Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Michael Hemmingsen AKA Generalen ny sportschef i OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Lennon
    replied
    Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
    Andenhåndsviden fra nogen “tæt på”. Kan selvfølgelig ikke komme det nærmere.
    Hmm, svært at validere hvorvidt det er den fulde sandhed, overdrevet sandhed, eller måske reelt formodninger, men det kunne da forklare noget om hvorfor spillerne er helt væk af og til, meget svingende og ikke følger taktikken til kampen.

    hvis det er sandt, giver det mig samtidig forhåbninger for fremtiden. Det må alt andet lige hjælpe, når der kommer en anden træner, og hemme sætter sig på på sit kontor igen. Hvis nogensinde.

    Leave a comment:


  • John Doe
    replied
    Andenhåndsviden fra nogen “tæt på”. Kan selvfølgelig ikke komme det nærmere.

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
    Spillerne aner ikke hvad han snakker om. Faktisk bliver der grinet i krogene. Han har sådan ca 0% respekt i truppen.
    Hvad er den udmelding/påstand baseret på?

    Leave a comment:


  • John Doe
    replied
    Spillerne aner ikke hvad han snakker om. Faktisk bliver der grinet i krogene. Han har sådan ca 0% respekt i truppen.

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg



    Tror også det er Hemmingsen.
    Hvem eller hvad ellers kunne Bashkim mene?
    Men forstår ikke hvorfor HH eller TH griber ikke ind. HH fik lige forlænger kontrakten og TH er en kapacitet og har helt sikker en stærk position i Ådalen, de skulle have muligheden at gribe ind internt.
    Det er svært, at vide hvorfor. Jesper Hansen sad også længe, mens det var tydeligt for mange at klubben ikke flyttede sig hurtigere end de andre klubber - men man brugte mange penge, og fik ringe resultater.
    Nogle gange er det dyrt at spare penge. Når man hører hvor travlt PC og BO f.eks. har/havde, så kunne det måske være fornuftigt at ansætte en direktør, som kunne lære Hemme op, såfremt bestyrelsen stadig tror på ham.
    Hvis det helst skal være en chef med OB blod, så findes der bedre bud end Hemme, og kunne man så lave et parløb med en dygtig international profil, så kunne vi udvikle os, og undgå en trup som er sammensat af spillere som er blevet præsenteret fra klubben som ugen tilbud.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Når jeg hører sådan noget så tænker jeg mere og mere på det interview med Kadrii efter Sdj hvor han siger der er noget der ikke fungerer i Ådalen og der skal kigges indad. Han bad næsten om at blive spurgt hvorfor..... Men mikrofonholderen fangede den ikke...
    Er det Hemmingsen han mener? Det tror jeg mere og mere det er. Og et opgør/oprør er på vej i truppen
    Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

    Jeg har sagt det før, og nu siger jeg det igen. Rigtig meget tyder på, at MH er på vej til, eller allerede har mistet omklædningsrummet. Hvis det er tilfældet, kan det blive meget afgørende i de resterende 4 nedrykningskampe.
    Tror også det er Hemmingsen.
    Hvem eller hvad ellers kunne Bashkim mene?
    Men forstår ikke hvorfor HH eller TH griber ikke ind. HH fik lige forlænger kontrakten og TH er en kapacitet og har helt sikker en stærk position i Ådalen, de skulle have muligheden at gribe ind internt.

    Leave a comment:


  • pnl
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Når jeg hører sådan noget så tænker jeg mere og mere på det interview med Kadrii efter Sdj hvor han siger der er noget der ikke fungerer i Ådalen og der skal kigges indad. Han bad næsten om at blive spurgt hvorfor..... Men mikrofonholderen fangede den ikke...
    Er det Hemmingsen han mener? Det tror jeg mere og mere det er. Og et opgør/oprør er på vej i truppen
    Jeg har sagt det før, og nu siger jeg det igen. Rigtig meget tyder på, at MH er på vej til, eller allerede har mistet omklædningsrummet. Hvis det er tilfældet, kan det blive meget afgørende i de resterende 4 nedrykningskampe.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

    Det er måden man gør det på, og lige nøjagtig denne behandling er ikke i orden:

