Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Michael Hemmingsen AKA Generalen ny sportschef i OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
    Jeg tror simpelthen bare ikke han formår at sætte forståelige sætninger sammen. I sin iver for at tilfredsstille de sultne fans talte han så desværre over sig. Jeg håber OB viser laver en Ebbe Sand på ham, så vi kan få en professionel person ind på pladsen, og dette mismatch bliver en lille plet på MH’s eftermæle.
    Det er yderst sjældent jeg er enig med dig, men lige her .. jeg tror også han simpelthen snakkede over sig for at please de sultne fans. Det er en umådelig skidt situation som desværre sætter ikke alene ham selv i dårligt lys, men også OB. Det virker utroværdigt når han i når han roder sig ud i forklaringer som "måske blev der snakket om noget jeg ikke er vant til" .. det duer bare ikke.

    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #92
      Det er lidt vildt.

      Kan godt mærke, at jeg forbliver fan, men er bare wtf.

      Vi kan blive nummer 7, vi kan have mange skader, men det her, jeg mangler ord.

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

        Problemet med at lave "en Ebbe Sand" er, at OB næppe har nogen idé om, hvem de skal hive ind i stedet for. Bo Henriksen er et navn, men er det reelt han sportschefevner man vil have? Da han havde penge at rutte med i Horsens, klarede han det ikke godt. Er det ikke mere hans evner som motivator der er hans styrke? Og hvilke kompetente folk vil acceptere en rolle så mellemleder med et utal af folk der hvisker dig ting i øret, som du er nødt til at følge?
        Bare tanken om at den brillante ledelse Igen skal udvise deres evner ud i at finde en sportsdirektør giver gigantiske kuldegysninger,
        man frygter jo alt fra Lars Olsen til Cedrik N’Koum’s Onkel
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #94
          Har MHs profil altid været uden billede

          https://www.ob.dk/foersteholdet/#staben

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

            Bare tanken om at den brillante ledelse Igen skal udvise deres evner ud i at finde en sportsdirektør giver gigantiske kuldegysninger,
            man frygter jo alt fra Lars Olsen til Cedrik N’Koum’s Onkel
            Jeg aner virkelig heller ikke hvem der skulle erstatte ham
            OB: Danske mestre i 2075/6

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
              Har MHs profil altid været uden billede

              https://www.ob.dk/foersteholdet/#staben
              Ja

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Ja
                Okay, så endnu en side man ikke orker at opdatere

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                  Okay, så endnu en side man ikke orker at opdatere
                  Ja åbenbart. Kigger ofte så er pænt sikker. Har lidt OCD med sådan noget så det irriterer også mig at en stor koncern har så mange amatør tendenser

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Ja åbenbart. Kigger ofte så er pænt sikker. Har lidt OCD med sådan noget så det irriterer også mig at en stor koncern har så mange amatør tendenser
                    Samme her ligesom det imo er pinligt de unge ikke fik navn på trøjerne da de fik spilletid mod slutningen af sæsonen
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                      Samme her ligesom det imo er pinligt de unge ikke fik navn på trøjerne da de fik spilletid mod slutningen af sæsonen
                      Samme her. Det er simpelthen så pinligt og amatøragtigt. Syntes det er noget man kan forvente af en fucking bonderøvsklub som Hobro eller lign.
                      Men simpelthen ikke i OB med den økonomi og de ambitioner man har omkring akademiet

                      Comment


                        Det ligner jo et godt mix af en sportsdirektør vi har fået.

                        50% Poul Hansen, som udtaler sig før han har tænkt sig om. Og 50% Kronprins Frederik, som ikke kan stykke en meningsfuld sætning sammen.

                        ​​​​
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          NT vil jo bare vise os at det kan blive meget værre end JH. Yikes.

                          Comment


                            Det er i hvert fald så ikke MH, der forhandler kontrakter i OB, siden han ikke aner, hvad der foregår. Hvad laver man så som sportsdirektør? Det lyder som noget af en loppetjans, han har fået der.
                            Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg

                              Jeg aner virkelig heller ikke hvem der skulle erstatte ham
                              https://www.transfermarkt.com/manage...ager/statistik

                              skal nok lidt gennem rækkerne men var Mats Green ikke på tale engang?
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                                https://www.transfermarkt.com/manage...ager/statistik

                                skal nok lidt gennem rækkerne men var Mats Green ikke på tale engang?
                                Han virker da desperat nok i hvert fald.

                                https://www.bt.dk/fodbold/fodboldtra...og-blev-afvist

                                Comment

                                Working...
                                X