Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt AGF - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Statistikken taler sit tydelige sprog. AGF kan ikke score, men kan samtidig ikke holde 0'et, derfor taler alt for en OB-sejr. Desuden har vi fået bashkim igang og er endelig begyndt at bruge ham på toppen. Tvivler stærkt på at AGF's rystende dårlige defensiv holder ham fra fadet, er sikker på den succesoplevelse han oplevede ved at nette to gange sidst, var præcis hvad der skulle til for han igen er utrolig tæt på de 100%

    Comment


      #32
      Vi skal gøre som Real Madrid i aften - stærkeste offensiv! Mos i top, Emil falk og Kadrii..
      Hurtig mål - så er AGF helt blottet.
      Ydermere - MT har ikke stået optimalt de sidste 2-3 kampe i forhold til hvad JC har præsterer til træning og på reserveholdet. Giv JC en sidste chance og lad ham blomstre, så vi kan få den naturlige leder!!

      Fuck jeg kan ikke bære hvis vi taber til AGF, som deres niveau er lige nu....

      Comment


        #33
        http://www.bold.dk/nyt/AGF-faar-hjae...edrykningskamp
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
          Statistikken taler sit tydelige sprog. AGF kan ikke score, men kan samtidig ikke holde 0'et, derfor taler alt for en OB-sejr. Desuden har vi fået bashkim igang og er endelig begyndt at bruge ham på toppen. Tvivler stærkt på at AGF's rystende dårlige defensiv holder ham fra fadet, er sikker på den succesoplevelse han oplevede ved at nette to gange sidst, var præcis hvad der skulle til for han igen er utrolig tæt på de 100%
          Jep. Lige den statistik OB er gode til at bryde og sætte modstanderen igsng igen :-)

          Comment


            #35
            Ifølge Bet365 er vi favorit.

            3,20 på AGF, 2,10 på os

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
              Jep. Lige den statistik OB er gode til at bryde og sætte modstanderen igsng igen :-)
              Jeg er nu nået til et punkt, hvor jeg bare gerne vil frem til mandag så vi kan få spillet den kamp mod AGF så vi kan se om vi er købt eller solgt. Pt. føler jeg mig på ingen måder tryg mht nedrykningsstregen , men en sejr over AGF vil 100% lukke al snak om nedrykning for os, så det skal vi naturligvis gå efter. Det er vores "pokalfinale" i år. Samtidig kan vi bedre leve med uafgjort end AGF, hvilket altid er et godt udgangspunkt, ikke at vi skal satse på det, men det vil naturligvis gøre at det er AGF der har ryggen mest mod muren. Samtidig, hvis vi taber til AGF fortjener vi jo også at spille i 1. division næste år, men lad det for Guds skyld IKKE ske!!!!. Håber virkelig drengene beviser for os alle sammen på mandag at alle mand er klar til at kæmpe 100% for klubben når det virkelig gælder.

              Comment


                #37
                Uanset resultat, så kan jeg love en spændende kamp, hvor vi sikkert spiller fint. Sådan plejer det nemlig at være, når jeg skal på arbejde og ikke kan se OB:-( (galdt for BIF-kamp og anden FCM-kamp her i foråret)

                Jeg ser ingen walkover i GF; de kommer til at slås med desperation. Hvis spillerne ikke er indstillet på det, så taber vi. Og så er vi på skideren; vores rest-program er imod to formstærke forårshold og FCK i Parken.

                Comment


                  #38
                  Jeg forudsiger, at vi taber med 2 overskydende mål, og er dermed med til at redde AGFs beståen i Superligaen.

                  Ekstra bonus er så, at vi bliver yderligere rodet ind i nedrykningskampen - bare for at holde spændingen ved lige!

                  ps. hjertet håber jeg tager fejl.....
                  JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
                  JM Barometer 1
                  2 3 4 5 6 7 8 9 10

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
                    Jeg forudsiger, at vi taber med 2 overskydende mål, og er dermed med til at redde AGFs beståen i Superligaen.