    "Der besluttede vi os for at se, om vi kunne komme ud af kontrakten, og de var åbne for det, men det var kun ved at lade mig gå uden nogen betaling, og det ville jeg selvfølgelig ikke gå med til.
    - Vi forsøgte at finde et lejeophold uden held, og 2. februar kaldte Hemmingsen mig så op på kontoret og fortalte, at han havde taget beslutningen om at rykke mig ned i U19-truppen. Det kom meget ud af den blå luft, for ingen af vores snakke havde indikeret, at jeg var på vej den vej.
    - Jeg havde ikke haft et opgør med trænere, spillere eller noget som helst, så det kom meget pludseligt. Det var meget underligt egentlig.
    - Ingen i truppen kunne forstå beslutningen fra Hemmingsen, der sagde, at flere i ledelsen havde været med inde over. Men ingen af trænerne havde været med. Det var da Jakob (Michelsen, red.) stadig var der, og de havde fået det at vide fem minutter efter, hvor han informerede dem om, at jeg var blevet rykket ned i U19-truppen per dags dato"

    Rasmus forsøger at komme ud af kontrakten, men de vil ikke betale ham. Det er ganske normalt at man giver en kompensation i sådan et tilfælde. Samtidig beder man ham flytte sine ting fra superliga rummet ned på U19, med meget kort varsel, uden nærmere information.
    Det halter bare gevaldigt her med kommunikationen fra ledelsen.
    Når jeg hører sådan noget så tænker jeg mere og mere på det interview med Kadrii efter Sdj hvor han siger der er noget der ikke fungerer i Ådalen og der skal kigges indad. Han bad næsten om at blive spurgt hvorfor..... Men mikrofonholderen fangede den ikke...
    Er det Hemmingsen han mener? Det tror jeg mere og mere det er. Og et opgør/oprør er på vej i truppen

    Leave a comment:


  • Faurskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
    Undskyld mig, men hvad er det MH har gjort forkert her?

    RN siger at han "havde fornemmelsen af, at der godt kunne ligge førsteholdsminutter at vente i foråret", det gjorde der så ikke. Han anderkender også at OB inden vinduet lukkede gav udtryk for at hans fremtid ikke var i OB. Hvad er problemet med RN? Igen kan vi se på udtalelserne

    "Har du arbejdet hårdt nok?

    - Jeg synes selv, jeg har vist en masse ting. Men jeg er en humørspiller, så der er nogle kampe og træninger, hvor jeg ikke har vist det – jeg synes bare, jeg har vist det langt hen ad vejen.

    Men er det så ikke noget, at OB-ledelsen kan have en pointe i?

    - Jeg vil give ham ret i, at jeg ikke har udviklet mig i den retning, som jeg og de har ønsket, at jeg skulle udvikle mig i. Men jeg vil sige, jeg har udviklet mig meget i forhold til da jeg kom op som U19-spiller.
    "

    Jeg synes at det stinker af at han simpelthen ikke har det i sig. Han har også lige været på Island og kunne få en kontakt og vise sig frem, det ville han ikke!

    Igen så synes jeg ikke det virker til at han har det i sig der skal til. Ærgerligt da jeg altid tror og håber på de unge drenge. Men tilbage til mit første spørgsmål. Hvad er det MH har gjort forkert?

    * Ved at give udtryk for at RN ikke er god nok, kæmper nok, og dermed ikke har en fremtid i OB?
    * Rykker ham ned i U19 truppen da det vurderes at han simpelthen ikke er god nok / arbejder hårdt nok - Som RN også selv henviser til?

