Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Michael Hemmingsen AKA Generalen ny sportschef i OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Tåhyler
    replied
    Det bliver så deprimerende tydeligt hvor stor en fejl det var, da OSE-klovne ansatte ham. MH kan meget men ikke på Superligahylden og altså nok heller 1. division.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/1-di...ael-hemmingsen

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Desværre som forventet / forudsagt

    Leave a comment:


  • Lennon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
    Spændende, hvor lang snor MH har i Fremad Amager....

    https://youtu.be/-EsREOaDcqY

    Jeg håber den er længere end til fyring nu. Jeg under Hemme succes, fordi han trods alt er legende i OB.

    Gaxe er jo gammel ven af hemme og huset her.

    Men jeg håber så også at han har fornyet sin tilgang til det hele lidt.
    læste et eller andet sted om Carstens metoder, som var rimelig kontante, så hvis Michael kører det på samme måde, er der nok spillere som mister troen på projektet.

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Spændende, hvor lang snor MH har i Fremad Amager....

    https://youtu.be/-EsREOaDcqY


    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

    Jeg konstaterer bare at han har fået Silkeborg til at spille flot fodbold. Han havde og fik ikke de rigtige spillere og magtede ikke at være fleksibel hos os. Jeg havde da heller ikke set det komme at Kent kunne blive så god (igen).
    Men bare rolig, jeg tror ikke han bliver spurgt og slet ikke at han ville sige ja.
    Du har helt ret

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Kent Nielsen var piv ringe i OB, hans udstråling var utiltalende. De elendige spillere han slæbte med blev fiaskoer, og spillet på banen var gudsjammerlig kedelig.
    Han var medvirkende til at jage Høgh ud af min klub.
    Jeg har stor sympati for SIF, men Kent er og bliver forevigt en sort plet i OB’s historie og ønsker ham intet godt. Hvis OSE skulle få den hjerneblødning at prøve Kent igen om et års tid , når Alm ryger i næste oprydning, så vil jeg kraftige overveje om jeg gider på stadion mere.
    Jeg konstaterer bare at han har fået Silkeborg til at spille flot fodbold. Han havde og fik ikke de rigtige spillere og magtede ikke at være fleksibel hos os. Jeg havde da heller ikke set det komme at Kent kunne blive så god (igen).
    Men bare rolig, jeg tror ikke han bliver spurgt og slet ikke at han ville sige ja.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Kent Nielsen var piv ringe i OB, hans udstråling var utiltalende. De elendige spillere han slæbte med blev fiaskoer, og spillet på banen var gudsjammerlig kedelig.
    Han var medvirkende til at jage Høgh ud af min klub.
    Jeg har stor sympati for SIF, men Kent er og bliver forevigt en sort plet i OB’s historie og ønsker ham intet godt. Hvis OSE skulle få den hjerneblødning at prøve Kent igen om et års tid , når Alm ryger i næste oprydning, så vil jeg kraftige overveje om jeg gider på stadion mere.
    Helt enig i din vurdering. Det løber for Kent aktuelt men en træner som årevis dumper men alligevel holder fast i sine forestillinger uden at finde løsninger som hjælper holdet er og bliver for mig en dårlig træner. Hvor ofte ventede vi på en "plan B" under Kent kun om at opleve at Kents plan B var igen og igen at gentage den uvirksomme plan A???

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Hemme har virket fejlcastet hele tiden. Men jeg er blevet mere forsigtig med at dømme personer ude selv om de gjorde det dårligt i OB. Kent Nielsen er et lysende eksempel. Han må være favorit til Årets Træner.
    Kent Nielsen var piv ringe i OB, hans udstråling var utiltalende. De elendige spillere han slæbte med blev fiaskoer, og spillet på banen var gudsjammerlig kedelig.
    Han var medvirkende til at jage Høgh ud af min klub.
    Jeg har stor sympati for SIF, men Kent er og bliver forevigt en sort plet i OB’s historie og ønsker ham intet godt. Hvis OSE skulle få den hjerneblødning at prøve Kent igen om et års tid , når Alm ryger i næste oprydning, så vil jeg kraftige overveje om jeg gider på stadion mere.

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...s-handler-i-ob

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Hemme har virket fejlcastet hele tiden. Men jeg er blevet mere forsigtig med at dømme personer ude selv om de gjorde det dårligt i OB. Kent Nielsen er et lysende eksempel. Han må være favorit til Årets Træner.

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...sen-en-legende

    Leave a comment:


  • Ricardo
    replied
    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
    Undskyld mig, men hvad er det MH har gjort forkert her?

    RN siger at han "havde fornemmelsen af, at der godt kunne ligge førsteholdsminutter at vente i foråret", det gjorde der så ikke. Han anderkender også at OB inden vinduet lukkede gav udtryk for at hans fremtid ikke var i OB. Hvad er problemet med RN? Igen kan vi se på udtalelserne

    "Har du arbejdet hårdt nok?

