

    OB: 34
    AGF 34
    SJE: 34

    FCV: 34
    VFF: 31

    Alle de 4 hold kan overraske og få flere point end jeg gætter på, men siden AGF har indbyrdes kampe mod FCV og SJE, så tror jeg ikke at vi rykker ned, selvom vi taber vores sidste 4 kampe.

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
      Kald mig optimist, men selv hvis vi taber til AGF idag så tror jeg ikke vi rykker ud. Taber vi idag så er der 2 point til stregen (faktisk 3, da vi har en klart bedre målscore end VFF/AGF/SJE

      De 4 holds 3 sidste kampe er som sådan:

      AGF - OB: 1
      FCV - AGF: X
      AGF - SJE: X
      Aab - AGF: 1

      VFF - FCK: 2
      VFF - FCN: X
      EFB - VFF: 1

      EFB - SJE: 1
      SJE - AGF: X
      SJE - FCM: X

      FCV - AGF: X
      FCV - Aab: 2
      RFC - FCV: 1

      Jeg synes ikke jeg er specielt optimistisk mht. mine gæt på resultaterne. Sker ovenstående så vil de 4 hold ende med følgende point:

      AGF: 5
      VFF: 1
      SJE: 2
      FCV: 1

      Hvilket vil betyde følgende stilling, samtiditg med at vi taber vores sidste 4 kampe:

      OB: 34
      AGF 34
      SJE: 34

      FCV: 34
      VFF: 31

      Alle de 4 hold kan overraske og få flere point end jeg gætter på, men siden AGF har indbyrdes kampe mod FCV og SJE, så tror jeg ikke at vi rykker ned, selvom vi taber vores sidste 4 kampe.
      men hold nu op hvor ville det være dejligt selv at afgøre vores skæbne - frem for at håbe på alle de andres resultater flasker sig.
      - oven i det ville jeg godt nok gerne undgå at gå på sommerferie med 7!!! nederlag på stribe, det er hvad det vil blive til hvis vi taber de sidste...
      det vil altså give en grim bismag der igen kan tages med over i næste sæson.....

      Det vigtigste er naturligvis at vi overlever, men lad os nu få den sejr over gf, så vi ikke skal ud i endnu et forårskompleks

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
        Kald mig optimist, men selv hvis vi taber til AGF idag så tror jeg ikke vi rykker ud. Taber vi idag så er der 2 point til stregen (faktisk 3, da vi har en klart bedre målscore end VFF/AGF/SJE

        De 4 holds 3 sidste kampe er som sådan:

        AGF - OB: 1
        FCV - AGF: X
        AGF - SJE: X
        Aab - AGF: 1

        VFF - FCK: 2
        VFF - FCN: X
        EFB - VFF: 1

        EFB - SJE: 1
        SJE - AGF: X
        SJE - FCM: X

        FCV - AGF: X
        FCV - Aab: 2
        RFC - FCV: 1

        Jeg synes ikke jeg er specielt optimistisk mht. mine gæt på resultaterne. Sker ovenstående så vil de 4 hold ende med følgende point:

        AGF: 5
        VFF: 1
        SJE: 2
        FCV: 1

        Hvilket vil betyde følgende stilling, samtiditg med at vi taber vores sidste 4 kampe:

        OB: 34
        AGF 34
        SJE: 34

        FCV: 34
        VFF: 31

        Alle de 4 hold kan overraske og få flere point end jeg gætter på, men siden AGF har indbyrdes kampe mod FCV og SJE, så tror jeg ikke at vi rykker ned, selvom vi taber vores sidste 4 kampe.
        Du er da trods alt så positiv at de andre resultater ikke rammer mere end det de må, og at der slet ikke er nogen af holdene der overhaler os... Det er jo fint hvis de indbyrdes kampe lige præcis rammer uafgjort, men det indebærer også at AGF så lige pludselig ikke taber 3 runder i streg, hvilket nok skal ses før man tror på det... :-)
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #94
          Hvordan er det med parkering ved stadion i Aarhus? Er det bare at holde på Stadion Alle?

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Du er da trods alt så positiv at de andre resultater ikke rammer mere end det de må, og at der slet ikke er nogen af holdene der overhaler os... Det er jo fint hvis de indbyrdes kampe lige præcis rammer uafgjort, men det indebærer også at AGF så lige pludselig ikke taber 3 runder i streg, hvilket nok skal ses før man tror på det... :-)
            Jeg forstår ikke din pointe.

            Synes du det er urealistisk at gætte på at de to "skæbne-kampe" ender uafgjort? :)
            Jeg ved ikke helt om jeg hellere ville have at de to kampe endte med en sejr til et af holdene..