    Altså en spiller som har problemer med arbejdsindsatsen, og kæmper med humøret, allerede i sit første halve år som prof. Det kan vi altså ikke bruge i OB! Så derfor er det vel fair nok at OB og MH reagere på det eller hvad?
    Det er måden man gør det på, og lige nøjagtig denne behandling er ikke i orden:

    "Der besluttede vi os for at se, om vi kunne komme ud af kontrakten, og de var åbne for det, men det var kun ved at lade mig gå uden nogen betaling, og det ville jeg selvfølgelig ikke gå med til.
    - Vi forsøgte at finde et lejeophold uden held, og 2. februar kaldte Hemmingsen mig så op på kontoret og fortalte, at han havde taget beslutningen om at rykke mig ned i U19-truppen. Det kom meget ud af den blå luft, for ingen af vores snakke havde indikeret, at jeg var på vej den vej.
    - Jeg havde ikke haft et opgør med trænere, spillere eller noget som helst, så det kom meget pludseligt. Det var meget underligt egentlig.
    - Ingen i truppen kunne forstå beslutningen fra Hemmingsen, der sagde, at flere i ledelsen havde været med inde over. Men ingen af trænerne havde været med. Det var da Jakob (Michelsen, red.) stadig var der, og de havde fået det at vide fem minutter efter, hvor han informerede dem om, at jeg var blevet rykket ned i U19-truppen per dags dato"

    Rasmus forsøger at komme ud af kontrakten, men de vil ikke betale ham. Det er ganske normalt at man giver en kompensation i sådan et tilfælde. Samtidig beder man ham flytte sine ting fra superliga rummet ned på U19, med meget kort varsel, uden nærmere information.
    Det halter bare gevaldigt her med kommunikationen fra ledelsen.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
    Undskyld mig, men hvad er det MH har gjort forkert her?

    RN siger at han "havde fornemmelsen af, at der godt kunne ligge førsteholdsminutter at vente i foråret", det gjorde der så ikke. Han anderkender også at OB inden vinduet lukkede gav udtryk for at hans fremtid ikke var i OB. Hvad er problemet med RN? Igen kan vi se på udtalelserne

    "Har du arbejdet hårdt nok?

    - Jeg synes selv, jeg har vist en masse ting. Men jeg er en humørspiller, så der er nogle kampe og træninger, hvor jeg ikke har vist det – jeg synes bare, jeg har vist det langt hen ad vejen.

    Men er det så ikke noget, at OB-ledelsen kan have en pointe i?

    - Jeg vil give ham ret i, at jeg ikke har udviklet mig i den retning, som jeg og de har ønsket, at jeg skulle udvikle mig i. Men jeg vil sige, jeg har udviklet mig meget i forhold til da jeg kom op som U19-spiller.
    "

    Jeg synes at det stinker af at han simpelthen ikke har det i sig. Han har også lige været på Island og kunne få en kontakt og vise sig frem, det ville han ikke!

    Igen så synes jeg ikke det virker til at han har det i sig der skal til. Ærgerligt da jeg altid tror og håber på de unge drenge. Men tilbage til mit første spørgsmål. Hvad er det MH har gjort forkert?

    * Ved at give udtryk for at RN ikke er god nok, kæmper nok, og dermed ikke har en fremtid i OB?
    * Rykker ham ned i U19 truppen da det vurderes at han simpelthen ikke er god nok / arbejder hårdt nok - Som RN også selv henviser til?

    Altså en spiller som har problemer med arbejdsindsatsen, og kæmper med humøret, allerede i sit første halve år som prof. Det kan vi altså ikke bruge i OB! Så derfor er det vel fair nok at OB og MH reagere på det eller hvad?
    Det er ja ikke beslutningen selv jeg kritiserer. Det var ret overraskende dertid at Nissen overhoved fik en kontrakt. Han kan sparke som en hest og der har han en absolut spidskompetence. På alle andre parametre stod ham langt bag Max og blev næppe set som kommende superligaspiller. At det løber nu på den måde imod Nissen, at youthleague blev aflyst, ingen reserveliga spilles, der mangler muligheden at få spilletid i U19 fordi han står bagerst i køen det er bare pisseuheldigt for ham og kan ikke rigtig bebrejde nogen derfor. Ud over at en ledelse med lidt fremsyn kunne have reageret tidligere og havde ledet tidligere efter en løsning sammen med Nissen. Derudover var beslutningen åbenbart ikke en gang aftalt med JM som dertid stadig var træner.
    Hvad synes er uacceptabelt er ikke beslutningen selv men den måde man behandler en ung spiller som håbede på en fremtid i OB da han pludselig i forberedning fik chancen: "Kom ind på kontoret - du er færdig i OB - tag din tøj ud af omklædningsrummet. Punkt."

