Hvis JM stopper før udløb, forventer jeg at MH selv overtager cheftrænerjobbet, dobbeltjobber, og får fiasko. Herefter fyres han af NT, som dermed uden at miste ansigt slipper af med sin fejlansættelse.
Husk jeg sagde det først !!!
Ja så er første del af planen sat i gang. Nu mangler vi blot resten - håber ikke fiaskoen betyder nedrykning.
Det flugter meget godt med ledelsens anstrengelser på at gøre OB til ligaens mest intetsigende klub
Det virkede alle dage underligt med Michelsen, som jo er en person der virker til at have noget personlighed, som kan tale direkte til fansene og som tør at sige nogle ting i medierne der kan virke kontroversielle. Det er jo stik imod stilen for cheftrænere og sportschefer der har hersket i mange år. På den led vil en tør bankmand som Niels Frederiksen være en tilbagevenden til normalen.
Det er efterhånden den længste fyringsproces i Superligaens historie. Hvem kan få Thorborg til at se, hvilket cirkus han har skabt ? Jeg troede ikke det kunne blive værre, end under JH. Men Hemmingsen er en katastrofe.
Et omrejsende cirkus kan nu også modtage Corona hjælpepakker. Måske det er Thorborgs vinkel til at søge flere penge
Mission accomplished!
Det er efterhånden den længste fyringsproces i Superligaens historie. Hvem kan få Thorborg til at se, hvilket cirkus han har skabt ? Jeg troede ikke det kunne blive værre, end under JH. Men Hemmingsen er en katastrofe.
Rigmanden spiller IRL footballmanager, og er ikke ret god til det.
Jeg håber JM rister OBs ledelse Ståle-Solbakken-style når han bliver fyret - der er i den grad brug for at der bliver belyst, fra en med indgående kendskab til klubben, præcis hvor meget råddenskab der fylder og omslutter OB.
Leave a comment: