Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt AGF - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ptakt-agf-ob-2
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
      Mit gæt:

      Toppel
      Ruud, Amc, Høegh, Diarra
      Falk, Spelmann, Ari, Emil
      Mos, Kadrii

      En opstilling med Diarra Falk Emil Kadrii , så skal vi være grumme uheldige for at tabe til AGF.

      Men lad os nu se hvad den gode Bech har i posen til os.

      Comment


        #63
        http://www.fyens.dk/Sport/Fynsk-AGF-...rtikel/2500014
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
          Mit gæt:

          Toppel
          Ruud, Amc, Høegh, Diarra
          Falk, Spelmann, Ari, Emil
          Mos, Kadrii
          også tipsbladets bud

          Jeg gad godt prøve med O'Brian på midten og Ari på venstre back - men det sker nok ikke :-(
          JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
          JM Barometer 1
          2 3 4 5 6 7 8 9 10

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
            Hvis OB nu bare spillede sådan en gang bold hver gang, som de gjorde mod AaB, så ville jeg være ovenud tilfreds...men der er bare meget langt mellem snapsene i OB.

            Og ja - OB er verdensmestre i at sætte andre hold i gang, så den skal vi nok klare for GF
            Gå lige ind og se den kamp igen. Vi var AaB underlegne i alle spillets facetter, og skabte ingen chancer i åbent spil. Det eneste vi havde var omstillinger (kontraangreb) Vi blev ydmyget på hjemmebane, og var heldige med ikke at tabe 0-4 ! Takket være Bashkim.
            Kigger vi på nøgletal, så lyver de heller ikke. Mindre boldbesiddelse, færre hjørnespark, færre skud på mål og inden for rammen. Altså stort set som det plejer at være gennem de sidste 2½ år, hvor vi angiveligt skulle være boldbesiddende og og spilstyrende ! MyAss

            Comment


              #66
              Enig - uanset enorme dommerfejl, så tabte til et bedre hold imod AaB. Og ja, de var bedre i stort set alle spillets facetter. Nu skal vi så heldigvis op imod et hold, der ikke kan spille rundt med os på samme måde. Det bliver garanteret en rigtig tonser-kamp, præget af begge holds nervøsitet. Jeg håber inderligt, at vi har lige den tand skarpere angribere, som kan afgøre det - men det kan nemt blive en rystende nervøs kamp.

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                Enig - uanset enorme dommerfejl, så tabte til et bedre hold imod AaB. Og ja, de var bedre i stort set alle spillets facetter. Nu skal vi så heldigvis op imod et hold, der ikke kan spille rundt med os på samme måde. Det bliver garanteret en rigtig tonser-kamp, præget af begge holds nervøsitet. Jeg håber inderligt, at vi har lige den tand skarpere angribere, som kan afgøre det - men det kan nemt blive en rystende nervøs kamp.
                Enig, men i de første 20 minutter af 2. halvleg var AaB knækket over på midten, og vi kunne have scoret til både 3-1 og 4-1, og så havde vi sådan set haft den kamp i sækken.

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                  Enig - uanset enorme dommerfejl, så tabte til et bedre hold imod AaB. Og ja, de var bedre i stort set alle spillets facetter. Nu skal vi så heldigvis op imod et hold, der ikke kan spille rundt med os på samme måde. Det bliver garanteret en rigtig tonser-kamp, præget af begge holds nervøsitet. Jeg håber inderligt, at vi har lige den tand skarpere angribere, som kan afgøre det - men det kan nemt blive en rystende nervøs kamp.
                  Enig, det er til gengæld også en af de eneste hjemmekampe vi har tabt til et bedre hold.

                  Vi har på ingen måde været prangende, men det har sgu også været stolpe ud i denne sæson.