    Sådan forholder man sig ikke til medarbejdere og især ikke til en ung knægt.

    Leave a comment:


  • Oblisk
    replied
    Undskyld mig, men hvad er det MH har gjort forkert her?

    RN siger at han "havde fornemmelsen af, at der godt kunne ligge førsteholdsminutter at vente i foråret", det gjorde der så ikke. Han anderkender også at OB inden vinduet lukkede gav udtryk for at hans fremtid ikke var i OB. Hvad er problemet med RN? Igen kan vi se på udtalelserne

    "Har du arbejdet hårdt nok?

    - Jeg synes selv, jeg har vist en masse ting. Men jeg er en humørspiller, så der er nogle kampe og træninger, hvor jeg ikke har vist det – jeg synes bare, jeg har vist det langt hen ad vejen.

    Men er det så ikke noget, at OB-ledelsen kan have en pointe i?

    - Jeg vil give ham ret i, at jeg ikke har udviklet mig i den retning, som jeg og de har ønsket, at jeg skulle udvikle mig i. Men jeg vil sige, jeg har udviklet mig meget i forhold til da jeg kom op som U19-spiller.
    "

    Jeg synes at det stinker af at han simpelthen ikke har det i sig. Han har også lige været på Island og kunne få en kontakt og vise sig frem, det ville han ikke!

    Igen så synes jeg ikke det virker til at han har det i sig der skal til. Ærgerligt da jeg altid tror og håber på de unge drenge. Men tilbage til mit første spørgsmål. Hvad er det MH har gjort forkert?

    * Ved at give udtryk for at RN ikke er god nok, kæmper nok, og dermed ikke har en fremtid i OB?
    * Rykker ham ned i U19 truppen da det vurderes at han simpelthen ikke er god nok / arbejder hårdt nok - Som RN også selv henviser til?

    Altså en spiller som har problemer med arbejdsindsatsen, og kæmper med humøret, allerede i sit første halve år som prof. Det kan vi altså ikke bruge i OB! Så derfor er det vel fair nok at OB og MH reagere på det eller hvad?

    Leave a comment:


  • Sorrig og Glæde
    replied
    Jeg synes, Nissen viser storsind, når han erklærer sig ikke bitter. Jeg er vred over, at min klub optræder sådan. Der foregår sikkert en masse som dette i andre klubber, men synes bare, det strider imod vores egne værdier fra Vi er OB. Vi skal altså opføre os ordentligt. Jeg tror faktisk MH er et ordentligt menneske, men han mangler i den grad pædagogiske evner, og dem er du altså nødt til at have i vore dage. Selv folk af den gamle skole, som Richard og Roald, ville aldrig have gjort det på denne måde. Øv, hvor er jeg træt af det.

    Leave a comment:


  • sinus
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

    Den er grim. Menneskeligt kan jeg ikke værd med på det der.

    MH er en levn fra en svunden tid.
    Enig. Nu har klubbens ledelse sejlet siden man for 11 år siden fyrede Brink/Olsen. Og efterfølgende har man ansat diverse inkompetente personer til at lede, uden tilsyneladende at reflektere særlig meget over, hvorfor projektet stadig er ved at kæntre. Hemmingsens manglende kompetancer er desværre tydelige for mange, blot ikke Thorborg og co.

    Leave a comment:


  • Superior
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
    Jeg kom med en lidt voldsom udladning vedr. vores såkaldte Manager under weekendens kamp, som jeg i bagkundskabens kloge lys godt kan se var voldsom, belært af dette vil jeg fremover nøjes med en Emojii når jeg skal kommentere på Michael Hemmingsen
    Respekt...!

    Leave a comment:


  • Bossy
    replied
    Jeg kom med en lidt voldsom udladning vedr. vores såkaldte Manager under weekendens kamp, som jeg i bagkundskabens kloge lys godt kan se var voldsom, belært af dette vil jeg fremover nøjes med en Emojii når jeg skal kommentere på Michael Hemmingsen

    Leave a comment:

Working...
X