Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Michael Hemmingsen AKA Generalen ny sportschef i OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Den bedste kortsigtede løsning var da, at forfremme HH og lade MH passe sit job..... nu urinerer de HH ned ad ryggen, lader MH få sine våde cheftrænerdrømme opfyldt og lader et ligegyldigt konsulentfirma mere eller mindre bestemme den nye træner.... wuuuhuuu, hvor det går
    Man kunne også have forfremmet Janus Blond, eller Tonny, eller Engstrøm. De har alle den højeste træneruddannelse man kan få, og må jo derfor have kompetencerne til at kunne holde skuden oven vande her midlertidigt. Men der skulle altså partout lige være ham der på papiret har den vigtigste funktion i klubben, og som står midt i en trænerjagt, lancering af strategiplan og kommende transfervindue.

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Jeg kan kun gætte ligesom alle andre. Jeg tror det er den løsning var den kortsigtede bedste. Tobiassen er jo ikke landet endnu ellers havde det været nærliggende at spørge der, evt. have spurgt ham i de snakke de formodentlig har haft
    Den bedste kortsigtede løsning var da, at forfremme HH og lade MH passe sit job..... nu urinerer de HH ned ad ryggen, lader MH få sine våde cheftrænerdrømme opfyldt og lader et ligegyldigt konsulentfirma mere eller mindre bestemme den nye træner.... wuuuhuuu, hvor det går

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Men Manner så forklar lige alle os døgenigte: Hvorfor i alverden skal Hemmingsen lege træner, når det medfører at han så ikke kan passe hans reelle job? Det giver absolut ingen mening for logisk tænkende mennesker, når der er en række andre folk internt man kunne have peget på som midlertidige trænere. Det er virkelig svært at se det her som andet end en mistillidserklæring til Hemmingsen, når man er nødt til at hyre en udefra til at passe Hemmingsens job, og den mands eneste erfaring er at have haft samme embede i en anden midterklub.
    Jeg kan kun gætte ligesom alle andre. Jeg tror det er den løsning var den kortsigtede bedste. Tobiassen er jo ikke landet endnu ellers havde det været nærliggende at spørge der, evt. have spurgt ham i de snakke de formodentlig har haft

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Mon ikke det mere skyldes at han ikke har tiden til at bruge tiden på det også, når han nu er manager i en periode
    Men Manner så forklar lige alle os døgenigte: Hvorfor i alverden skal Hemmingsen lege træner, når det medfører at han så ikke kan passe hans reelle job? Det giver absolut ingen mening for logisk tænkende mennesker, når der er en række andre folk internt man kunne have peget på som midlertidige trænere. Det er virkelig svært at se det her som andet end en mistillidserklæring til Hemmingsen, når man er nødt til at hyre en udefra til at passe Hemmingsens job, og den mands eneste erfaring er at have haft samme embede i en anden midterklub.

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Mon ikke det mere skyldes at han ikke har tiden til at bruge tiden på det også, når han nu er manager i en periode
    Det skulle han have brugt tiden på siden sidste sommer.....

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Nu er Enrico på banen og jeg anser hyringen af Gaarde som et hårdt slag i ansigtet på MH, et "dur-ikke".
    Og så er det vel helt godnat, når Enrico til BT siger: "OB-ledelsen har brugt de seneste uger på at beskrive en trænerprofil". De seneste uger. MH har da sikkert gjort et forsøg på at beskrive en profil siden ja september. Og i al fald siden exit JM blev besluttet. Men først for et par uger siden gik ledelsen igang med at beskrive en trænerprofil.
    Det er pinligt.
    MH må være færdig til sommer - eller også gå ned i løn så der bliver råd til nogen, der har forstand på det.

    Er glad for, at de, som jeg, siger den nye træner skal findes i Norden.
    Mon ikke det mere skyldes at han ikke har tiden til at bruge tiden på det også, når han nu er manager i en periode

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Nu er Enrico på banen og jeg anser hyringen af Gaarde som et hårdt slag i ansigtet på MH, et "dur-ikke".
    Og så er det vel helt godnat, når Enrico til BT siger: "OB-ledelsen har brugt de seneste uger på at beskrive en trænerprofil". De seneste uger. MH har da sikkert gjort et forsøg på at beskrive en profil siden ja september. Og i al fald siden exit JM blev besluttet. Men først for et par uger siden gik ledelsen igang med at beskrive en trænerprofil.
    Det er pinligt.
    MH må være færdig til sommer - eller også gå ned i løn så der bliver råd til nogen, der har forstand på det.

    Er glad for, at de, som jeg, siger den nye træner skal findes i Norden.
    Da de henvendte sig deres emner i december havde De da ikke en profil klar ??
    Last edited by Magge; 15-03-2021, 16:37.

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Nu er Enrico på banen og jeg anser hyringen af Gaarde som et hårdt slag i ansigtet på MH, et "dur-ikke".
    Og så er det vel helt godnat, når Enrico til BT siger: "OB-ledelsen har brugt de seneste uger på at beskrive en trænerprofil". De seneste uger. MH har da sikkert gjort et forsøg på at beskrive en profil siden ja september. Og i al fald siden exit JM blev besluttet. Men først for et par uger siden gik ledelsen igang med at beskrive en trænerprofil.
    Det er pinligt.
    MH må være færdig til sommer - eller også gå ned i løn så der bliver råd til nogen, der har forstand på det.

    Er glad for, at de, som jeg, siger den nye træner skal findes i Norden.

    Leave a comment:


  • Bossy
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    For mig er han en fiasko uanset hvad. Eneste mål er overlevelse. Alt andet er bonus
    +1

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    Billigt, nu kommer man til at møde bundhold. Så MH er en kæmpe fiasko hvis det ender under 2,0 i point gennemsnit.
    For mig er han en fiasko uanset hvad. Eneste mål er overlevelse. Alt andet er bonus

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    Billigt, nu kommer man til at møde bundhold. Så MH er en kæmpe fiasko hvis det ender under 2,0 i point gennemsnit.
    Jeg synes nu ikke der er så meget "bundhold" over dem vi skal møde.... "frygter" kampe mod Lyngby og Vejle samt er bange for at Horsens også nok skal drille os...

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Billigt, nu kommer man til at møde bundhold. Så MH er en kæmpe fiasko hvis det ender under 2,0 i point gennemsnit.

    Leave a comment:


  • stonebear
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    "Sportschef Michael Hemmingsen mener fortsat, at truppen og holdet og kvaliteten til mesterskabsslutspillet."

    Ja ja, så bygger man fuldstændigt på JM som syndebuk. Et lille stykke selvindsigt ville klæde...
    Han mener jo at truppen er bedre end AGFs så en 7. plads burde jo være lige til at sikre for Hemme.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    "Sportschef Michael Hemmingsen mener fortsat, at truppen og holdet og kvaliteten til mesterskabsslutspillet."

    Ja ja, så bygger man fuldstændigt på JM som syndebuk. Et lille stykke selvindsigt ville klæde...

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

    Ja så er første del af planen sat i gang. Nu mangler vi blot resten - håber ikke fiaskoen betyder nedrykning.
    MH afviser din spådom
    https://fyens.dk/artikel/hemmingsen-...d-søndag-aften

    Leave a comment:

Working...
X