                  Comment


                    #69
                    Kampens dommer er Jens Maae, der er fra ÅRHUS.

                    http://www.dbu.dk/Nyheder/2008/Juni/...r_i_sas_ligaen

                    Virker ikke særligt velovervejet med en lokal dommer, når det gælder overlevelse for hjemmeholdet (og OB). Kombineret med den fokus der har været på dommerne i forhold til OB virker det som et farlig cocktail. Håber han kan håndtere det! Det er første gang han dømmer superliga på NRGi Park i den sæson.

                    OB har for øvrigt tabt alle superligakampe med Maae som dommer.

                    http://www.superstats.dk/kort/dommer...-alltime?id=51

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af WATT Se indlæg
                      Kampens dommer er Jens Maae, der er fra ÅRHUS.

                      http://www.dbu.dk/Nyheder/2008/Juni/...r_i_sas_ligaen

                      Virker ikke særligt velovervejet med en lokal dommer, når det gælder overlevelse for hjemmeholdet (og OB). Kombineret med den fokus der har været på dommerne i forhold til OB virker det som et farlig cocktail. Håber han kan håndtere det! Det er første gang han dømmer superliga på NRGi Park i den sæson.

                      OB har for øvrigt tabt alle superligakampe med Maae som dommer.

                      http://www.superstats.dk/kort/dommer...-alltime?id=51
                      tja hva' ska' man sige til det. Hvis der bliver nogen tvivlstilfælde bliver han hurtigt dømt.
                      Jeg tror som udgangspunkt på at han kan håndtere opgaven, men det er altså lidt underligt at dommer påsætterne giver mulighed for at den slags tvivlsomme spekulationer kan forekomme, især når det er tæt på vind/forsvind kamp for GF.
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #71
                        Stiften er hurtigere end OB. Desler og Radza er med i truppen i stedet for JC og Jeppe. Vi er også uden Skoubo.

                        http://www.fyens.dk/Sport/Mikkel-Des...rtikel/2500897
                        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                        Comment


                          #72
                          AGF har Kure og Alexander Juel tilbage i truppen. Juel har været ude i tre af de syv seneste kampe. Kure har været ude i 3,5 af de seneste syv kampe. De har lukket væsentligt flere mål ind når han har været ude. Håber det mere er af desperation end fordi han er topfit, de har taget ham med.

                          Steffen Rasmussen er endnu en gang udtaget. Ved ikke om han er klar til at spille.

                          Humøret var fint til dagens OB-træning. Også fin intensitet. Jeg tror på OB finder det rigtige gear i morgen.

                          Comment


                            #73
                            Radza på bænken. Sidder med en lidt grim tanke. Hvis nu Toppel blev skadet under opvarmningen, ville Radza skulle stå. Kunne være sjovt at se ham testet. Men det er nok mig og min syge tanke. :)

                            Comment


                              #74
                              Kan fortælle at Brian Steen Nielsen var på Brønshøj Stadion i går for at se Brønshøj-Silkeborg: det var i øvrigt en lærerig kamp: Brønshøj er generelt spiller for spiller ikke på Silkeborgs niveau, men det var de ret ligeglade med, og Silkeborg var ret heldige med sejren på to onde kontramål. Brian Steen kiggede vel nok på ny træner, kunne man forestille sig (og her er Jesper Sørensen vel mest oplagt), men det var da lidt sjovt, at se ham til 1 div. kamp; det tager jeg som et godt tegn:-)

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                                Kan fortælle at Brian Steen Nielsen var på Brønshøj Stadion i går for at se Brønshøj-Silkeborg: det var i øvrigt en lærerig kamp: Brønshøj er generelt spiller for spiller ikke på Silkeborgs niveau, men det var de ret ligeglade med, og Silkeborg var ret heldige med sejren på to onde kontramål. Brian Steen kiggede vel nok på ny træner, kunne man forestille sig (og her er Jesper Sørensen vel mest oplagt), men det var da lidt sjovt, at se ham til 1 div. kamp; det tager jeg som et godt tegn:-)
                                Vel ikke helt utænkeligt at Jesper Hansen var med til samme kamp eller andre 1. div. kampe af præcis samme årsag som BSN ..
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X