Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny sportsdirektør

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Velkommen til Björn. Man må bare sige at setuppet uden om selve fodboldholdet bare er i top(minus stadion).

    En flot Ådalen med superligahus og masser af træningsbaner på Falen
    Nyt græstæppe på stadion
    Flere trænere omkring holdet end nogensinde før
    Ny FodboldDirektør som forhåbentlig kan skabe ekstra økonomi
    Flere akademispillere i truppen end før i nyere tid

    Der er bestemt lysere tider. Jeg mangler dog stadig snart at se kvaliteten i truppen der berettiger dette flotte setup. Vi er stadig en blød mellemvare i Danmark.
    Der er dog 2 måneder tilbage af transfervinduet så man kan jo håbe der sker noget positivt i den retning

    Leave a comment:


  • QuesT
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Fuldstændig enig og at det ikke er nogen fra den sædvanlige danske trænerkarrusel
    Ja, lige præcis.

    Frygtede godt nok at det kunne være en af de typisk danske trænere.
    Men lød jo til at der ikke var en eneste dansker i mellem den brutto liste de havde ang. træner.
    Og også den nye sportsdirektør/fodbolddirektør er også væk fra Danmark, det er helt dejligt :)

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
    Alt i alt er jeg bare ret glad for at der kommer noget nyt blod til klubben.

    Startende med den nye træner + ass.

    Det hele føles lidt varmene end længe i ådalen :)
    Fuldstændig enig og at det ikke er nogen fra den sædvanlige danske trænerkarrusel

    Leave a comment:


  • QuesT
    replied
    Alt i alt er jeg bare ret glad for at der kommer noget nyt blod til klubben.

    Startende med den nye træner + ass.

    Det hele føles lidt varmene end længe i ådalen :)

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Det virker altså som noget af en kapacitet. Det er jeg umiddelbart ret optimistisk over. Lidt ærgerligt, han først tiltræder til årsskiftet dog.
    Tror han kan smutte tidligere, når de har fundet en erstatning for ham i AIK.

    Hustruen glæder sig også til Odense

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
    Så blev det officielt.
    Velkommen til Björn Wesström
    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/bjoern...irektoer-i-ob/
    Det virker altså som noget af en kapacitet. Det er jeg umiddelbart ret optimistisk over. Lidt ærgerligt, han først tiltræder til årsskiftet dog.

    Leave a comment:


  • Faurskov
    replied
    Så blev det officielt.
    Velkommen til Björn Wesström
    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/bjoern...irektoer-i-ob/

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    OB søger også en Digital Marketing Manager hvis nogen skulle have evnerne og mangler et job

    https://app.jobmatchprofile.com/ews7...keting-manager

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
    Kender perifært til ham.

    Der er et åbenlyst link til OB, og det er at han og Alm arbejdede sammen i flere år da Alm var i AIK.

    Han har som sportsdirektør har været ret ferm til at sælge for over det beløb som OB ønsker (1 mil eur). I den periode han har været sportschef i AIK har solgt for knap 200 mil dkk, fordelt på 8 år.

    Det eneste "store" køb han gjort er Kristoffer Olson som blev købt for 1 Mil eur og sendt videre for 4.5 mil euro.

    Men jeg ved intet udover dette.
    Nogen ide om den nye direktør også skal se på køb/salg eller det er overladt til MH/sportsudvalget, så det mere er budget/administration, der skal fokuseres på ?

    Edit: Faldt lige over denne udtalelse fra en anden direktør i AIK

    "Björn saknar en närhet till fotbollen som han inte får i sin nuvarande roll och väljer därför att söka en ny utmaning och hur tråkigt jag än tycker att det är, personligt som professionellt, så har jag både full förståelse och respekt för hans beslut."

    Lyder mere som om han søger et træner/-sportschefjob end en overordnet direktørstilling !
    Last edited by Online; 28-06-2021, 10:27.

    Leave a comment:


  • bjerghest
    replied
    Kender perifært til ham.

    Der er et åbenlyst link til OB, og det er at han og Alm arbejdede sammen i flere år da Alm var i AIK.

    Han har som sportsdirektør har været ret ferm til at sælge for over det beløb som OB ønsker (1 mil eur). I den periode han har været sportschef i AIK har solgt for knap 200 mil dkk, fordelt på 8 år.

    Det eneste "store" køb han gjort er Kristoffer Olson som blev købt for 1 Mil eur og sendt videre for 4.5 mil euro.

    Men jeg ved intet udover dette.

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Hvem er Wesstrøm? Hvem kan give lidt information?
    https://www.aftonbladet.se/sportblad...n-blivande-fru

    En artikel på svensk, som fortæller lidt om ham som type


    Interview https://da-dk.facebook.com/aik/posts/10157386756221748


    Én af mange beskeder, da AIK offentliggøre, at han stopper...

    "Tack Björn för allt du gjort för AIK. Inge har nånsin kunna tvivla på ditt engagemang för klubben! Personligen tycker jag ditt främsta bidrag har varit att medverka till att AIK har blivit den inkluderande klubb där alla är välkomna som vi är idag, samt att du uppenbarligen hade stor del i att vi fick njuta av Martin Mutumba! Tack och lycka till!"

    Ud fra alle beskederne virker han utrolig vellidt !
    Last edited by Online; 28-06-2021, 10:13.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Hvem er Wesstrøm? Hvem kan give lidt information?

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
    Det er simpelthen bare så typisk

    Leave a comment:


  • Lennon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
    Spændende.

    først gik vi all in på AaB, så sønderjyske og nu Sverige

    Men lyder da til han har cv'et i orden

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Vi må se. Det ville ikke undre mig hvis det trækker ud og først bliver 1/8-1/9 (og ofte når jeg spår om sådan noget her går der 11 min, hvor der så sker noget alligevel)

    Men det er en uge hvor der burde komme afklaring på Sveinn Aron G
    Det blev så 11 timer i stedet
    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...oejaktuel-i-ob

    Leave a comment:

Working...
X