    - Jeg synes selv, jeg har vist en masse ting. Men jeg er en humørspiller, så der er nogle kampe og træninger, hvor jeg ikke har vist det – jeg synes bare, jeg har vist det langt hen ad vejen.

    Men er det så ikke noget, at OB-ledelsen kan have en pointe i?

    - Jeg vil give ham ret i, at jeg ikke har udviklet mig i den retning, som jeg og de har ønsket, at jeg skulle udvikle mig i. Men jeg vil sige, jeg har udviklet mig meget i forhold til da jeg kom op som U19-spiller.
    "

    Jeg synes at det stinker af at han simpelthen ikke har det i sig. Han har også lige været på Island og kunne få en kontakt og vise sig frem, det ville han ikke!

    Igen så synes jeg ikke det virker til at han har det i sig der skal til. Ærgerligt da jeg altid tror og håber på de unge drenge. Men tilbage til mit første spørgsmål. Hvad er det MH har gjort forkert?

    * Ved at give udtryk for at RN ikke er god nok, kæmper nok, og dermed ikke har en fremtid i OB?
    * Rykker ham ned i U19 truppen da det vurderes at han simpelthen ikke er god nok / arbejder hårdt nok - Som RN også selv henviser til?

    Altså en spiller som har problemer med arbejdsindsatsen, og kæmper med humøret, allerede i sit første halve år som prof. Det kan vi altså ikke bruge i OB! Så derfor er det vel fair nok at OB og MH reagere på det eller hvad?
    Meget enig i dit indlæg.

    Syntes det er fint nok at RN beskriver forløbet og hans frustration, og er tvilvler som sådan ikke på at det er et sandfærdigt referat af samtalen med Hemme, men der kan være nuance forskellle og det er sikkert heller ikke helt ordret.
    Men selv om det er præcis som han beskriver, syntes jeg egentlig OB har handlet fint nok. Han fik chancen men beskriver jo også at han ikke greb den. Mange U spillere vil give alt for at få chancen med en kontrakt. De fleste ville nok også gerne tage til Island hvis det var den mulighed der pt. var. Hemme gav ham en klar besked det syntes jeg egentlig er fint nok.
    Syntes det er positivt med flere kontrakter til talenterne, tænker det er svært at vide præcist hvordan en u-spiller udvikling forløber. Håber vi bliver bedre til at finde klubber hvor vi kan udlåne/udleje u-spillere vi ikke har plads til i liga truppen. Ikke at det altid vil være nemt at være u-spiller i OB, betyder ikke at man bare vil shine igennem i 1. eller 2. div.

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

    Hmm, svært at validere hvorvidt det er den fulde sandhed, overdrevet sandhed, eller måske reelt formodninger, men det kunne da forklare noget om hvorfor spillerne er helt væk af og til, meget svingende og ikke følger taktikken til kampen.

    hvis det er sandt, giver det mig samtidig forhåbninger for fremtiden. Det må alt andet lige hjælpe, når der kommer en anden træner, og hemme sætter sig på på sit kontor igen. Hvis nogensinde.
    Problemet er faktisk, at det er overvejende sandsynligt, at OB flytter sig ned af stigen med Hemme på kontoret. Ikke fordi han ønsker det - er ret sikker på han er stribet helt ind til knoglerne, men det er ikke i sig selv en kompetence.
    Niels har solgt ham ved at ansætte en grøn mand, som ikke havde synlig succes nogle steder eller høste erfaringer. Mit bud er at Niels ønsker rygklappere til hans hobby projekt, og ikke reel modspil.
    Enrico var bestemt ikke JH fan og vi har været enig i, at løsningen ligger lige for. Man skal have ansat de rette folk, til det sportslige. Når man så erstatter en svag sportsdirektør, men en grøn sportschef, så er der signalværdi i titlen. Inderst inde ved de godt, at Hemme ikke kan flytte klubben, og han skal have hjælp. Hemme kan måske blive en udmærket sportschef på sigt, hvis han får en moderne sportsdirektør som kan fra lære ham den forestilling han har om at fodbold kan vindes på de dyder der virkede i 1990'erne.

    Leave a comment:


  • sinus
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

    Hmm, svært at validere hvorvidt det er den fulde sandhed, overdrevet sandhed, eller måske reelt formodninger, men det kunne da forklare noget om hvorfor spillerne er helt væk af og til, meget svingende og ikke følger taktikken til kampen.

    hvis det er sandt, giver det mig samtidig forhåbninger for fremtiden. Det må alt andet lige hjælpe, når der kommer en anden træner, og hemme sætter sig på på sit kontor igen. Hvis nogensinde.
    hvis spillerne føler det sådan, så må de gå et led højere op end Hemme. Lur mig om ikke det var det der skete i Randers,da manden var træner der.
    Last edited by sinus; 07-05-2021, 11:41.

    Leave a comment:

Working...
X