            Comment


              #96
              Hvis vi taber i aften, er vi i gang med en klassisk OB-nedsmeltning, og tror jeg, at vi rykker ned. Dels har vi et svært slutprogram, og dels vil AGF sikkert få et moralsk løft med en sejr.

              Men vi taber ikke.

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
                Hvis vi taber i aften, er vi i gang med en klassisk OB-nedsmeltning, og tror jeg, at vi rykker ned. Dels har vi et svært slutprogram, og dels vil AGF sikkert få et moralsk løft med en sejr.

                Men vi taber ikke.
                Ja for det er nemlig kun os og AGF der kan rykke ned -.-

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                  Mit gæt:

                  Toppel
                  Ruud, Amc, Høegh, Diarra
                  Falk, Spelmann, Ari, Emil
                  Mos, Kadrii
                  Sådan tror jeg også det bliver, men jeg selv ville nok være mere forsigtig. Det er en kamp vi helst skal vinde men som vi for alt i verden ikke må tabe. Det ville min opstilling nok også bære lidt præg af:

                  Toppel
                  Ruud - AMC - KL - Diarra
                  Ari - JS/O'Brien
                  Falk - Spelmann - Emil
                  Kadrii
                  Generelt er jeg ikke vild med Mos. Vil hellere sætte ham ind når Kadrii går død og vi måske skal jagte noget og derfor nok smider mange bolde i feltet hvor han har sin styrke.

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
                    Ja for det er nemlig kun os og AGF der kan rykke ned -.-
                    det er det ikke - men sønderjyske og fcv udviser go fightervilje og kæmper som bundhold skal. GF er i gang med en total nedsmeltning og det kan vi hurtigt være på vej til.

                    jeg har viborg og agf som favoritter til nedrykning - men taber vi i aften så ændre det billed sig nok en smule - agf kommer ud af deres dødvande mens vores bare fortsætter.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      det er det ikke - men sønderjyske og fcv udviser go fightervilje og kæmper som bundhold skal. GF er i gang med en total nedsmeltning og det kan vi hurtigt være på vej til.

                      jeg har viborg og agf som favoritter til nedrykning - men taber vi i aften så ændre det billed sig nok en smule - agf kommer ud af deres dødvande mens vores bare fortsætter.
                      Selvom vi taber idag, så har vi stadig 2 (3) point til AGF. Og AGF skal møde FCV og SJE i deres to efterfølgende kampe. Kan sagtens være AGF får et løft af at slå os, men jeg holder stadig på at der skal meget til for at vi bliver overhalet, fordi AGF skal møde to andre hold som ligger under os. Det gør det meget svært for 2 ud af de 4 hold at overhale os :)

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
                        Jeg forstår ikke din pointe.

                        Synes du det er urealistisk at gætte på at de to "skæbne-kampe" ender uafgjort? :)
                        Jeg ved ikke helt om jeg hellere ville have at de to kampe endte med en sejr til et af holdene..
                        Jeg mener bare, at med udgangspunkt i at vi taber de resterende kampe, så er det meget optimistisk at tro vi stadig bliver 8er i ligaen, samt det er meget optimistisk at tro på AGF ikke taber i tre kampe i træk...

                        Det vigtigste bliver måske at AGF ikke må tabe begge kampe...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
                          Ja for det er nemlig kun os og AGF der kan rykke ned -.-
                          Nææ, men det er de to klubber der ikke kan vinde...

                          En taber i aften, bliver nedrykningsfavorit, sammen med Viborg...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
                            AGF skal møde to andre hold som ligger under os. Det gør det meget svært for 2 ud af de 4 hold at overhale os :)
                            Det er da ikke sværere end at AGF taber de to kampe, og så har to hold overhalet os...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Is anyone kind enough to tell me the local paper prediction for the starting line-up? Thanks

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                Jeg mener bare, at med udgangspunkt i at vi taber de resterende kampe, så er det meget optimistisk at tro vi stadig bliver 8er i ligaen, samt det er meget optimistisk at tro på AGF ikke taber i tre kampe i træk...

                                Det vigtigste bliver måske at AGF ikke må tabe begge kampe...
                                Ud fra mit gætværk, hvilke resultater synes du da er urealistiske? :) Hvis mine gæt holder, så slutter vi formentligt på 8. pladsen, selvom vi taber de sidste 4 kampe (selvfølgelig taget i betragtning af at vi ikke må taber med enorme cifre)

                                Comment

                                Working...
                                X