                    Ekstra bonus er så, at vi bliver yderligere rodet ind i nedrykningskampen - bare for at holde spændingen ved lige!

                    ps. hjertet håber jeg tager fejl.....
                    Det er også min mave fornemmelse desværre

                    Comment


                      #40
                      har lige siddet og leget lidt mere med "hvem rykker ned" på superstats....det er stadig rimeligt uoverskueligt, men selv med 4 yderligere nederlag til os er det slet ikke umuligt at overleve, herunder er det jeg betragter som nøglekampe;

                      Sdjr - VFF 1 X 2
                      FCM - FCV 1
                      AGF - OB 1
                      EFB - Sdjr 1
                      VFF - FCK 2
                      OB - RFC 2
                      FCV - AGF 1 X 2
                      VFF - FCN 2
                      AGF - Sdjr 1 X 2
                      FCV - AAB 2
                      OB - EFB 2
                      Sdjr - FCM 2
                      EFB - VFF 1
                      RFC - FCV 1
                      AAB - AGF 1
                      FCK - OB 1
                      Taber vi alle kampene kan vi naturligvis ikke afgøre det selv - men var glædeligt overrasket over at uanset udfaldet af de indbyrdes bundkampe kan vi faktisk sikre os overlevelse - og så usansynligt syntes jeg ikke de andre resultater er - men der plejer jo som regel at komme en overraskelse eller to - mon ikke fcv eller vff fedter nogle resultater hjem der vælter hele modellen.....


                      Nå pjat, leg og tidsspilde - lad os få den sejr på mandag drenge! Så vi selv sikre os for en gangs skyld

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        har lige siddet og leget lidt mere med "hvem rykker ned" på superstats....det er stadig rimeligt uoverskueligt, men selv med 4 yderligere nederlag til os er det slet ikke umuligt at overleve, herunder er det jeg betragter som nøglekampe;

                        Sdjr - VFF 1 X 2
                        FCM - FCV 1
                        AGF - OB 1
                        EFB - Sdjr 1
                        VFF - FCK 2
                        OB - RFC 2
                        FCV - AGF 1 X 2
                        VFF - FCN 2
                        AGF - Sdjr 1 X 2
                        FCV - AAB 2
                        OB - EFB 2
                        Sdjr - FCM 2
                        EFB - VFF 1
                        RFC - FCV 1
                        AAB - AGF 1
                        FCK - OB 1
                        Taber vi alle kampene kan vi naturligvis ikke afgøre det selv - men var glædeligt overrasket over at uanset udfaldet af de indbyrdes bundkampe kan vi faktisk sikre os overlevelse - og så usansynligt syntes jeg ikke de andre resultater er - men der plejer jo som regel at komme en overraskelse eller to - mon ikke fcv eller vff fedter nogle resultater hjem der vælter hele modellen.....


                        Nå pjat, leg og tidsspilde - lad os få den sejr på mandag drenge! Så vi selv sikre os for en gangs skyld
                        Den her vil du gerne bruge :).

                        http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1954790.ece
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          #42
                          Jeg har også kørt simulatoren. Simuleret 5000 sæsoner med samtlige Ob's kampe sat til elendige odds 10-30-60.

                          Det giver nedrykning til OB i 10.80%

                          Jeg tror ikke på at vi taber til Randers, derfor tror jeg heller ikke på at vi rykker ned.

                          Kampen mod AGF har jeg det ikke så godt med, jeg vil desværre godt sælge den for et X, men ville selvfølgelig ELSKE at vinde den og dermed redde os og sende dem mod dybet !!

                          Comment


                            #43
                            0-0
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                              0-0
                              Har du set de to holds forsvar og målmænd i denne sæson ?....;-)

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                                Har du set de to holds forsvar og målmænd i denne sæson ?....;-)
                                Hehe, ja. 5-5 virker mere sandsynligt. :o)

                                Comment

                                Working...
                                X