Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny sportsdirektør

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Siger da ingenting om hvad han skal lave i OB

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Betyder nu heller ikke det store. Bare vi finder den rigtige. Jeg håber stadig på Troels Bech, men må da indrømme at det er svært at have en idé om hvem der er den bedste, hvis hans job beskrivelse er at han skal sørge for at vi holder os til strategien og måske besøge lidt klubber der har sendt en mail.

    Hvad skal han mere kunne bestride af opgaver?
    https://www.stepstone.dk/om-jobsoegn...ektoer?lang=da

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

    Det tog dem vel nærmest et år at finde Alm. Så 1/9 er hurtigt, efter OB standard.
    Betyder nu heller ikke det store. Bare vi finder den rigtige. Jeg håber stadig på Troels Bech, men må da indrømme at det er svært at have en idé om hvem der er den bedste, hvis hans job beskrivelse er at han skal sørge for at vi holder os til strategien og måske besøge lidt klubber der har sendt en mail.

    Hvad skal han mere kunne bestride af opgaver?

    Leave a comment:


  • kyhn
    replied
    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

    Det tog dem vel nærmest et år at finde Alm. Så 1/9 er hurtigt, efter OB standard.
    De skal vel lige finde ud af om Christian Eriksen er interesseret i stillingen.

    Leave a comment:


  • sinus
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Vi må se. Det ville ikke undre mig hvis det trækker ud og først bliver 1/8-1/9 (og ofte når jeg spår om sådan noget her går der 11 min, hvor der så sker noget alligevel)

    Men det er en uge hvor der burde komme afklaring på Sveinn Aron G
    Det tog dem vel nærmest et år at finde Alm. Så 1/9 er hurtigt, efter OB standard.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlæg

    Det er fra præsentationen af strategien, hvor Enrico udtaler at han går på ferie i uge 27, og Fodbold direktøren ville blive præsenteret inden.
    Vi må se. Det ville ikke undre mig hvis det trækker ud og først bliver 1/8-1/9 (og ofte når jeg spår om sådan noget her går der 11 min, hvor der så sker noget alligevel)

    Men det er en uge hvor der burde komme afklaring på Sveinn Aron G
    Last edited by fmprOB; 27-06-2021, 21:25.

    Leave a comment:


  • Faurskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlæg
    Ifølge Enrico skulle den nye Fodbold direktør være på plads i løbet af næste uge. sjovt at der ikke har været flere rygter...
    Mon ikke Rasmus Festersen er i spil, jeg tror det ville være et godt bud, dog ikke et rygte, men mere et håb.

    Leave a comment:


  • kyhn
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Link? Eller er det bare fra præsentationen af strategien hvor han nævnte det var inden hans ferie?
    Det er fra præsentationen af strategien, hvor Enrico udtaler at han går på ferie i uge 27, og Fodbold direktøren ville blive præsenteret inden.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlæg
    Ifølge Enrico skulle den nye Fodbold direktør være på plads i løbet af næste uge. sjovt at der ikke har været flere rygter...
    Link? Eller er det bare fra præsentationen af strategien hvor han nævnte det var inden hans ferie?

    Leave a comment:


  • kyhn
    replied
    Ifølge Enrico skulle den nye Fodbold direktør være på plads i løbet af næste uge. sjovt at der ikke har været flere rygter...

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg

    Bjarne Riis' første prioritet vil nok være at opgradere "forplejningen"
    Så behøver vi ikke Blond

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    https://www.bt.dk/cykling/riis-gaar-...odboldverdenen

    Så er der en der melder sig ind som sportsdirektør potentiale for at holdet kan blive fysisk stærkere og overpræsterer i næste sæson
    Bjarne Riis' første prioritet vil nok være at opgradere "forplejningen"

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    https://www.bt.dk/cykling/riis-gaar-...odboldverdenen

    Så er der en der melder sig ind som sportsdirektør potentiale for at holdet kan blive fysisk stærkere og overpræsterer i næste sæson

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...m-forestillet/

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Her 12 mdr. senere ..

    Om end udgangspunktet er noget andet ..
    Jeg havde ret i, at Hemme ikke flytter klubben i positiv retning - slet ikke sportsligt.

    Der er klogt/nødvendigt at ansætte en sæortsdirektør, men det skal være en af højeste kaliber hvis klubbens målsætninger skal blive til virkelighed.
    Nu har vi i mange år købt ind langt under hvad budgettet var til. Vi kommer først til at flytte os når vi får en mere ambitiøs målsætning som bliver fulgt op af indkøb af vinder og ledertyper.

    Leave a comment:

Working...
X